Po L. Norriso baudos J. Buttonas nori taisyklių pokyčių (20)

Po L. Norriso baudos J. Buttonas nori taisyklių pokyčių
logo 2024 Spalio 23 d. 15:00, Stop kadras

Buvęs F-1 čempionas Jensonas Buttonas nori, kad būtų pakeistos taisyklės, dėl kurių „McLaren“ vairuotojas Lando Norris buvo nubaustas JAV GP  metu.

„Tai frustruojanti situacija mums, stebint, nes Lando aplenkė jį už trasos ribų, tačiau tada Maxas taip pat nuvažiavo už trasos ribų, o viskas priklauso nuo to, kas buvo priekyje posūkio viršūnėje“, – sakė Buttonas „Sky Sports“ eteryje.

„Maxas buvo priekyje, tačiau ar tai buvo todėl, kad jis atleido stabdžius posūkio viršūnėje ir abu išvažiavo už trasos? Reikia taisyklės, kad negalima visiškai stumti kitos mašinos už trasos ribų, manau, kad tuomet turėtume geresnį lenktyniavimą ir nereikėtų nuolat apie tai kalbėti“, - pridėjo britas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
MCL-_-fanas
IP: da396d5 | 10/23 15:08 Atsakyti
Tai kad ir negalima stumti už trasos , bet ne visiems 😁 sveplui negalioja .
DeJaVu
IP: f06bc42 | 10/23 15:54 Atsakyti
As irgi nesupratau sitos "legalios" gynybos. Jei tavo bent ratas likes trasoje - taip, tu legaliai apsigynei. Dabar kas draudzia kaskart taip blokuoti abiems einant uz trasos? Tave lenks isore? Nestabdyk, abu uz trasos ribu ir tau atiduos vieta... Tereikia ginti vidine posukio dali ir taves niekada neaplenks "legaliai".
Nu
IP: dbff2a9 | 10/23 18:00 Atsakyti
Tai kad teisingai sako, Maxas ir buvo posūkio viršūnėje priekyje tik dėl to, kad per vėlai stabdė ir abu kartu išvažiavo už trasos ribų. Jei Maxas būtų posūkio viršūnėje priekyje šiek tiek ir būtų tilpes į trasą, viskas būtų labai nuostabiai atlikta. Same shit buvo Brazilijoje 2021 metais, na ir kas kad posūkio viršūnėje jis buvo pirmas, varzova ne tik išstūmė bet ir pats dar per kelis korpusus trasa paliko. Atvažiuoji į vidų ir stabdai labai vėlai, posūkio viršūnėje būsi pirmas, o kuo viskas pasibaigs, koks skirtumas, poziciją tavo, arba varžovui bauda. Deja ši kart, kaip ir Brazilijoje 100% Maxas už ausų buvo ištemptas.
Stinger
IP: 9bc38bf | 10/23 15:59 Atsakyti
Nu kol galioja sita *** taisykle, tol pienius labai protingai isnaudoja, taciau tai visiskai nebepanasu i teisinga lenktyniavima. Siaip manau visi padarys atitinkamas isvadas - geriausia deti i vidine posukio dali - p.x. tu sustosi ar ne, svarbu apexe bus pirmas, o toliau jau pa barabanu, gali vaziuot is trasos ir busi teisus.
kart
IP: ff4c1cb | 10/23 16:20 Atsakyti
MCL-_-fanas
10/23 15:08

Tai kad ir negalima stumti už trasos , bet ne visiems 😁 sveplui ne... skaityti daugiau

Buttonas, buvęs F1 lenktyninkas ir čempionas sako, kad reikia tokios taisyklės, o saito komentatoriai sako, kad tokia taisyklė yra. Ir kuo dabar tikėt? Visai pasimečiau :/
Stinger
IP: 0ff3cbb | 10/23 18:48 Atsakyti
kart
10/23 16:25

Problema, kad taisyklės darosi vis labiau komplikuotos. Šita problem... skaityti daugiau

Taip globaliau dar pamascius - visa sita kose atsiradus del to kad trasos patape asfalto laukais, kur track limitai yra balta linija. Gryztu prie tradicinio gravel trapo tiesiai uz kerbo ir butu iskarto aisku kas ka isstume, ko neisstume. Pvz Imola - viskas aisku atsidurei zvyre ir laisvas, tai ir lenktyniavimas kitas, kai zinai kad ant zvyro bus zopa. O cia p.x. prasideda kvadratines taisykles ir ju interpretavimas kaip kam patogiau.
mariusis
IP: 7ad5add | 10/23 20:14 Atsakyti
Helis
10/23 19:39

O kuriam čia epizode apie šveplonsių kalba eina? Jis juk su Lawsonu... skaityti daugiau

Gal tu straipsnį paskaityk, durnium neapsimetinėjęs.
×

TOP naujienos