R. Kubica: BMW vis labiau atsilieka

R. Kubica: BMW vis labiau atsilieka
logo 2008 Birželio 25 d. 21:21, BMW AG
„BMW Sauber“ lenktynininkas Robertas Kubica dar kartą pastebėjo, kad ekipa technikos tobulinimo greičiu šiemet pastebimai atsilieka nuo vis tolyn į priekį bėgančių „Ferrari“ ir „McLaren“ komandų.
Lenkas pripažino, kad jo šiuo metu vairuojamas bolidas – tik trečias pagal greitį rikiuotėje. Tokia technika, jo nuomone, lenktynėse įmanoma kovoti tik dėl penktosios pozicijos, o aukščiau pakilti galima tik lyderiams patyrus problemų.
„Nuoširdžiai kalbant, važiuojant mūsų bolidu, net ir pačiu didžiausiu pajėgumu, galime užimti penktąją vietą. To per mažai“, - pareiškė R. Kubica.
„Laimei, kartais „McLaren“ ir „Ferrari“ kyla techninių problemų, kartais savo klaidomis mums padeda varžovų lenktynininkai, – dėl viso to mes vis dar esame viršūnėje“, - pastebėjo lenktynininkas.
„Tačiau jei jie išspręs savo problemas ir nedarys klaidų, mums bus sunku išlikti greta. Vis dėlto, aš visada bandysiu pelnyti kiek įmanoma daugiau taškų“, - pažymėjo jis.
R. Kubicos nuomone, „BMW Sauber“ bolidą tobuliną lėčiau ne tik lyginant su „Ferrari“ ar „McLaren“, tačiau ir su ją besivejančiomis komandomis.
„Manau, kad nuo Australijos („Formulės-1“ sezono pradžios – red. past.) mes padarėme mažesnę pažangą nei visi kiti. Taigi, tai ir yra priežastis“, - žurnalistus tikino lenkas.
„Be to, palyginus su sezono pradžia, „Renault“ ir „Red Bull“ priartėjo prie mūsų, todėl turime paruošti kelias dalis, gerinančias bolido valdymą, didinančias maksimalų greitį ir suteikiančias aukštesnį tempą. Jei poroje artimiausių lenktynių ir vėl pralaimėsime, atstumas iki „Ferrari“ ir „McLaren“... Mes jų niekada nebepavysime“, - nuogąstavo prieš dvi savaites pirmąją savo pergalę Kanadoje pelnęs lenktynininkas.
„Australijoje mes buvome greitesni už „Ferrari“. Malaizijoje ir Bahreine buvome greitesni už „McLaren“. Barselonoje jau gana smarkiai atsilikome nuo „Ferrari“, tačiau išlikome arti „McLaren“. Tačiau po to „McLaren“ epizodiškai prilygdavo „Ferrari“. „Ferrari“ patobulėjo, o mes, panašu, ne tiek daug, kiek jie. Atstumas iki jų gana didelis, o Magny-Cours jis siekė beveik vieną sekundę“, - kalbėjo jis.
Prisimindamas nesėkmingą pasirodymą Prancūzijoje, R. Kubica atskleidė, kad „BMW Sauber“ lenktynėms Magny-Courso trasoje greičiausiai pasirinko netinkamą bolido aerodinamikos dalių komplektą.
„Manau, kad padarėme klaidų pasirinkdami naujas dalis Magny-Coursui. Barselonoje išbandėme kelias naujoves, pats mačiau rezultatus, tačiau pasirinkome kai ką kitą, nes komanda buvo įsitikinusi, kad tai bus teisingas sprendimas, tačiau buvo atvirkščiai“, - apgailestavo lenkas.
„Taip, buvome ne tokie greiti kaip „Ferrari“, tačiau Magny-Course nukritome už tokių komandų kaip „Toyota“, „Renault“ ar net „Red Bull“. Tai iš dalies lėmė tai, ką mes pasirinkome tam „Grand Prix“, o šiuos bandymuose mes bandome išsiaiškinti, kas konkrečiai tai buvo“, - aiškino sportininkas.
„Silverstone'e turėtume susigrąžinti įprastą formą, o tai reiškia, kad gana smarkiai atsiliekame nuo „Ferrari“ ir „McLaren“, tačiau esame priekyje visų likusiųjų“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144