Nuo 2014 metų Lewisas Hamiltonas be pertaukos iškovoja „pole“ poziciją Melburne ir prasidedantis naujasis sezonas nebuvo išimtimi. „Pirelli“ prizą už pergalę kvalifikacijoje jam įteikė Alanas Jonesas, 1980 metų čempionas ir vienintelis australas, kuris kada nors laimėjo Australijos GP lenktynes – tais pačiais 1980 metais.
Italijos padangų gamintojo teigimu, lenktynėse Melburne kai kurie pilotai gali panaudoti dviejų sustojimų boksuose strategiją. Teoriškai tai būtų pats greičiausias būdas pasiekti finišą ir nors įprastai komandos naudojasi kur kas labiau patikimesniu variantu su vienu padangų keitimu, šįkart viskas gali būti kitaip dėl dviejų priežasčių: dėl karšto oro laukiama padidinto minkštųjų padangų dėvėjimosi, o skiriamas taškas už greičiausią ratą gali išprovokuoti kai kuriuos pilotus sugrįžti prie minkštųjų padangų lenktynių pabaigoje.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Įprastai, geriausi rezultatai buvo rodomi kiekvienos sesijos pabaigoje. Asfalto temperatūra žemėjo, kova vyko labai aštri, tai tik pabrėžia rezultatų glaudumą pirmąjį sezono savaitgalį. Kiekvienas padangų mišinys buvo efektyvus ir pirmojoje kvalifikacijos dalyje „Ferrari“ parodė gerą laiką su vidutinėmis padangomis.
Teoriškai visos trys potencialios strategijos yra labai artimos, bet lenktynėse teks stebėti temperatūrą ir minkštųjų padangų degradaciją. Prie aukštesnių temperatūrų minkštosios turi polinkį labiau dėvėtis, o tai gali priversti komandas anksčiau pereiti prie kietesnių mišinių ir stoti boksuose daugiau nei vieną kartą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |