Prancūzijoje „Red Bull“ galės džiaugtis atnaujintu „Honda“ varikliu? (12)

Prancūzijoje „Red Bull“ galės džiaugtis atnaujintu „Honda“ varikliu?
logo Birželio 11 d. 15:52, Red Bull Content Pool / Getty Images

Prancūzijos „Grand Prix“ etape galima tikėtis „Red Bull“ ekipos greičio pademonstravimo.

Skelbiama, jog komanda jau gali turėti patobulintą „Honda“ variklį, o tai leistų sužibėti ekipos pilotams Maxui Verstappenui ir Pierre'ui Gasly.

Viena didžiausių 2019-ųjų sezono intrigų vadintas „Red Bull“ bendradarbiavimas su japonų gamintoju kol kas negarantuoja pribloškiančių rezultatų, o situacijos radikaliai nepakeitė ir Baku etape įvykęs pirmasis variklio atnaujinimas.

Kalbėdamas savo šalies spaudai M. Verstappenas teigė, jog norėtų sulaukti daugiau naudos iš „Honda“ pusės.

„Ne paslaptis, jog mums reikėtų patobulėti, tačiau šį dalyką žinojome jau metų pradžioje. Taigi, niekas mūsų nenustebino.

Artėjančių lenktynių metu paaiškės, kur mes esame, o turint daugiau galios ir geriau subalansavus bolidą rezultatai gali būti visiškai kitokie“, - aiškino olandas.

Komentarai (12)


Senas_Kareivis
| Birželio 12 d. 10:01
Klepsidra
| Birželio 11 d. 19:33

Negaliu ivertinti - nespeju sekti vis nauju galingesniu versiju pristatymu. Helmutas sake, kad jau Singapure tai bus ju laikas - lauksiu.

Kad Singapūre šerti - reikia ne power, bet mašinos - o čia panašu irgi gap'as :)
Klepsidra
| Birželio 11 d. 19:33
Stinger
| Birželio 11 d. 18:39

Nu nu. Gal pirma leiskim Hondos naudą įvertinti egZpertui Klepsiui.

Negaliu ivertinti - nespeju sekti vis nauju galingesniu versiju pristatymu. Helmutas sake, kad jau Singapure tai bus ju laikas - lauksiu.
YZF
| Birželio 11 d. 19:20
O tai kur vakarėlis?
Stinger
| Birželio 11 d. 18:39
kart
| Birželio 11 d. 18:19

Apie kokia tu 2 pergales kalbi? Jei Verstapeno, tai vienas eme Austrijoje, kur abu Mersai turejo DNF, o kitos Meksikoje. Nei vieno is siu etapu dar kol kas nebuvo.
Bet anyway, technikos patikimumas pernai ir siemet, tai kol kas i vienus vartus Hondos naudai.

Nu nu. Gal pirma leiskim Hondos naudą įvertinti egZpertui Klepsiui.
ddt
| Birželio 11 d. 18:38
Ir vėl pagerintas variklis? Kanadoje tas geras variklis och kaip užsirekomendavo. Kas šiemet tikrai OK, priešingai nei maniau, tai kol kas taip nerūksta, kaip rūkdavo anksčiau. Tiesa, reiktų pažiūrėt, kiek jų kvotose beliko.
kart
| Birželio 11 d. 18:19
Lexxus
| Birželio 11 d. 18:11

Čia savęs apgaudinėjimas - pernai su Renault dvi pergalės, o šiemet net artimesnių prošvaiščių nėra. Jau net ta pati Renault juos pradeda lenkt. O ir pinigai jiem tikrai ne problema. Na, gal dar atveš japonai kokių stebuklų. Bet jau tiek veža, kad nesitiki. Bent DNF'ų nėr.

Apie kokia tu 2 pergales kalbi? Jei Verstapeno, tai vienas eme Austrijoje, kur abu Mersai turejo DNF, o kitos Meksikoje. Nei vieno is siu etapu dar kol kas nebuvo.
Bet anyway, technikos patikimumas pernai ir siemet, tai kol kas i vienus vartus Hondos naudai.
kart
| Birželio 11 d. 18:15
fasten
| Birželio 11 d. 17:23

Pergalių? Arba top2 statusas, arba antras normalus lenktynininkas komandoje... :D šiemet fermai gerokai ramiau nei tai buvo pernai.

Ramiau del Gasly, bet dabar ne apie pilotus kalba. Jei Gasly butu Riccardo, tai Ferrari ne tik degtu sikna, bet grestu visiska sikna, zinant, kad RBR antra sezono puse dar palankesne del trasu.
Lexxus
| Birželio 11 d. 18:11
kart
| Birželio 11 d. 17:16

Nezinau ko kas tikejosi is Hondos, bet mano lukescius pateisino. Iki naujo reglamento top 3 nelieciami. P3 nuo P4 skiria 4x tasku skirtumas. Su Renault perspektyvu nebuvo, pinigus kainavo, o cia ta pati paketa gauna daug pigiau. Ko dar reikia Bulliams?

Čia savęs apgaudinėjimas - pernai su Renault dvi pergalės, o šiemet net artimesnių prošvaiščių nėra. Jau net ta pati Renault juos pradeda lenkt. O ir pinigai jiem tikrai ne problema. Na, gal dar atveš japonai kokių stebuklų. Bet jau tiek veža, kad nesitiki. Bent DNF'ų nėr.
fasten
| Birželio 11 d. 17:23
kart
| Birželio 11 d. 17:16

Nezinau ko kas tikejosi is Hondos, bet mano lukescius pateisino. Iki naujo reglamento top 3 nelieciami. P3 nuo P4 skiria 4x tasku skirtumas. Su Renault perspektyvu nebuvo, pinigus kainavo, o cia ta pati paketa gauna daug pigiau. Ko dar reikia Bulliams?

Pergalių? Arba top2 statusas, arba antras normalus lenktynininkas komandoje... :D šiemet fermai gerokai ramiau nei tai buvo pernai.
kart
| Birželio 11 d. 17:16
Nezinau ko kas tikejosi is Hondos, bet mano lukescius pateisino. Iki naujo reglamento top 3 nelieciami. P3 nuo P4 skiria 4x tasku skirtumas. Su Renault perspektyvu nebuvo, pinigus kainavo, o cia ta pati paketa gauna daug pigiau. Ko dar reikia Bulliams?
×

F-1.lt pulsas