Prieš Kanados GP - nauja techninė direktyva (29)

Prieš Kanados GP - nauja techninė direktyva
logo Birželio 16 d. 20:13, Pirelli

Išklausiusi sportininkų skundų, Tarptautinė automobilių federacija (FIA) žengė pirmuosius žingsnius siekdama išspręsti bolidų šokinėjimo problemą ir išplatino komandoms naują techninę direktyvą.

Ketvirtadienį federacija pranešė, kad ėmėsi priemonių reaguodama į tai, kaip stipriai kai kurie bolidai šokinėjo trasose iki šiol surengtose varžybose, įskaitant ir etapą Azerbaidžane.

Nuo pat sezono pradžios kai kurių komandų lenktynininkai skundžiasi nugaros ir raumenų skausmais. Tai iš dalies sukelia bolido šokinėjimas, kai dėl naudojamos dugno konstrukcijos automobilis, važiuojant dideliu greičiu, staiga pakyla ir nusileidžia. Kai kurias komandas ši problema kamuoja labiau nei kitas.

Be to, visos ekipos, norėdamos pagerinti savo automobilių charakteristikas, naudoja kietesnę bolido pakabą nei anksčiau. Dėl to sportininkai dar labiau kenčia trasose, kur yra nelygi asfalto danga.

Šiandien FIA komandoms išplatino techninę direktyvą. Federacija informavo, kad atliks išsamesnius automobilių dugno konstrukcijų ir jų dėvėjimosi patikrinimus. Ji taip pat pažadėjo nustatyti automobilių vertikalaus judėjimo ribą, kad sportininkai nepatirtų skausmo, diskomforto ir nerizikuotų susižeisti. Ši riba bus nustatyta konsultuojantis su F-1 komandomis.

FIA taip pat ketina su komandomis aptarti, kaip būtų galima pakeisti automobilius, kad būtų išspręsta jų šokinėjimo problema.



Komentarai (29)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
bratka
IP: 8a60157 | 06/17 20:32 Atsakyti
Įsivaizduokite kur joji ant laukinio buivolo, o kur ant mergos, bet buivolas pinigų nepaprašys, o merga brangiau gali atseiti...
Mindala1
IP: 43c7376 | 06/17 14:40 Atsakyti
ibanez
06/17 14:34

Tame kad ives minimalu ride hight ir gales RB kukuoti kaip nesazininga, cia gi FIA..

Ne. Apie jokius aukščius nėra nei žodžio iš FIA.
FIA žiurės vertikalų bolido pagreitį (davikliai G pagreičiui matuoti jau senai montuojami boliduose) ir jei viršys tam tikra G skaičių, komanda turės jį sumažinti. Kaip tai padaryti kiekviena komanda spres atskirai (keist bolido aukštį yra tik viena iš opcijų)
Tie bolidai kurie neviršys tam tikro nustatyto vertikalaus G pagreičio, nieko daryt nereikės.
ibanez
IP: bc17ee4 | 06/17 14:34 Atsakyti
zbdt
06/17 12:31

Ta prasme patvirtino FIA, kad tiesiog ziures i tike kiek sokineja bolidas ir jei per daug sokines - DSQ. Red Bull nieko keisti nereikes, Ferrari su Mersais kardinaliai kelti tures bolidus ir praras nemazai greicio. Kokiu budu cia Red Bulliui nepalanku? :D:D

Tame kad ives minimalu ride hight ir gales RB kukuoti kaip nesazininga, cia gi FIA..
YZF
IP: 20135ae | 06/17 14:09 Atsakyti
As
06/17 10:53

Nes komandos pacios to nedaro bijodamos prarasti greiti, del to aukoja lenktynininku sveikata.
Jei fia nebutu isiterpus niekas nebutu pasikeite, jei netiki paaiskink kodel pacios komandos dar pries kelis etapus nepakele bolido?

Tai lenktynininkams reikia kalbetis su komandomis, ne su FIA? #oh #wait!
Mindala1
IP: 43c7376 | 06/17 13:51 Atsakyti
zbdt
06/17 12:31

Ta prasme patvirtino FIA, kad tiesiog ziures i tike kiek sokineja bolidas ir jei per daug sokines - DSQ. Red Bull nieko keisti nereikes, Ferrari su Mersais kardinaliai kelti tures bolidus ir praras nemazai greicio. Kokiu budu cia Red Bulliui nepalanku? :D:D

Patikslinimui ne DSQ o juoda oranžinė vėliava. Taip kaip Tsunodai Baku. Važiuoji į boksus pašalint trūkumus.
O RB taip, nieko nereiks daryt. FER ir MERC tures kilstelt bolidus su visom iš to išeinančiom pasekmėm.
zbdt
IP: c253d9e | 06/17 12:31 Atsakyti
ibanez
06/17 11:46

Buvo pasikele MB labai aukstai, tada nesiskunde skausmais, uztat vaziavo letai. Dabar nusileido ir skundziasi skausmais. Akivaizdu kad pagrinde del MB visas sitas reikalas ir greiciausiai bus ivestas aukstesnis minimalus aukstis kas bus palanku MB, o RB bus visiskai nepalanku.. Turetu individualiai kiekviena komanda vertinti..

Ta prasme patvirtino FIA, kad tiesiog ziures i tike kiek sokineja bolidas ir jei per daug sokines - DSQ. Red Bull nieko keisti nereikes, Ferrari su Mersais kardinaliai kelti tures bolidus ir praras nemazai greicio. Kokiu budu cia Red Bulliui nepalanku? :D:D
zbdt
IP: c253d9e | 06/17 12:29 Atsakyti
Nu ka po tiek pakeitimu atrodo gal pagaliau maxui pavyks pirma pole per tiek metiu pasiimt street trasoje:D Kazkaip reik is sintetinio varda pagamint tiek pinigu sukisus per paskutinius 5 metus
Black_Death
IP: 839c91e | 06/17 12:24 Atsakyti
F-fanas-1
06/17 09:33

7 kart sintetinis

Matau tau giliai į atmintį įstrigo Ferrari strategijos su MS. Apsidairyk, nauji laikai atėjo.
ibanez
IP: bc17ee4 | 06/17 11:46 Atsakyti
As
06/17 10:53

Nes komandos pacios to nedaro bijodamos prarasti greiti, del to aukoja lenktynininku sveikata.
Jei fia nebutu isiterpus niekas nebutu pasikeite, jei netiki paaiskink kodel pacios komandos dar pries kelis etapus nepakele bolido?

Buvo pasikele MB labai aukstai, tada nesiskunde skausmais, uztat vaziavo letai. Dabar nusileido ir skundziasi skausmais. Akivaizdu kad pagrinde del MB visas sitas reikalas ir greiciausiai bus ivestas aukstesnis minimalus aukstis kas bus palanku MB, o RB bus visiskai nepalanku.. Turetu individualiai kiekviena komanda vertinti..
Svaigalas
IP: 8653418 | 06/17 11:33 Atsakyti
YZF
06/17 09:43

Lenktynininkams padeti galima labai lengvai. Komanda pakelia bolido auksti nuo zemes ir problemos nebera. Prie ko cia FIA?

Jei nebus nustatytas minimalus aukstis ar pan komados stengsis isspaust maximu, del ko kentes lektynininkai, del to ir turi FIA isikist. Komadom scarbu rezultas, nes tsi yra pinigai...
×

TOP naujienos