„
McLaren“ komandos pilotas bandytojas Pedro de la Rosa teigia, kad nuo kitų metų uždraudus padangų šildytuvus, pilotų saugumui kils pavojus.
Kartu su „slick“ tipo padangomis be griovelių, kitais metais į sportą sugrįš ir padangų šildytuvų draudimas, bet šaltomis padangomis į trasą išvažiavę sportininkai nesugebės palaikyti normalaus lenktynių greičio ir P. de la Rosa nuomone, kels pavojų aplinkiniams.
Pernai gruodį išbandžius naująsias „Bridgestone“ padangas, komandos skundėsi sukibimo stoka pirmųjų ratų metu, todėl šios savaitės bandymams japonų kompanija paruošė naujos sudėties padangas.
Pirmadienį „McLaren“ pilotas išbandė šias padangas vairuodamas sekančių metų taisykles atitinkantį bolidą. Jo nuomone situacija pagerėjo, bet tam, kad užtikrinti pilotų saugumą, dar reikia daug dirbti.
„Bridgestone“ stengiasi pritaikyti padangas žemoms temperatūroms, nes mes nuo kitų metų jų negalėsime pašildyti. Dabar jos jau geresnės nei anksčiau, bet vis tiek sunku. Pirmas ratas būna labai lėtas ir tai yra labai pavojinga. Kiti bolidai važiuos lenktynių tempu ir kai iš boksų išvažiuosi labai lėtai, būsi tarsi judanti kliūtis“, - sakė ispanas.
„Šios taisyklės kelia problemų. „Bridgestone“ žengė didelį žingsnį į priekį, bet mums reikia dar daug padirbėti šioje srityje“, - teigė „McLaren“ pilotas.
Jo teigimu padangos įšyla tik po dviejų ratų ir vairuoti bolidą yra labai sunku.
„Buvo įdomu, nes bolidą reikia vairuoti be jokių elektroninių pagalbų, su mažesnę prispaudimo jėgą generuojančiais sparnais ir padangomis be griovelių. Tai labai skiriasi nuo to prie ko esame įpratę, bet buvo įdomu. Sekančiais metais, manome, kad bolido generuojama prispaudžiamoji jėga sumažės iki 50%. Tai tik mūsų spėjimas, nes vėliau galima kažkaip prisitaikyti, bet kol kas bandymuose naudojome mažesnius sparnus, kurie leidžia mums išbandyti „slick“ tipo padangas“, - baigė ispanas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).