Pirmose sezono lenktynėse - V. Botto triumfas (168)

Pirmose sezono lenktynėse - V. Botto triumfas
logo Kovo 17 d. 08:35, Daimler

Pirmose šių metų F-1 sezono lenktynėse Australijoje triumfavo „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas.

Suomis, greičiausiai įveikęs vieną trasos ratą, daugiau nei 20 sek. įveikė antroje vietoje likusį komandos draugą Lewisą Hamiltoną. Tuo tarpu „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas užlipo ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio.

Po starto kvalifikacijos nugalėtojas L. Hamiltonas prarado poziciją V. Bottui, kuris įsiveržęs į priekį sėkmingai tolo nuo varžovų ir neturėjo jokių didesnių problemų.

Iš lyderių pirmasis į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangų pasuko S. Vettelis. Vokietis tai padarė 14-ame rate. Reaguodama į tai, ‚Mercedes“ dar po vieno rato sustojimui pakvietė L. Hamiltoną. Bet nei vienas iš šių dviejų pilotų greičiu nepranoko V. Botto. Ankstyvu S. Vettelio ir L. Hamiltono sustojimu pasinaudojo M. Verstappenas ir antrasis „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas, kurie pavijo lyderius antroje lenktynių pusėje.

Aštuoniais ratais vėliau nei L. Hamiltonas sustojimą atlikęs V. Bottas išlaikė gerą tempą bei persvarą prieš varžovus. Suomis be didesnio vargo finišo liniją kirto pirmas, antroje vietoje likusį komandos draugą aplenkęs daugiau nei 20 sek. Suomis taip pat užfiksavo greičiausią ratą, tad gavo papildomą tašką. Viso sportininkas iškovojo 26 taškus.

Antras finišo liniją kirto čempiono titulą ginantis L. Hamiltonas, kuris lenktynių pabaigoje turėjo atlaikyti M. Verstappeno spaudimą. Pastarasis, savo sustojimą atlikęs vėliau nei S. Vettelis, antroje varžybų pusėje įveikė vokietį ir finišavo trečioje vietoje.

Po bandymų Barselonoje liaupsinti „Ferrari“ pilotai pirmose sezono lenktynėse liko už pirmojo trejeto. Varžybų pabaigoje atlaikęs komandos draugo C. Leclerco spaudimą, S. Vettelis finišavo ketvirtoje vietoje.

Daugiau nei minute nuo nugalėtojo atsilikęs „Haas“ pilotas Kevinas Magnussenas finišo liniją kirto šeštoje vietoje. O ilgą laiką su danu dėl pozicijos kovojęs „Renault“ atstovas Nico Hulkenbergas, paskutinis iš sportininkų aplenktas ratu, finišavo septintas.

Lenktynių pabaigoje dešimtuko gale vyko atkakli kova. „Alfa Romeo“ pilotui Kimi Raikkonenui pavyko išlaikyti varžovus už savęs ir finišuoti aštuntoje vietoje, o „Racing Point“ atstovui Lance‘ui Strollui - devintoje.

Daniilas Kvyatas paskutiniuose lenktynių ratuose išlaikė už savęs „Red Bull“ atstovą Pierre‘ą Gasly ir finišavęs dešimtoje vietoje pelnė vieną tašką.

Geriausiai tarp čempionato naujokų pasirodė „McLaren“ atstovas Lando Norrisas. Kvalifikacijoje iškovojęs aštuntą vietą, jaunasis britas pirmose sezono lenktynėse finišavo dvyliktas.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas
1 Valtteri Bottas Mercedes 1h25:27.325
2 Lewisas Hamiltonas Mercedes +20.886
3 Maxas Verstappenas Red Bull +22.520
4 Sebastianas Vettelis Ferrari +57.109
5 Charlesas Leclercas Ferrari +58.230
6 Kevinas Magnussenas Haas +1:27.156
7 Nico Hulkenbergas Renault +1 ratas
8 Kimi Raikkonenas Alfa Romeo +1 ratas
9 Lance'as Strollas Racing Point +1 ratas
10 Daniilas Kvyatas Toro Rosso +1 ratas
11 Pierre'as Gasly Red Bull +1 ratas
12 Lando Norrisas McLaren +1 ratas
13 Sergio Perezas Racing Point +1 ratas
14 Alexanderis Albonas Toro Rosso +1 ratas
15 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +1 ratas
16 George'as Russellas Williams +2 ratai
17 Robertas Kubica Williams +3 ratai
- Romainas Grosjeanas Haas -
- Danielis Ricciardo Renault -
- Carlosas Sainzas McLaren -

Komentarai (168)


Klepsidra
| Kovo 19 d. 09:35
kad didvyrio mitas zlugs, sutinku, bet kad po pirmo kreivo etapo bandot kazkokias dideles isvadas daryti - siulyciau palaukti
SliMMaz
| Kovo 18 d. 13:25
Tiesa iskaiciuotas ir tas ratas be priekinio sparno, ok kaip YZF sake vidutiniskai 1-1.5s Vistiek kaip tokiam poemu apdainuotam didvyriui prastai :)
SliMMaz
| Kovo 18 d. 13:15
Klepsidra
| Kovo 18 d. 10:51

nesunku ir 5s atsilikti, kai ratu visus praleidineji. siaip ar taip siulau po situ lenktyniu ismeti ji, ismesti Ricciardo (juk kvalifikaicijoje pralaimejo Hulkenbergui), ismesti Sainza ir gal net Hamiltona, nes verke, o ne visoji Botta.

YZF
| Kovo 18 d. 11:11
Klepsidra
| Kovo 18 d. 10:51

nesunku ir 5s atsilikti, kai ratu visus praleidineji. siaip ar taip siulau po situ lenktyniu ismeti ji, ismesti Ricciardo (juk kvalifikaicijoje pralaimejo Hulkenbergui), ismesti Sainza ir gal net Hamiltona, nes verke, o ne visoji Botta.

Kai ratu kitus praleidinedavo, jis atsilikdavo ~5-6 per rata. Cia buvo svarus ratai.
Klepsidra
| Kovo 18 d. 10:51
YZF
| Kovo 18 d. 09:02

RK po pirmojo pitstopo galejo toliau testi lenktynes ir sukti ratus. Ka jis ir dare. Tiesa dazniausiai tai budavo ~1-1.5sec per rata leciau negu GR. Kai kada pavykdavo tik 0.5sec leciau, o kai kada budavo ir po 2sec leciau.

nesunku ir 5s atsilikti, kai ratu visus praleidineji. siaip ar taip siulau po situ lenktyniu ismeti ji, ismesti Ricciardo (juk kvalifikaicijoje pralaimejo Hulkenbergui), ismesti Sainza ir gal net Hamiltona, nes verke, o ne visoji Botta.
YZF
| Kovo 18 d. 09:02
Klepsidra
| Kovo 17 d. 22:00

ir? ricciardo siandien irgi galejo nesunkiai nuo Hulkenbergo ratu gauti, jei nebutu pasitraukes, bet negi aplinkybes ir faktai idomus kazkam

RK po pirmojo pitstopo galejo toliau testi lenktynes ir sukti ratus. Ka jis ir dare. Tiesa dazniausiai tai budavo ~1-1.5sec per rata leciau negu GR. Kai kada pavykdavo tik 0.5sec leciau, o kai kada budavo ir po 2sec leciau.
SliMMaz
| Kovo 17 d. 22:19
Klepsidra
| Kovo 17 d. 22:00

ir? ricciardo siandien irgi galejo nesunkiai nuo Hulkenbergo ratu gauti, jei nebutu pasitraukes, bet negi aplinkybes ir faktai idomus kazkam

Galejo negalejo, bet gaut po 0.800sek i rata nuo Russelo stabiliai... Nieko nesakyciau, jei ziema nebutu tu visu isteriju, kad jau kai ses tai visi psijus kaip sudai :)
Klepsidra
| Kovo 17 d. 22:00
SliMMaz
| Kovo 17 d. 14:27

2018- Williams pasirinko pinigus, o ne talenta
2019- Talentas- +1 lap nuo teammate'o

ir? ricciardo siandien irgi galejo nesunkiai nuo Hulkenbergo ratu gauti, jei nebutu pasitraukes, bet negi aplinkybes ir faktai idomus kazkam
Klepsidra
| Kovo 17 d. 21:58
trigubaz
| Kovo 17 d. 16:11

Nesinori komentuoti Ferrari greičio, nes čia nieko naujo jau dešimtmečius. Bet man yra nesuvokiama - Leclercas galėjo padaryti sustojimą pabaigoje, užsidėti naujus ratus, būtų grįžęs į tą pačia poziciją, nes už jo Magnussenas buvo atsilikęs kone 40 sekundžių. Su naujomis padangomis būtų padaręs greičiausią ratą ir pasiėmęs 1 tašką papildomai. Atrodo kas čia tokio tas vienas taškas, bet tai yra vienu tašku daugiau Ferrari ir vienu tašku mažiau Mercedes, kurie dabar ir pasiemė tą greičiausią ratą. Jeigu net tokios smulkmenos komanda nesugeba padaryti, tai apie kokią kovą čempionate galima kalbėti? Visiški begalviai, visiški...

Viskas cia OK - Vetteliui to tasko nebutu pavyke gauti, o Leclerc taskai jiems siandien nerupejo. Fanai irgi dabar staiga Botto situacija susirupino labiau nei pacios Ferrari
ddt
| Kovo 17 d. 21:48
paulius773
| Kovo 17 d. 18:29

Dėl 1 pastebėjimo, manau Mercedes jaučia tam tikrą pareigą perleisti šiais metais tapti čempionu Bottui. Nes praeitais metais Bottas nemažai padėjo Hamiltonui.

Tu turbut juokauji :) Pareiga? Nera jos. Yra tikslai, ir yra rezultatai. Tai yra komanda. Priklausomai kaip jie vaziuos, tokie ir bus pasirinkimai
×