R. Dennisas: „McLaren“ neteikia pirmenybės F. Alonso

R. Dennisas: „McLaren“ neteikia pirmenybės F. Alonso
logo 2007 Gegužės 28 d. 01:13, McLaren
McLaren“ vadovas Ronas Dennisas pareiškė, kad jo vadovaujama „Formulės-1“ komanda neteikia pirmenybės nei vienam iš savo lenktynininkų, Fernando Alonso ar Lewisui Hamiltonui.
Taip šis specialistas atsakė į kritiką, kad ekipa padarė viską, kad tik sekmadienio lenktynėse Monake nugalėtų F. Alonso, kuris esą yra pilotas „numeris vienas“.
„Esu tikras, kad visi jaučia, jog mes remiame ar stabdome Lewisą ar Fernando, tačiau mes, vadovaudami šiai „Grand Prix“ komanda, visada esame smulkmeniškai teisingi (lenktynininkų atžvilgiu – red. past.).
Tačiau šioje trasoje visų pirma reikia galvoti apie komandą. Neslėpsiu, kad liepėme lenktynininkams sumažinti tempą po pirmojo sustojimo bei parinkome taktiką atsižvelgdami į galimą saugos automobilio pasirodymą ar kitus bolidus, kurie galėjo mums grasinti, jei į trasą būtų išvažiavęs saugos automobilis.
Šiose lenktynėse pilotai neturi įtakos, išskyrus tai, kad jie turi važiuoti išties greitai ir suteikti mums galimybę apspręsti lenktynių baigti. O tai yra mano darbas.
Man nepatinka, kad turiu liepti pilotams važiuoti lėčiau, nepatinka juos erzinti, nepatinka visi šie dalykai, nes širdyje esu tikras lenktynininkas.
Tačiau taip turiu elgtis, jei noriu laimėti Monako GP, ir nesiruošiu to slėpti“, - ilgą monologą šia tema po lenktynių išsakė R. Dennisas.
„Visi, kas turi bent šiokių tokių protinių gebėjimų išnagrinėti prieš tai Monte Karle vykusius „Grand Prix“ bei čia reikalingą taktiką, žino, kad vieno sustojimo taktika yra būtina, jei trasoje pasirodo saugos automobilis.
O jis į trasą išvažiavo keturis kartus per pastaruosius penkeris metus. Jei saugos automobilis trasoje nepasirodo, greičiausia yra dviejų sustojimų taktika. Taigi, turi apsispręsti, kuriam parinkti vieno sustojimo variantą ir kuriam – dviejų sustojimų variantą“, - pažymėjo „McLaren“ vadovas.
R. Dennisui teisintis dėl komandos veiksmų teko ypač dėl to, kad apie savo statusą ekipoje prakalbo ir pats F. Alonso lenktynėse nusileidęs L. Hamiltonas.
„Apskritai, esu naujokas. Tai pirmas mano sezonas „Formulėje-1“ ir aš finišavau antras pirmajame savo Monako „Grand Prix“, todėl tikrai neturiu kuo skųstis“, - po varžybų kalbėjo britas.
„Matyti, kad važiuoju panašiu greičiu kaip Fernando, man yra teigiamas ženklas, tačiau turiu su kai kuo susitaikyti. Mano bolidą žymi numeris du, ir aš esu (komandos – red. past.) pilotas numeris du“, - pabrėžė pirmenybių debiutantas.
„McLaren“ komandos vadovo nuomone, L. Hamiltonas nebūtų taip kalbėjęs, jei trasoje būtų pasirodęs saugos automobilis ir parinktos taktikos dėka jis būtų šventęs pergalę.
„Manau, kad jo nusivylimas ir susierzinimas pilnai suprantamas. Jis nebūtų toks susierzinęs ir nusivylęs, jei trasoje būtų pasirodęs saugos automobilis ir jis būtų laimėjęs lenktynes“, - teigė R. Dennisas.
„Laikas parodys, kad niekam neteikiame pirmenybės. Bus laikas ir vieta, kai jie galės laisvai varžytis tarpusavyje, tačiau ne šį kartą. Visi boksuose bei žiniasklaidoje būtų kalbėję, koks idiotas yra „McLaren“ vadovas, leidęs savo lenktynininkams varžytis tarpusavyje, jei vienas iš jų būtų atsidūręs barjeruose“, - pažymėjo ekipos vadovas.
Po lenktynių Monake abu „McLaren“ lenktynininkai dalijasi lyderio pozicija čempionate, surinkę po 38 taškus. F. Alonso klasifikuojamas aukščiau vien dėl to, kad jau spėjo pelnyti 2 pergales. L. Hamiltonas, tuo tarpu, kol kas lenktynėse dar nenugalėjo.
Pažymėtina, kad „McLaren“ tokios lygiavertės lenktynininkų poros neturėjo nuo 1988–1989 metų, kai ekipoje tarpusavyje kovojo tokie grandai kaip Ayrtonas Senna bei Alainas Prostas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983