R. Kubica prakalbo apie praeityje pasirašytą sutartį su „Ferrari“ (5)

R. Kubica prakalbo apie praeityje pasirašytą sutartį su „Ferrari“
logo Liepos 12 d. 01:45, Williams / LAT Images

Kalbėdamas F-1 tinklalaidėje Robertas Kubica prasitarė apie praeityje pasirašytą sutartį su „Ferrari“ ir apie tai, jog vos nepasitraukė iš ralio, kuriame patyrė avariją ir sunkiai susižalojo.

Po bandymų Valensijoje 2011 m. lenkas dalyvavo Andoros ralyje, kuriame ir patyrė avariją. Sportininkas prasitarė, kad vienu metu jam buvo kilusi mintis nedalyvauti ralio varžybose.

„Pabudau ir pagalvojau, kad po bandymų turėsiu vykti į Milaną, tada važiuoti ten ir ten. Aš nenorėjau to daryti“, - pasakojo R. Kubica.

„Man pasiūlytos sąlygos buvo gana keistos. Komanda, kuriai man teko atstovauti, jautėsi kalta dėl to, jog ankstesnėse varžybose man kilo daug įvairių problemų su jų automobiliu. Aš jiems pasakiau, kad nenoriu dalyvauti ralyje. Paskambinau vienam iš vyrukų. Jis buvo toks patenkintas, jog jam pavyko viską suorganizuoti. Tad nesakiau jam, kad nenoriu dalyvauti.“

Tuomet įvykusiame ralyje R. Kubica pateko į avariją ir sunkiai susižalojo. Lenko teigimu, tai turėjo būti paskutinės varžybos, po kurių jis būtų tapęs „Ferrari“ pilotu ir Fernando Alonso komandos draugu.

„Tai buvo paskutinis ralis mano gyvenime. Žinojau, kad komanda, kuriai turėjau atstovauti, neleis man dalyvauti ralio varžybose.“

„Galbūt dėl to, jog man teko lenktyniauti Italijoje, o gal dėl kitų priežasčių, bet aš turėjau tris tikslus. Pirmas buvo patekti į F-1. Antras - užsitikrinti gerą reputaciją F-1. O tai yra sunkiau nei patekti į F-1. Trečias - tapti F-1 čempionu arba „Ferrari“ pilotu. Čempionu man nepavyko tapti. Netapau ir „Ferrari“ pilotu, bet man trūko labai nedaug.“

R. Kubica savo vienintelę pergalę F-1 iškovojo 2008 m. Kanadoje. Po triumfo Monrealio trasoje lenkas tapo čempionato lyderiu, bet jau tuo metu žinojo, kad neturės galimybės kovoti dėl titulo.

„Po to kai nugalėjome lenktynėse mes žinojome, kad toliau tęsime savo pasirodymą, bet nebetobulinsime bolido. Tuomet mes turėjome tikslą nugalėti ir mums pavyko tai pasiekti. Tada visas dėmesys buvo nukreiptas į 2009 m. KERS sistemą. Ji neveikė, ji niekada neveikė taip, kaip turėjo veikti.“

„Negalėjau viešai pasakyti, jog nerimauju dėl to, jog nustosime tobulinti techniką. Tad spaudos konferencijos metu paraginau komandą nesustoti ir dirbti toliau. Tuo metu taip išreiškiau savo nerimą, kad tobulinimo darbai bus baigti anksti.“

Komentarai (5)


Skirmantas_M
| Liepos 12 d. 17:28
Tuomet gaila, kad nepavyko važiuoti kartu su FA. Manau būtų buvusi nerealiai gera kova tarp jų, žiūrovams būtų buvę įdomu. Ir Ferrari galbūt būtų nauja praktika kai lenktynininkai apylygiai?
A85
| Liepos 12 d. 10:55
AF1
| Liepos 12 d. 09:53

Interviu (~50 min) yra tiesiog nerealus. Kokio brandos lygio zmogus, lyginant su ivairiais vaikais ar crybabies. Nesvarbu net ar jis lenktynininkas ar tai apie F1, naudinga pasiklausyt ir susimastyt apie vertybes in general.

Jap, pritariu, labai geras interviu. Kas neklausė, paklausykit. Su LH man kažkaip skystokas buvo, tai neišklausiau iki galo, bet su Kubica ilgi interviu visada įdomu. Buvo lenkiškai savo rėmėjams, tai irgi labai neblogas.
Black_Death
| Liepos 12 d. 09:56
vettel5
| Liepos 12 d. 08:46

Gal pradek tu rasyt knyga apie nepasiektus tikslus.. nes kuo toliau tuo labiau lenkas nusivaziuja...

sake prades rasyti ir pradejo rinkti isankstinias imokas uz knyga, gali buti 5 euleje
AF1
| Liepos 12 d. 09:53
Interviu (~50 min) yra tiesiog nerealus. Kokio brandos lygio zmogus, lyginant su ivairiais vaikais ar crybabies. Nesvarbu net ar jis lenktynininkas ar tai apie F1, naudinga pasiklausyt ir susimastyt apie vertybes in general.
vettel5
| Liepos 12 d. 08:46
Gal pradek tu rasyt knyga apie nepasiektus tikslus.. nes kuo toliau tuo labiau lenkas nusivaziuja...