„Pirelli“ Vengrijos lenktynėse laukia vieno sustojimo (4)

„Pirelli“ Vengrijos lenktynėse laukia vieno sustojimo
logo Rugpjūčio 04 d. 11:38, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Pirelli“ optimaliausia laiko vieno sustojimo strategiją lenktynėse Hungaroringe. Italų padangų gamintojai siūlo startuoti su minkštosiomis padangomis, o tarp 24 ir 30 ratų pereiti prie vidutinių padangų ir su jomis finišuoti. Kitas variantas – startas su vidutinėmis ir perėjimas prie kietųjų tarp 30 ir 35 ratų. Trečias, mažiausiai patrauklus variantas: startas su minkštosiomis ir perėjimas prie kietųjų tarp 22 ir 28 rato.

Dviejų sustojimų strategija yra laikoma mažiau naudinga, ypač todėl, jog Vengrijoje yra labai sunku lenkti varžovą. Jei pasirinkti šį variantą, tai geriausia startuoti būtų su minkštosiomis, atkarpoje tarp 16 ir 20 ratų pereiti prie vidutinių, o vėliau tarp 25 ir 27 ratų vėl užsidėti vidutines padangas iki finišo.

„Pirelli“ lenktynių padalinio vadovas Mario Isola: „Šiais metai mes pamatėme labai didelius greičius Hungaroringe – rato rekordas buvo pagerintas dar trečioje treniruotėje. Kvalifikacijoje greičiai didėjo tiek su vidutinėmis, tiek ir su minkštosiomis padangomis.

Vidutinės – yra optimalios padangos startui dėl galimai lankstesnės tolimesnės strategijos, todėl trys pirmaujančios komandos pasirinko būtent šį mišinį. Tačiau tai byloja ir apie tai, kad lyderiai yra labai panašūs pagal greitį, todėl mūsų laukia nenuspėjamos varžybos, kuriose startas ir sustojimų strategija bus labai svarbūs, turint galvoje ir apsunkintus lenkimus. Oras – dar vienas nežinomas faktorius, galintis turėti įtakos strategijai, jei temperatūra bus gerokai aukštesnė, nei mes matėme šiomis dienomis“.

Komentarai (4)


alphas
| Rugpjūčio 04 d. 14:55
Vertimo meistrai... arba matemetikos genijai...
"Dviejų sustojimų strategija startuoti būtų su minkštosiomis, atkarpoje tarp 16 ir 20 ratų pereiti prie vidutinių, o vėliau tarp 25 ir 27 ratų vėl užsidėti vidutines padangas iki finišo."
Antras stintas tik 5-11 ratų???... su vidutinėm...
Williams fanas
| Rugpjūčio 04 d. 14:39
Šiaip Vengrijos GP per paskutinius 5m buvo 3sykius įdomios..
Rasak
| Rugpjūčio 04 d. 12:44
Vengrijos trasa yra viena iš tų, kurias reiktų kuo greičiau eliminuoti iš F-1 kalendoriaus.
LewisDNF
| Rugpjūčio 04 d. 11:42
Ir taip paskutiniais metais giriama Vengrija taps dar vienomis procesinemis lenktynemis
×