Prancūzijos GP: įdomioji statistika (5)

Prancūzijos GP: įdomioji statistika
logo Liepos 26 d. 11:53, Red Bull Content Pool / Getty Images

Keletas įdomių statistikos faktų po Le Castellete pasibaigusio Prancūzijos GP etapo...

Kvalifikacija

Laimėjęs kvalifikaciją Paul Ricarde, Charlesas Leclercas iškovojo septintą „pole“ šiame sezone ir 16-tą karjeroje, pagal šį rodiklį susilygindamas su Maxu Verstappenu, Stirlingu Mossu ir Felipe Massa.

Pagal „pole“ skaičių Leclercas pakilo į trečią vietą „Ferrari“ komandos istorijoje, nusileisdamas Niki Laudai (23) ir Michaeliui Schumacheriui (58). Leclercas 20-tą kartą karjeroje startavo iš pirmos eilės.

Maxas Verstappenas kvalifikavosi antras, 37-tą kartą karjeroje startuodamas iš pirmos eilės – olandas pagal šį rodiklį susilygino su Stirlingu Mossu, Davidu Coulthardu ir Marku Webberiu.

Dvyliktame etape C. Leclercas ir M. Verstappenas šeštą kartą šiais metais pasidalino pirmą starto eilę.

Trečioji Sergio Perezo vieta kvalifikacijoje – geriausias jo rezultatas Paul Ricardo autodrome.

Lewisas Hamiltonas kvalifikavosi ketvirtas, pakartodamas geriausią rezultatą „Mercedes“ komandai šiame sezone – ir pirmą kartą šiemet startavo ketvirtas dvejose lenktynėse paeiliui. George'as Russellas parodė šeštą laiką – tarp „Mercedes“ lenktynininkų kvalifikacijų rezultatas vėl lygus – 6:6 – nieko panašaus nėra jokioje kitoje komandoje. Tik trečią kartą šiame sezone abu „Mercedes“ sportininkai pateko į pirmą šešetuką.

Kvalifikacijoje užėmęs 8 vietą, Yuki Tsunoda pakartojo geriausią savo sezono rezultatą.

Pierre'as Gasly ketvirtą kartą šiemet iškrito iš kovos jau pirmoje kvalifikacijos dalyje.

Lance'as Strollas septintą kartą paeiliui iškrito iš kovos pirmoje dalyje.

Lenktynės

Laimėjęs Prancūzijos GP etapą, Maxas Verstappenas iškovojo septintą pergalę šiame sezone ir 27-tą karjeroje, pagal šį rodiklį susilygindamas su Jackie Stewartu.

Verstappenas viršijo 1500 ratų pirmavimo lenktynėse ribą. Dabar jis pagal šį rodiklį yra 13-toje reitingo lentelės vietoje su 1527 pirmavimo ratais, 12-toje vietoje yra Nico Rosbergas su 1533 ratais.

Finišavęs antras, Lewisas Hamiltonas pasiekė geriausio rezultato sau ir „Mercedes“ ekipai šiais metais. Važiuodamas 300-tąsias lenktynes, britas 49-tą kartą karjeroje lenktynes baigė antras pagerindamas savo rekordą.

50-tą kartą F-1 istorijoje Verstappenas ir Hamiltonas kartu užlipo ant podiumo.

George'as Russellas Paul Ricarde užėmė trečią vietą, pirmą kartą šiemet abu „Mercedes“ sportininkai užlipo ant podiumo.

Sergio Perezas varžybas baigė ketvirtas, ketvirtą kartą sezone finišuodamas už prizininkų trejeto.

Carlosas Sainzas finišavo penktas, sugebėjęs atkovoti pozicijas po starto iš 19-tos vietos. Penkta vieta – geriausias Sainzo rezultatas Paul Ricardo autodrome. Sainzas viršijo 40 000 km nuvažiuotos distancijos ribą per GP lenktynes.

Fernando Alonso finišavo šeštas, pagerindamas absoliutų „Formulės-1“ rekordą pagal nuvažiuotų ratų skaičių per karjerą – dabar ispanas turi įveikęs 18 672 ratus, ankstesnis rekordininkas Kimis Raikkonenas buvo nuvažiavęs 18 621 ratą. Trečioje vietoje yra Hamiltonas su 17 146 ratais.

Šeštoji Alonso vieta – geriausias rezultatas „Alpine/Renault“ komandai Paul Ricardo autodrome po Prancūzijos GP etapo atgaivinimo.

Finišavęs aštuntas, Estebanas Oconas pirmą kartą uždirbo taškus namų trasoje. Pirmą kartą šiais metais abu „Alpine“ sportininkai užbaigė lenktynes pirmame aštuntuke.

Trasa: Paul Ricard Le Castellet, Prancūzija (Paul Ricard)
Ilgis: 3,813 km Ratų skaičius: 1
Plačiau


Komentarai (5)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
?
IP: e614326 | 07/27 08:24 Atsakyti
Alienzoo
07/26 23:49

Na kaip būtų pasibaigę šios lenktynės, jei ne ta klaida niekas ne... skaityti daugiau

Truputi konteksto nepateikiau apie ka buvo tas komentaras. Atsiprasau. Jis buvo apie si straipsni: https://www.racefans.net/2022/07/26/leclerc-could-win-every-remaining-race-but-still-lose-the-title-to-verstappen/
Alienzoo
IP: 5dc1be2 | 07/26 23:49 Atsakyti
?
07/26 21:57

Radau idomia statistika/komentara:
Leclerc was effective no lon
... skaityti daugiau

Na kaip būtų pasibaigę šios lenktynės, jei ne ta klaida niekas negali, na ir kas, kad jau būtų grįžęs į 2 vietą, gal būtų aplenkęs trasoje, gal kitas būtų išlėkęs ir SA būtų išvažiavęs ir pasikeistų tada, burt iš kavos tirščių tokio nereikšmingo įvykio neverta
?
IP: fa9c81a | 07/26 21:57 Atsakyti
Radau idomia statistika/komentara:
Leclerc was effective no longer in the lead as his lead over the already stopped Verstappen was less than the pitstop delta so you could easily argue that Leclerc only threw away a chance for race win or a very likely 2nd place.
Same applies for the other races, it happened so early in the race that the race win was not even close to guaranteed.

So far both drivers had 2 mechanical failures – if you exclude those 4 races Max has 183 and Leclerc 118 so still 65 points difference.

The biggest gaps are Imola (+19 Max, Leclerc error), Canada (+15 Max , Leclerc engine replacement) and France (+25 Max, Leclerc error) – so from the 63 points lead more than half are caused by Leclerc’s own errors.

Leclerc only outscored Max twice this season in the 8 races they finished both, that was British GP (+6 Leclerc) where Max picked up damage from debris and Austria GP where Leclerc won main race but Max won sprint and had FLAP (+5 Leclerc) so twice from 8 races and both gains were less than points difference between 1st and 2nd finish.
Zedabiejus
IP: 1911a8a | 07/26 17:52 Atsakyti
Bet tai kova del vicecempiono titulo nusimato inirtinga, o Georgo Russello rezultatai isties stebina ir nenustebsiu jei jo stabilumas jam ir atnes vicecempiono titula
annizizi
IP: 9bf9835 | 07/26 12:20 Atsakyti
Aston Martin taškus iškovojo 7 etapuose, bet užima 9 vietą. Alpha Tauri taškus iškovojo 6 etapuose - aštunti. Haas taškus iškovojo tik 5 etapuose - septinti. Alfa Romeo taškus iškovojo irgi 7 etapuose - šešti.
Tik Mercedes komanda taškus iškovojo visuose etapuose.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas