Pirmąją bandymų dieną pirmavo V. Bottas (7)

Pirmąją bandymų dieną pirmavo V. Bottas
logo Gegužės 14 d. 19:48, Daimler

Pirmąja bandymų Barselonoje dieną greičiausias buvo Valtteri Bottas su minkščiausiomis C5 padangomis, aplenkęs Charlesą Leclercą bei Daniilą Kvyatą.

Praėjus dienai po Ispanijos GP savaitgalio Barselonoje prasidėjo dviejų dienų bandymai sezono metu, kurie šiemet rengiami jau antrą kartą.

Reglamentas leidžia dvi bandymų serijas – po etapų Bahreine ir Ispanijoje, kuriuose privalomai dvi dienas iš keturių turi dirbti pilotai, priskiriami „jaunųjų“ grupei – kurie yra nuvažiavę ne daugiau kaip po tris GP etapus per pastaruosius du sezonus.

Surinkusios didelius kiekius informacijos lenktynių savaitgalio metu, komandos čia galėjo įvertinti perspektyvinių naujienų efektyvumą, kurios bus naudojamos kitose varžybose.

Didelė dalis šios dienos rytinės sesijos buvo skirta aerodinaminiams bandymams, vėliau komandos perėjo prie padangų – ne visiems GP savaitgalio metu pavyko priversti padangas efektyviai dirbti, o į bandymus „Pirelli“ atvežė visų penkių mišinių padangas – buvo galima padirbėti su visomis.

Lygiagrečiai savo bandymus atliko ir „Pirelli“, dirbdama su 2020 metų prototipais ant dviejų bolidų – „Ferrari“ su Sebastianu Vetteliu bei „Racing Point“ su Sergio Perezu.

„Alfa Romeo“ pilotavęs jaunasis Callumas Ilottas išlėkė iš trasos trečiame posūkyje ir pasirodė raudonos vėliavos – sudaužytą mašiną teko evakuoti. Pilotas traumų negavo, bet bandymai jam tuo ir baigėsi – mechanikai pradėjo ruošti mašiną rytojui, kai prie vairo atsisės Kimis Raikkonenas.

Antrą kartą raudonos vėliavos pasirodė, kai Pierre‘o Gasly mašina sustojo trasoje – išvažiuojant iš paskutinio „S“ formos posūkio kažkas sulūžo ir Pierre‘as atriedėjo iki išvažiavimo iš serviso zonos. Daugiau prancūzas nebuvo išvažiavęs.

Rytoj bandymai bus pratęsti, daugelyje komandų pasikeis pilotai.

Pirmosios bandymų dienos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Ratai

Padangos

1. V. Bottas

Mercedes

1:15.511

131

С5

2. C. Leclercas

Ferrari

1:16.933

131

С2

3. D, Kvyatas

Toro Rosso

1:17.679

121

С4

4. N. Hulkenbergas

Renault

1:18.051

68

С3

5. P. Gasly

Red Bull Racing

1:18.140

118

С3

6. C. Sainzas

McLaren

1:18.263

64

С2

7. P. Fittipaldi

Haas F1

1:18.326

103

PR

8. N. Yelloly

Racing Point

1:18.361

111

C5

9. S. Vettelis

Pirelli / Ferrari

1:18.425

133

-

10.L. Norrisas

McLaren

1:18.567

44

C3

11. S. Perezas

Pirelli / Racing Point

1:19.719

118

-

12. K. Ilottas

Alfa Romeo Racing

1:19.819

41

C2

13. N. Latifi

Williams

1:20.670

133

C2

Komentarai (7)


AF1
| Gegužės 15 d. 16:09
Neturi prasmes pasisakymai, kad Bottas greitesnis uz Leclerca 1.5 s.
Sitie skaiciavimai sumazina teorini gapa prie realybes. O -overall- jau sakiau zemiau, VISI skaiciavimai neturi prasmes.
kart
| Gegužės 15 d. 14:27
AF1
| Gegužės 15 d. 14:20

Kitaip tariant: https://ibb.co/RSz49dr

Neturi prasmes tokie skaiciavimai.
AF1
| Gegužės 15 d. 14:20
Kitaip tariant: https://ibb.co/RSz49dr
AF1
| Gegužės 15 d. 14:07
Bent padangu misiniu skirtumus turekit omeny shukaujant.
Lygint C5 vs C2 ir tas 1.4 s yra nieko nereiskiantis skirtumas, nes skirtumas tarp paciu misiniu yra 1.9 s (!) t.y., siuo konkreciu atveju, Bottas buvo letesnis uz Leclerca 0.5 s ribose.

Ir tai dar mazai ka reiskia, nes bandymai nera ikisezoniniai, kur paskutine savaite/dienomis visi daugmaz bando savo technika greiciui. Siuo atveju vieni turi tiksla A, kitu, tiksla Z.
EičJey
| Gegužės 15 d. 11:54
Ne Bukowski rage'ino, po lenktynių, kur Leclercą technika pavedė, kad nebežiūrės F1?
Rokas1
| Gegužės 15 d. 11:32
Bukowski
| Gegužės 15 d. 11:14

Bottas nunešė 1,4 sekundės prieš artimiausia varžova, o realiai dauguma apsistojo jau ties 1:18:00 riba... tai būtų jau 2,5 sekundės. Jūs man galite paaiškinti, kaip viena komanda gali turėti 1,4-2,5 sekundžių pranašumą prieš artimiausius konkurentus? Dar pamenu, anais metais, kai Ferrari laimėjo kelias lenktynes L.Hamiltonas garsiai pareiškė, kad galimai Ferrari sukčiauja ('cheating'), nes, nu kaip čia taip, Ferrari laimėjo. Juk jie negali laimėti nesukčiaudami. O, tai ką dabar reiktų sakyti visoms kitoms komandoms apie Mersus? Tiesiog arba FIA nenori jų prigauti arba komanda labai sėkmingai slepia kažką out of regulations. Tiesiog nesuvokiama, kaip šiais laikais, kai viskas stebima kaip per padidinamąjį stiklą, turėti ant tiek greitesnį bolidą. O visų kitų komandų technikai, kurie manau daugiau nusimano už visus f-1.lt ekspertus - nieko nesusigaudo, net ir turėdami panašius biudžetus... Nežinau kaip jums, bet man viskas šitas yra labai sunkiai suvokiama.

Tu supranti, kad čia testai tik buvo?
Bukowski
| Gegužės 15 d. 11:14
Bottas nunešė 1,4 sekundės prieš artimiausia varžova, o realiai dauguma apsistojo jau ties 1:18:00 riba... tai būtų jau 2,5 sekundės. Jūs man galite paaiškinti, kaip viena komanda gali turėti 1,4-2,5 sekundžių pranašumą prieš artimiausius konkurentus? Dar pamenu, anais metais, kai Ferrari laimėjo kelias lenktynes L.Hamiltonas garsiai pareiškė, kad galimai Ferrari sukčiauja ('cheating'), nes, nu kaip čia taip, Ferrari laimėjo. Juk jie negali laimėti nesukčiaudami. O, tai ką dabar reiktų sakyti visoms kitoms komandoms apie Mersus? Tiesiog arba FIA nenori jų prigauti arba komanda labai sėkmingai slepia kažką out of regulations. Tiesiog nesuvokiama, kaip šiais laikais, kai viskas stebima kaip per padidinamąjį stiklą, turėti ant tiek greitesnį bolidą. O visų kitų komandų technikai, kurie manau daugiau nusimano už visus f-1.lt ekspertus - nieko nesusigaudo, net ir turėdami panašius biudžetus... Nežinau kaip jums, bet man viskas šitas yra labai sunkiai suvokiama.
×