Padangų pasirinkimas buvo labai svarbus per kvalifikaciją Kanadoje: „Ferrari“, „Mercedes“ lenktynininkai, o taip pat Maxas Verstappenas bandė patekti į finalą su vidutinėmis padangomis, tačiau olandui to padaryti nepavyko, o parodyti rezultato su minkštosiomis padangomis jis nesuspėjo todėl, jog sesija buvo sustabdyta po Kevino Magnusseno avarijos.
„Pirelli“ lenktynėse Monrealyje tikisi vieno sustojimo boksuose tiek iš tų, kurie startuos su minkštosiomis, tiek ir iš tų, kurie lenktynes pradės su vidutinio kietumo padangomis. Abiem atvejais pilotams reikės pereiti prie kietųjų padangų. Tačiau pirmuoju atveju padangas keisti reikės jau 5-8 rate, o antruoju – po 35 rato.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Kvalifikacija buvo ne visai standartinė, jos sustabdymas antroje sesijoje paveikė finalinius bandymus. Tai buvo strategiškai svarbi sesija, kadangi penki pilotai savo geriausią rezultatą parodė su vidutinėmis padangomis, tačiau tik „Mercedes“ bei „Ferrari“ lenktynininkams pavyko patekti į tolimesnę sesiją.
Mes tikimės, jog lenktynės įvyks karštomis sąlygomis, todėl kontroliuoti minkštųjų ir vidutinių padangų būklę bus labai svarbu strateginiu požiūriu. Sveikiname Sebastianą Vettelį ir „Ferrari“ su absoliučiu rato rekordu, o taip pat – Danielį Ricciardo, kuris iškovojo „Renault“ komandai 4 vietą starto lauke trasoje, kurioje jis iškovojo savo pirmąją pergalę prieš penkerius metus“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |