Po Barselonoje įvykusių F-1 bandymų „Honda“ padarė išvadą, kad jų variklio paketas yra „truputi per daug agresyvus“, todėl gamintojas pirmosioms sezono lenktynėms ruošia tam tikras modifikacijas.
Bandymų metu „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris, kalbėdamas apie japonų variklius sakė, „kad tokios geros variklio instaliacijos į važiuoklę iki šiol dar nebuvome matęs“. Britas tuomet pridūrė, jog „bolido gale viskas veikia kaip šveicariškas laikrodis“.
Nei „Red Bull“, nei „Toro Rosso“ bandymų metu nebuvo susidūrusi su rimtomis jėgainės problemomis. Vis dėlto „Honda“ technikos direktorius Toyoharu Tanabe prisipažino, kad buvo akimirkų, kurios privertė jį sunerimti.
„Su dabartine jėgainės instaliacija mes neturime rimtų problemų. Bet dėl to kaip viskas glaudžiai yra sumontuota, iškilo tam tikrų nesklandumų. Pati forma yra truputi per daug agresyvi. Tad turime atlikti tam tikrus pakeitimus. Nėra dėl ko nerimauti“, - sakė T. Tanabe.
„Kol kas nėra nieko rimto, dėl ko turėtume nerimauti. Tai reiškia, kad pirmosioms sezono lenktynėms būsime pasiruošę.“
Paklaustas apie tikslus naujam sezonui, specialistas juokavo, kad jis nėra patenkintas „Honda“ padaryta pažanga.
„Tiesą pasakius, aš niekada nesu patenkintas. Žinoma, mes turime tikslą ne tik sezono pradžiai, bet ir visiems metams. Yra nemažai sričių, kuriose turime pasitempti tam, kad pasivytume varžovus.“
„Besiruošdami naujam sezonui peržiūrėjome beveik visas detales ir atlikome pakeitimus tam, kad sumažintumėme svorį bei pagerintumėme patikimumą. O kalbant apie vidaus degimo variklį, siekiame geresnio efektyvumo. Šitoje srityje stengsimės pastoviai tobulėti.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |