„Pirelli“ Prancūzijoje tikisi vieno sustojimo

„Pirelli“ Prancūzijoje tikisi vieno sustojimo
logo 2019 Birželio 23 d. 11:27, Pirelli

Viso savaitgalio Paul Ricard trasoje metu komandos buvo nepatenkintos minkštųjų padangų darbu, todėl lenktynėse pasistengs iki minimumo sumažinti jų naudojimą – antroje kvalifikacijos dalyje net aštuoni sportininkai geriausią savo ratą užfiksavo su vidutinėmis padangomis, su kuriomis ir startuose lenktynėse. „Pirelli“ mano, kad pati greičiausia strategija turėtų būti stojant boksuose vieną kartą.

Startuojant su vidutinėmis padangomis šiuo atveju prie kietųjų reikėtų pereiti 22-27 ratuose. Jei pilotas startuos su minkštosiomis, prie kietųjų reikėtų pereiti 14-16 ratuose.

Dviejų sustojimų boksuose atveju startuojant su minkštosiomis reikia prie vidutinių padangų pereiti 5-8 rate, o po to užsidėti dar vieną komplektą vidutinių 22-27 ratuose.

„Pirelli“ atstovas Mario Isola: „Prancūzijoje mes pamatėme vieną iš greičiausių kvalifikacijų sezone – „pole“ pozicija buvo net 1,7 sek. greitesnė už pernykštę su ekvivalentinėmis pernykštėms padangomis, kai trasos temperatūra buvo didesnė nei 50 laipsnių.

Asfalto būklė staigiai gerėjo, kvalifikacijoje jis buvo mažiau slidus nei ankstesnėse sesijose. Suprasdami, kad tokiomis sąlygomis vidutinės padangos dirba geriau, dauguma pilotų antroje kvalifikacijos dalyje naudojo būtent šį mišinį. Situacija lenktynių starto metu turėtų būti itin įdomi, kadangi keletas pilotų užnugaryje startuos su kur kas greitesnėmis minkštosiomis padangomis“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983