„Pirelli“ paaiškino superkietųjų padangų paskirtį (4)

„Pirelli“ paaiškino superkietųjų padangų paskirtį
logo 2017 Lapkričio 27 d. 06:50, Pirelli/LAT Images

„Pirelli“ kompanijos vadovas „Formulėje-1“ Mario Isola paaiškino, kad jų kompanija nesiruošia naudoti pačio kiečiausio mišinio padangas 2018 metais ir papasakojo, kam tokios padangos buvo įvestos.

2018 m. „Pirelli“ išplės padangų mišinių liniją iki septynių. Pačios kiečiausios padangos dabar vadinsis superkietosiomis, bet faktiškai tai bus dabartinis kietųjų padangų mišinys, kurio „Pirelli“ atsisakė šiame sezone – komandos paprasčiausiai nenorėjo dėti jų ant savo mašinų.

„Pirelli“ padalinio vadovas papasakojo, kad šis padangų mišinys yra paliktas tam atvejui, jei bolidų greitis ir apkrovos, kurias jos gauna, 2018 metais viršytų prognozes.

„Superkietosios nesiskiria nuo šių metų kietųjų, - pasakojo M. Isola. – Atvirai kalbant, mums tai yra atsarginis variantas, todėl, kad mes norime palikti galimybę panaudoti pačias kiečiausias padangas tuo atveju, jei neteisingai įvertinsime naujųjų mašinų progresą. Šiuo momentu tokių padangų mes neplanuojame naudoti“.

Hiperminkštosios

Naujajame sezone komandos gaus taip pat pačias minkščiausias padangas – hiperminkštąsias. Tai bus pačios greičiausios padangos „Pirelli“ linijoje.

„Labai tikėtina, kad mes jas naudosime Monake, bet kalbėti tiksliai kol kas negalime, - pažymėjo Isola. – Po lenktynių Abu Dabyje mūsų laukia labai svarbūs bandymai, kuriuose mes surinksime duomenis.

Žinoma, mes jau bandėme šias padangas savarankiškai. Mišinys išėjo pakankamai minkštas ir mes turėjome pakankamai didelį jų dėvėjimosi lygį trasose, kuriose hiperminkštosios netinka. Mes išbandėme jas Paul Ricarde ir Hungaroringe.

Hiperminkštosios yra skirtos miestų trasoms su mažomis apkrovomis padangoms. Jei rinkčiausi aš, tai įvardyčiau trasas Spielberge, Monrealyje ir tikriausiai, Abu Dabyje“.

Bandymų Yas Marinoje reikšmė

Kuriant padangas 2018 metams dalyvavo visos komandos, bet didelio kiekio informacijos apie padangas ekipos surinkti negalėjo, kadangi per bandymus joms nebuvo pranešama, su kokiu mišiniu jos dirba.

Dabar, per bandymus po Abu Dabio GP, komandos gaus galimybę sulyginti senuosius ir naujuosius mišinius. Šie bandymai bus svarbūs dar ir todėl, kad jau po kelių dienų pasibaigus testams, pasaulio čempionato dalyviai turės pranešti „Pirelli“, kokius mišinius jie naudos Melburne, Bahreine ir Kinijoje. Pavyzdžiui, padangų sudėtis Australijos GP etapui „Pirelli“ FIA turi pranešti ne vėliau kaip gruodžio 7 d.

„Šie bandymai mums bus labai svarbūs, todėl, kad pirmą kartą visos 10 komandų dirbs trasoje, kurioje neseniai praėjo lenktynės. – pridūrė M. Isola. – Ekipos taip pat galės  išbandyti 2017 m. padangas, todėl jei komandos norės atlikti kokius nors palyginamuosius testus su naujomis ir senomis padangomis, tokią galimybę jos turės.

Kiekvienai komandai mes pateiksime po 20 komplektų. 12 komplektų sudėtis duosime mes patys, jos bus visoms komandoms vienodos, o likusius aštuonis pasirinks pačios komandos. Superkietųjų nepasirinko niekas, o štai visi kiti mišiniai bus.

Žodžiu, mes komandoms palikome galimybę pasirinkti tai, ką jie mano esant reikalingu“.



Komentarai (4)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Deividas Čepauskas
| 11/28 15:01 Atsakyti
Mendoza69
11/27 19:42

kam tos super kietos, nuobodu bus zurieti. hiperminkstos, ultraminskros ir supermiskstu uztektu pilnai.

Bl, tu *** :D
Mendoza69
| 11/27 19:42 Atsakyti
kam tos super kietos, nuobodu bus zurieti. hiperminkstos, ultraminskros ir supermiskstu uztektu pilnai.
ddt
| 11/27 18:41 Atsakyti
Ir vėl redaktoriai klysta. Lietuvių kalba neturi žodžio "hyper" Ji turi žodį "hiper". i trumpoji. Kolegos, būkit geri, tobulėkit.
žiūrovas f-1
| 11/27 13:04 Atsakyti
Svarbiausia, kad ekipos ir toliau galetu pacios rinktis, kokias padangas vestis i lenktynes, o ne taip, kad visa tai nusprestu FIA.
×

TOP naujienos