„Pirelli“ tikisi vieno sustojimo Džidoje

„Pirelli“ tikisi vieno sustojimo Džidoje
logo 2021 Gruodžio 05 d. 09:59, Pirelli

„Pirelli“ mano, kad vieno sustojimo strategija per Saudo Arabijos GP lenktynes panaudojant vidutines ir kietąsias padangas leis sportininkams greičiausiai įveikti visą lenktynių distanciją.

Startas su vidutinėmis padangomis suteikia didesnę strategijų pasirinkimo laisvę, leidžiančią galimybę visą distanciją nuvažiuoti su vienu ar dviem sustojimais priklausomai nuo situacijos trasoje.

Kitas vieno sustojimo strategijos variantas – minkštųjų ir kietųjų padangų panaudojimas ir nors teoriškai pagal greitį šis variantas nenusileidžia pirmajam, lenktynininkams tektų labai kontroliuoti padangų būklę priklausomi nuo bolidų charakteristikų.

Strategija su dviem sustojimais yra ryškiai lėtesnė, bet ji gali duoti pranašumą, jei trasoje pasirodytų saugos automobilis ir sportininkai galėtų pasikeisti padangas beveik neprarasdami laiko.

„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Ratas Džidoje – antras pagal ilgį visame sezone, komandos taip ir neturėjo galimybės tinkamai pasirengti greitajam kvalifikacijos ratui.

Antroje kvalifikacijos dalyje beveik visi pasirinko vidutines padangas, o Lando Norrisas bus vienintelis pilotas dešimtuke, kuris startuos su minkštosiomis. Bus įdomu pažiūrėti, ar sugebės jis atkovoti pozicijas starto metu, aplenkdamas tuos, kurie startuos su vidutinėmis.

Teoriškai du greičiausi strategijos variantai – vienas sustojimas keičiant vidutines padangas į kietąsias arba minkštąsias į kietąsias, bet antrasis variantas reikalauja kur kas nuodugnesnės padangų būklės kontrolės. Mes laukiame, kad dauguma lenktynininkų rinksis vieno sustojimo strategiją, bet lenktynės čia vyksta pirmą kartą – yra labai daug niuansų, kurie gali įtakoti komandų taktikas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983