Pirmieji jėgos agregatų elementų keitimai šiame sezone

Pirmieji jėgos agregatų elementų keitimai šiame sezone
logo 2023 Kovo 17 d. 18:24, Ferrari

„Formulės-1“ sezonas ką tik prasidėjo, o Charlesas Leclercas jau antrose lenktynėse užsidirbo 10 pozicijų baudą už jėgos agregato elementų pereikvojimą – prieš etapą Saudo Arabijoje jo SF-23 bolide sumontavo trečią pagal skaičių variklio valdymo elektroninį bloką, kai per sezoną yra leidžiami tik du elektroniniai blokai.

Pasirodo, kad „Ferrari“ komanda nėra vienintelė komanda, kuri keis jėgainės elementus. Pirmoje penktadienio treniruotėje paaiškėjo, kad tiek Leclerco, tiek ir Carloso Sainzo mašinose pakeisti vidaus degimo varikliai. „Ferrari“ praneša, kad taip pasielgė ne dėl gedimo, o saugumo sumetimais.

Galima nuspėti, kad ilgose ir labai greitose miesto trasos tiesiosiose Džedoje naujas variklis duos pranašumą lyginant su tuo motoru, kuris jau atidirbo vieną etapą.

Leclercui be vidaus degimo variklio pakeistas ir šiluminis motoras-generatorius MGU-H.

Nė vienas minėtasis keitimas nebus palydėtas baudomis, nes „Ferrari“ dar neišnaudojo per sezoną leidžiamų limitų.

Be to, Sergio Perezo „Red Bull“ sumontavo naują pavarų dėžę ir hibridinės sistemos bateriją – visa tai irgi yra reglamento leidžiamuose rėmuose. Priminsime, kad anksčiau pavarų dėžė turėdavo atidirbti tam tikrą GP etapų skaičių paeiliui, tačiau nuo 2022 metų taikoma tokia pati tvarka, kaip ir jėgainės elementams – su kvota visam sezonui.

Pagaliau po Lando Norriso su „McLaren“ problemų Bahreine, jam taip pat sumontavo visą naują jėgos agregatą – su nauja turbina ir abiem motorais-generatoriais.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553