R. Brawnas: „Pirelli“ tenka spręsti sudėtingus uždavinius (3)

R. Brawnas: „Pirelli“ tenka spręsti sudėtingus uždavinius
logo Lapkričio 07 d. 10:15, Mercedes

„Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas paaiškino, kodėl Meksikos GP etape greičio skirtumas tarp „top“ komandų ir likusiųjų čempionato dalyvių buvo kur kas didesnis nei įprasta. Tik trys lenktynininkai – Sebastianas Vettelis, Kimis Raikkonenas ir Lewisas Hamiltonas sugebėjo finišuoti tame pačiame rate su nugalėtoju Maxu Verstapenu. Bet jau Valtteri Bottas, Lewiso partneris „Mercedes“ komandoje, užėmęs 5 vietą, pralaimėjo lyderiui vieną ratą, o finišavęs šeštas „Renault“ atstovas Nico Hulkenbergas – net du ratus.

„Meksikoje mes vėl pamatėme, kad „Formulė-1“ yra skirstoma į dvi klases, - pripažino R Brawnas. – Tame nėra nieko naujo ir pagal paskutinių metų patirtį tai mums yra gerai žinoma. Bet to dar niekada nebuvo, kad tik keturios mašinos įveikė visus distancijos ratus, o visi pilotai, kurie lenktyniauja už kitas komandas, neskaitant pirmojo trejetuko, pralaimėjo lyderiui po du ratus.

Be įprastinio greičio skirtumo tokiam dideliam rezultatų skirtumui įtakos turėjo ir skirtingas požiūris į darbą su padangomis. Nico Hulkenbergas, Charlie Leclercas, Marcusas Ericssonas ir Stoffelis Vandoorne, užėmę vietas nuo 7 iki 9, nuvažiavo lenktynes su vienu sustojimu, beje, visi keturi pasikeitė padangas tarp 11 ir 16 ratų. Po to jie veikė labai jau atsargiai, kad galėtų pasiekti finišą, išvengę papildomo sustojimo, o tai, suprantama, dar labiau padidino atsilikimą nuo lyderių grupės.

Bet net trijų „top“ komandų lenktynininkai buvo priversti mažinti greitį, ypač „Mercedes“ pilotai, kuriems taip pat teko saugoti padangas. Likusieji pretendentai į podiumą tikrai greitai važiuodavo tik tada, kai to reikalaudavo situacija, pavyzdžiui, taip elgėsi Danielis Ricciardo ir Maxas Verstapenas, kai juos vijosi Vettelis.

„Pirelli“ inžinieriams tenka spręsti sudėtingus uždavinius. Iš vienos pusės, jie turi į lenktynes atvežti tokias padangas, kurios padėtų žiūrimumui, ir toks faktorius, kaip degradacija, šiuo atveju būtų naudinga. Iš kitos pusės, pilotams norisi kuo labiau išnaudoti mašinų greitumines savybes, o tam reikia mažiau besidėvinčių padangų.

Ne visuomet paprasta surasti teisingą kompromisą, todėl svarbu, kad mes visi dirbtumėme kartu. Tai vienintelis būdas pasiekti aukštos mūsų šou kokybės, kuri tenkintų visus – ir lenktynininkus, ir žiūrovus“.

Komentarai (3)


burzumas
| Lapkričio 07 d. 20:30
Vsisi kazkaip labai sudetingai analizuoja visas lenktynes. Tereikia - lenktyniauti ir viskas:)
burzumas
| Lapkričio 07 d. 20:29
siulyciau padaryti visiems vienodas lenktynems skirtas padangas. O tada butu idomu. Jei vienas stoja du kartus taai ir kitas:) Per daug 'slaptos intrigos' kartais maiso visam tam lenktyniu 'spektakliui':)
leksas
| Lapkričio 07 d. 11:34
nuiimti 'aerodinamiką' ir greičio praradimus kompensuoti superminkštom padangomis, kurios sudiltų per 15 ratų, leistų naudoti tik minkštus mišinius, problem solved, beje, kažką panašaus ir planuoja daryti ant 2019
×

F-1.lt pulsas