Išklausiusi sportininkų skundų, Tarptautinė automobilių federacija (FIA) žengė pirmuosius žingsnius siekdama išspręsti bolidų šokinėjimo problemą ir išplatino komandoms naują techninę direktyvą.
Ketvirtadienį federacija pranešė, kad ėmėsi priemonių reaguodama į tai, kaip stipriai kai kurie bolidai šokinėjo trasose iki šiol surengtose varžybose, įskaitant ir etapą Azerbaidžane.
Nuo pat sezono pradžios kai kurių komandų lenktynininkai skundžiasi nugaros ir raumenų skausmais. Tai iš dalies sukelia bolido šokinėjimas, kai dėl naudojamos dugno konstrukcijos automobilis, važiuojant dideliu greičiu, staiga pakyla ir nusileidžia. Kai kurias komandas ši problema kamuoja labiau nei kitas.
Be to, visos ekipos, norėdamos pagerinti savo automobilių charakteristikas, naudoja kietesnę bolido pakabą nei anksčiau. Dėl to sportininkai dar labiau kenčia trasose, kur yra nelygi asfalto danga.
Šiandien FIA komandoms išplatino techninę direktyvą. Federacija informavo, kad atliks išsamesnius automobilių dugno konstrukcijų ir jų dėvėjimosi patikrinimus. Ji taip pat pažadėjo nustatyti automobilių vertikalaus judėjimo ribą, kad sportininkai nepatirtų skausmo, diskomforto ir nerizikuotų susižeisti. Ši riba bus nustatyta konsultuojantis su F-1 komandomis.
FIA taip pat ketina su komandomis aptarti, kaip būtų galima pakeisti automobilius, kad būtų išspręsta jų šokinėjimo problema.
Tame kad ives minimalu ride hight ir gales RB kukuoti kaip nesazininga, cia gi FIA..
FIA žiurės vertikalų bolido pagreitį (davikliai G pagreičiui matuoti jau senai montuojami boliduose) ir jei viršys tam tikra G skaičių, komanda turės jį sumažinti. Kaip tai padaryti kiekviena komanda spres atskirai (keist bolido aukštį yra tik viena iš opcijų)
Tie bolidai kurie neviršys tam tikro nustatyto vertikalaus G pagreičio, nieko daryt nereikės.
Ta prasme patvirtino FIA, kad tiesiog ziures i tike kiek sokineja bolidas ir jei per daug sokines - DSQ. Red Bull nieko keisti nereikes, Ferrari su Mersais kardinaliai kelti tures bolidus ir praras nemazai greicio. Kokiu budu cia Red Bulliui nepalanku? :D:D
Nes komandos pacios to nedaro bijodamos prarasti greiti, del to aukoja lenktynininku sveikata.
Jei fia nebutu isiterpus niekas nebutu pasikeite, jei netiki paaiskink kodel pacios komandos dar pries kelis etapus nepakele bolido?
Ta prasme patvirtino FIA, kad tiesiog ziures i tike kiek sokineja bolidas ir jei per daug sokines - DSQ. Red Bull nieko keisti nereikes, Ferrari su Mersais kardinaliai kelti tures bolidus ir praras nemazai greicio. Kokiu budu cia Red Bulliui nepalanku? :D:D
O RB taip, nieko nereiks daryt. FER ir MERC tures kilstelt bolidus su visom iš to išeinančiom pasekmėm.
Buvo pasikele MB labai aukstai, tada nesiskunde skausmais, uztat vaziavo letai. Dabar nusileido ir skundziasi skausmais. Akivaizdu kad pagrinde del MB visas sitas reikalas ir greiciausiai bus ivestas aukstesnis minimalus aukstis kas bus palanku MB, o RB bus visiskai nepalanku.. Turetu individualiai kiekviena komanda vertinti..
7 kart sintetinis
Nes komandos pacios to nedaro bijodamos prarasti greiti, del to aukoja lenktynininku sveikata.
Jei fia nebutu isiterpus niekas nebutu pasikeite, jei netiki paaiskink kodel pacios komandos dar pries kelis etapus nepakele bolido?
Lenktynininkams padeti galima labai lengvai. Komanda pakelia bolido auksti nuo zemes ir problemos nebera. Prie ko cia FIA?