R. Doornbosas: „Honda“ varikliui trūksta 60 AG (48)

R. Doornbosas: „Honda“ varikliui trūksta 60 AG
logo Birželio 24 d. 17:18, Red Bull Content Pool / Getty Images

Buvęs F-1 pilotas Robertas Doornbosas mano, kad lyginant su „Mercedes“ varikliu, „Honda“ motoras vis dar yra 60 AG silpnesnis.

„Akivaizdu, kad Maxas puikiai atlieka savo darbą. Jis atsipalaidavęs, bet norėtų, kad ne tik komanda, bet ir „Honda“ labiau pasistengtų“, - kalbėjo R. Doornbosas.

„Honda“ varikliui vis dar trūksta 60 AG. Sakau 60, nes vis dar turiu šaltinių šen ir ten. Tai truputi keista. Dabar jie turi tiek galios, kiek turėjo bloguoju periodu bendradarbiaudami su „Renault“. „Honda“ tiesiog turi labiau pasitempti, kad pasiektų aukštesnį lygį. Žinoma, „Red Bull“ turėtų labiau padirbėti su važiuokle.“

„Visa esmė tame, kad tai padaryti nėra lengva. Šiuolaikiniai varikliai yra tokie sudėtingi, jog sunku rasti tinkamą balansą. Daugiau galios dažniausiai reiškia prastesnį patikimumą. „Honda“ prekinis ženklas patyrė tiek žalos, jog dabar jie nenori rizikuoti. Bet taip besielgdami jie varo save į kampą. Galų gale „Red Bull“ pradės reikalauti didesnio progreso ir geresnių rezultatų.“

Komentarai (48)


kart
| Birželio 26 d. 12:15
kart
| Birželio 26 d. 12:11

Is vietos vaziuojant tikrai nereikia 950ag, nes paprasciausiai nebus tokio sukibimo ir tiesiog vynios ratus. Net McLaren ir Hondos laikais letesnese atkarpose McLaren niekuo nenusileisdavo kitiems.
Galios trukumas isryskeje greitesnese ilgose atkarpose, kai reikia greiteti ir iveikti vis didejanti vejo pasipriesinima.

P.S. elektra sudaro didele dali galios, o ja sumapint gali ivairiai. Gali tureti didziausia galia tiesiosios gale arba gali tureti didziausia galia tiesiosios pradzioje. Todel tas galios trukumas nera tolygus visoje atkarpoje.
kart
| Birželio 26 d. 12:11
Senas_Kareivis
| Birželio 26 d. 09:05

Sutinku kad taip nėra tikslinga, bet jei imti procentaliai, tai jei daryti prielaidą kad Merc turi 950AG, o Honda 890AG,t ai skirtumas ~7%. Ir tada 100 ir 107 AG lygintini skaičiai - kurie gal ir neturi ženklaus skirtumo, bet tikrai pajausi važiuodamas 1vs1 tiek važiuojant iš vietos, tiek greitėjant iš eigos. Ar tas skirtumas esminis - turbūt ne. Ar reikšmingas? Greičiausiai.

Is vietos vaziuojant tikrai nereikia 950ag, nes paprasciausiai nebus tokio sukibimo ir tiesiog vynios ratus. Net McLaren ir Hondos laikais letesnese atkarpose McLaren niekuo nenusileisdavo kitiems.
Galios trukumas isryskeje greitesnese ilgose atkarpose, kai reikia greiteti ir iveikti vis didejanti vejo pasipriesinima.
Senas_Kareivis
| Birželio 26 d. 09:05
Prozax
| Birželio 25 d. 21:45

Negali taip lyginti, nes tada paimk mocą, 5ag ir 65ag. Realiai (jei paskubomis teisingai suskaičiavau), tai skirtumas turėtų būti panašus kaip 2000kg sveriantiems automobiliams: 200ag vs 216ag.

Sutinku kad taip nėra tikslinga, bet jei imti procentaliai, tai jei daryti prielaidą kad Merc turi 950AG, o Honda 890AG,t ai skirtumas ~7%. Ir tada 100 ir 107 AG lygintini skaičiai - kurie gal ir neturi ženklaus skirtumo, bet tikrai pajausi važiuodamas 1vs1 tiek važiuojant iš vietos, tiek greitėjant iš eigos. Ar tas skirtumas esminis - turbūt ne. Ar reikšmingas? Greičiausiai.
kart
| Birželio 26 d. 00:21
ddt
| Birželio 25 d. 23:26

Pala, neskubek dar. Honda jau visiskai salia baudu uz pakeistus variklius. Tai gali visai neblogai ismaisyti kortas. McL rupestis dabar - vidutinio eselono vairuotojai.

Nu, realiai pagalvojau dar po to, kad vien del Gasly neims Ferru antroje sezono puseje.
ddt
| Birželio 25 d. 23:26
kart
| Birželio 25 d. 22:32

"Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda?" - pagalvojau viena parasiau kita. Zodziu, ne naujiena cia pasake, kad Honda atsilieka nuo Mersu ir nereiketu sukti kiausu, nes iki naujo reglamento Mersu su Ferrari lygio nei Renault, nei Honda tikriausiai nepasieks.

Pala, neskubek dar. Honda jau visiskai salia baudu uz pakeistus variklius. Tai gali visai neblogai ismaisyti kortas. McL rupestis dabar - vidutinio eselono vairuotojai.
kart
| Birželio 25 d. 22:32
kart
| Birželio 25 d. 22:13

Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda? Visi zino seniai, kad Honda nuo Mersu ir Ferrari atsilieka ir bent kuri laika tikrai atsiliks. Tai kam dar cia apie tai diskutuoti ir pilstyti is tuscio i kiaura?

Ir dar pasikartosiu, trasos yra skirtingos ir reikia kiekviena etapa vertint atskirai. Vieninteliai Mersai realiai dabar turi bolida, kuris orientuotas i didesni skaiciu trasu, todel vienose Ferrari tai arciau, tai toliau.
Lygiai taip ir su RBR. Jie turi savo silpnybiu ir savo stiprybiu, bet siemet jie su savo stiprybemis siek tiek nesusitvarko. Su Hondos galia viskas gerai. Jie nekovoja del titulu, bet 3 vieta saugi. O jei dar ir Ferrari struglins, tai antroje sezono puseje nenustebciau, kad RBR isstums Ferrari is P2.

"Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda?" - pagalvojau viena parasiau kita. Zodziu, ne naujiena cia pasake, kad Honda atsilieka nuo Mersu ir nereiketu sukti kiausu, nes iki naujo reglamento Mersu su Ferrari lygio nei Renault, nei Honda tikriausiai nepasieks.
kart
| Birželio 25 d. 22:13
ddt
| Birželio 25 d. 19:38

Mes ateinam į diskusiją apie Nm ir Ag funkciją :) Bet akivaizdu, kad vienas be kito negyvena, nesvarbu didelis greitis ar mažas (apie pavarų dėžių perdavimo skaičių dar reiktų kalbėt, bet laikykim kad komandos paskaičiuoja daugmaž panašias reikšmes, kitų kintamųjų irgi daug, bet čia atskiras klausimas, atmeskim šios diskusijos kontekste). Aš ir toliau laikausi nuomonės, kad 60Ag yra milžiniškas galios trūkumas, ir jei jie būtų pridėję bent pusę tiek, Max'as tikrai būtų išspaudęs iš to max naudos. Šitas vaikis, kad ir kaip nebūtų mano mėgiamųjų sąraše, vertas pagarbos už sugebėjimą išspaust iš š vašką. Kai Verstappenas pradės nuosekliai kapotis su MB, suprasiu, kad Honda pagaliau pažadus tęsi. Dabar gi jis nuosekliai ten pat, su nedidelėm variacijom. Su MB nuosekliai kapojasi tik Ferrari. Man Max'o nuoseklumas ir yra kriterijus - panašu kad iš bolido daugiau išspausti nėra ką, o kai bus - jis tikrai išspaus.

Prie ko tas 60ag jeigu tema apie Renault vs Honda? Visi zino seniai, kad Honda nuo Mersu ir Ferrari atsilieka ir bent kuri laika tikrai atsiliks. Tai kam dar cia apie tai diskutuoti ir pilstyti is tuscio i kiaura?

Ir dar pasikartosiu, trasos yra skirtingos ir reikia kiekviena etapa vertint atskirai. Vieninteliai Mersai realiai dabar turi bolida, kuris orientuotas i didesni skaiciu trasu, todel vienose Ferrari tai arciau, tai toliau.
Lygiai taip ir su RBR. Jie turi savo silpnybiu ir savo stiprybiu, bet siemet jie su savo stiprybemis siek tiek nesusitvarko. Su Hondos galia viskas gerai. Jie nekovoja del titulu, bet 3 vieta saugi. O jei dar ir Ferrari struglins, tai antroje sezono puseje nenustebciau, kad RBR isstums Ferrari is P2.
kart
| Birželio 25 d. 22:04
mariusis
| Birželio 25 d. 18:29

Tu kaip visad randi pateisinimą ir išvartymą aš žiūriu kiek kitaip bet nežadu ginčytis. O tai gal tie ne krito, o mclaren pakilo. Žodžiu. Čia panašėja kaip yzf lh vs fa head to head.

Tai atsidaryk F1 standings, lygink sezonu laikus ir ziurek, kurios komandos pagreitejo, kurios suletejo, o kurios liko vietoje. Nereikes aiskint apie kazkokius pasiteisinimus. Skaiciai nemeluoja.
Prozax
| Birželio 25 d. 21:45
Senas_Kareivis
| Birželio 25 d. 21:22

Žemiškai - pajami 100ag mašina ir 160ag - ir nesakykit kad nėra skirtumo arba jis niekingai nereikšmingas.

Negali taip lyginti, nes tada paimk mocą, 5ag ir 65ag. Realiai (jei paskubomis teisingai suskaičiavau), tai skirtumas turėtų būti panašus kaip 2000kg sveriantiems automobiliams: 200ag vs 216ag.
Senas_Kareivis
| Birželio 25 d. 21:22
Žemiškai - pajami 100ag mašina ir 160ag - ir nesakykit kad nėra skirtumo arba jis niekingai nereikšmingas.
×

F-1.lt pulsas