„Pirelli“ parinko padangas pirmosioms 2019 m. F-1 sezono lenktynėms (6)

„Pirelli“ parinko padangas pirmosioms 2019 m. F-1 sezono lenktynėms
logo 2018 Gruodžio 10 d. 21:39, Pirelli / LAT Images

„Pirelli“ paskelbė, kokias padangas ketina atgabenti į pirmas keturias 2019 m. F-1 sezono lenktynes.

Šiemet italų kompanija komandoms galėjo pasiūlyti septynių skirtingų mišinių padangas. Kitąmet jų liks penki ir jiems ženklinti „Pirelli“ naudos naują sistemą - nuo C1 iki C5. C1 bus kiečiausios sudėties padangos, o C5 - minkščiausios.

Į „Formulės-1“ etapus, Australiją, Kiniją ir Azerbaidžaną, „Pirelli“ atveš C2, C3 ir C4 sudėties padangas. Tuo tarpu kiečiausios sudėties padangos, C1, pirmą kartą bus panaudotos Bahreino GP metu. Ten bus naudojamos C1, C2 ir C3 sudėties padangos.

Komentarai (6)


A85
| 2018 Gruodžio 12 d. 11:41
talianas
| 2018 Gruodžio 12 d. 09:27

tavo įdėja teisinga dėl laipsniško perėjimo prie kito mišinio. Bet techniškai tai sunkiai įmanoma. Vienoje talpoje neatskirsi dvejų mišinių taip, kad vidinėje padangos dalyje viena guma, o išorėje kita, reikia padangą lieti per du kartus, o liejant antrą kartą gaunamas restauravimo efektas, kas lupasi. Žodžiu, bent jau aš, neįsivaizduoju kaip įmanoma tą padaryti.

Grunlėtas kieto mišinio paviršius ant kurio lieja minkštą. Nu, bet padangų negaminu, tai nesiimsiu spręst kiek tai įmanoma. Pirelli labiausiai gavo kritikos ne dėl skardžio, o dėl nesaugių padangų. Žodžiu, kol bus mono tiekėjas, tol gausim tai, ką gausim, o jiem kažką labai keist irgi nėra prasmės, kol sutartį turi ir remia FIA.
talianas
| 2018 Gruodžio 12 d. 09:27
A85
| 2018 Gruodžio 11 d. 21:25

talianas > Viena yra luptis, kita yra pereit palaipsniui prie kietesnio mišinio. Kiek suprantu, šiųmetinės minkščiausios padangos turėtų laikyt kelis ratus spaudžiant iki galo. Bet lenktynininkai nespaudžia. Kai Kimis paspaudė Monzoj – nusilupo taip pat sėkmingai gabalais. Dabartinės padangos yra balanso tarp greičio ir ilgaamžiškumo derinys. Be to, ir komandos geriau išmoko su jom dirbt. Kol jos tupi savo temperatūros langely – gana sėkmingai gyvena. Juo labiau, kad neapsimoka spaust, sudrošt padangas, pasikeist naujom ir strigt už ko nors, kai lenkt gana sudėtinga. Tai ir brūžina visi gana konservatyvias lenktynes. Na, kai kurie geriau su jom tvarkosi, lenkimų irgi negali sakyt, kad sausra, bet panašaus pajėgumo bolidai stengiasi laikyt apie 2 sekundes ir marinuot, arba bandyt greitą lenkimą, kitu atveju rizikuoja taip pat sėkmingai sudėvėt padangas.

tavo įdėja teisinga dėl laipsniško perėjimo prie kito mišinio. Bet techniškai tai sunkiai įmanoma. Vienoje talpoje neatskirsi dvejų mišinių taip, kad vidinėje padangos dalyje viena guma, o išorėje kita, reikia padangą lieti per du kartus, o liejant antrą kartą gaunamas restauravimo efektas, kas lupasi. Žodžiu, bent jau aš, neįsivaizduoju kaip įmanoma tą padaryti.
A85
| 2018 Gruodžio 11 d. 21:25
talianas > Viena yra luptis, kita yra pereit palaipsniui prie kietesnio mišinio. Kiek suprantu, šiųmetinės minkščiausios padangos turėtų laikyt kelis ratus spaudžiant iki galo. Bet lenktynininkai nespaudžia. Kai Kimis paspaudė Monzoj – nusilupo taip pat sėkmingai gabalais. Dabartinės padangos yra balanso tarp greičio ir ilgaamžiškumo derinys. Be to, ir komandos geriau išmoko su jom dirbt. Kol jos tupi savo temperatūros langely – gana sėkmingai gyvena. Juo labiau, kad neapsimoka spaust, sudrošt padangas, pasikeist naujom ir strigt už ko nors, kai lenkt gana sudėtinga. Tai ir brūžina visi gana konservatyvias lenktynes. Na, kai kurie geriau su jom tvarkosi, lenkimų irgi negali sakyt, kad sausra, bet panašaus pajėgumo bolidai stengiasi laikyt apie 2 sekundes ir marinuot, arba bandyt greitą lenkimą, kitu atveju rizikuoja taip pat sėkmingai sudėvėt padangas.
talianas
| 2018 Gruodžio 11 d. 10:03
A85
| 2018 Gruodžio 10 d. 22:46

Ką dar Pirelli pasakė, kad kitąmet vėl planuoja 1-o sustojimo lenktynes. O taip bus, nes mišiniai taps kietesni. Pirelli kažką pasakojo, kad minkštesnių vežimas nepasiteisino, nes visi taupo ir vistiek važiuoja 1-u sustojimu, nepaisant mišinių minkštumo. Tai su kietesniais mišiniais tikisi, kad pilotai labiau atakuos ir ne taip taupys padangas.

Nelabai man atrodo, kad čia pagerins tą lenktyniavimą. Bet gal su tuo supaprastintu aero ir sumažintu out-wash, gal kažkiek ir paskatins labiau spaust. Neatsimenu tik ar kuro limitą padidino, lyg keliais litrais.

Man tai labiau atrodo, kad padangoms trūksta aiškaus skardžio, kai minkšta guma nusidėvi ir lieka koks mega-hard mišinys, kuris yra saugus važiuot, bet visiškai neduoda greičio. Bet, tai čia jie ir patys tą galėjo susiprast, tai, matyt, dėl kažkokių priežasčių nepaeina taip padangos sukonstruot.

Matėm ankščiau kaip Pirreli padangos po 5 ratų ima luptis. Tas suteikia įdomumo, bet gamintojui baisi antireklama. Norint tokio vaizdo turi FIA pati imti gaminti padangas, nes nei vienas gamintojas savęs nesidegins. Nutiko taip kaip ir turėjo būti, padangos puikiai laiko daugiau nei pusę lenktynių.
O ir šiaip, ne padangos turi daryti loteriją kam pasiseks, ne padangos turi daryti lenkimus ir kurti įdomumą. Tai variklio ir aerodinamikos reikalai.
A85
| 2018 Gruodžio 10 d. 22:46
Ką dar Pirelli pasakė, kad kitąmet vėl planuoja 1-o sustojimo lenktynes. O taip bus, nes mišiniai taps kietesni. Pirelli kažką pasakojo, kad minkštesnių vežimas nepasiteisino, nes visi taupo ir vistiek važiuoja 1-u sustojimu, nepaisant mišinių minkštumo. Tai su kietesniais mišiniais tikisi, kad pilotai labiau atakuos ir ne taip taupys padangas.

Nelabai man atrodo, kad čia pagerins tą lenktyniavimą. Bet gal su tuo supaprastintu aero ir sumažintu out-wash, gal kažkiek ir paskatins labiau spaust. Neatsimenu tik ar kuro limitą padidino, lyg keliais litrais.

Man tai labiau atrodo, kad padangoms trūksta aiškaus skardžio, kai minkšta guma nusidėvi ir lieka koks mega-hard mišinys, kuris yra saugus važiuot, bet visiškai neduoda greičio. Bet, tai čia jie ir patys tą galėjo susiprast, tai, matyt, dėl kažkokių priežasčių nepaeina taip padangos sukonstruot.
ddt
| 2018 Gruodžio 10 d. 22:13
Taigi. Supaprastino sistema.
×

F-1.lt pulsas