Seniausi komentarai
Perfekt Ok
IP: 74a8d71 | 06/07 09:36
Wiliams geriausia komanda
ddt
IP: e609101 | 06/06 20:06
Laužot jūs čia ietis apie tuos britus ir jų tiesmukumą.. Tiesa yra ta, kad "it depends". Ir nuo situacijos, ir nuo žmogaus, bet labiausia - nuo mūsų gebėjimo skaityti/suprasti tarp eilučių kai kalba stipriai kitos kultūrinės aplinkos žmonės. Kol nepadirbi daugiatautėje aplinkoje, tol nesupranti, kad bendrame kontekste britai ne tik (apibendrintai kalbant) yra ganėtinai stipriai diplomatiški, bet ne visada mes mokame teisingai interpretuoti jų išsakomą mintį pagal tai, kaip jie ją pateikia. Jei tai perkandi, tai gali sakyti, kad jie labai tiesmuki. Bet jei supranti taip, kaip jie sako, jie gali pasirodyti itin diplomatiškai korektiški. Bet tai apgaulingas įspūdis. Tai tiek...
https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/chart-shows-what-british-people-say-what-they-really-mean-and-what-others-understand-a6730046.html
Camicasee
IP: 22e05cf | 06/04 22:47
Žiauriai skaudu žiūrėt į Williamsus matant dabartinę jų formą ir žinant ką yra pasiekę praeityje, kokie vardai joje lenktyniavo. Manau, kad su vadovų keitimu yra smarkiai pavėluota, esmė ta, kad ekipą paliko specialistai nuo kurių viskas prasideda, taigi reikia stabilaus investuotojo, reikia pasikeitimų valdžioje ir speacilistų traukos, tai būtų ilgas procesas - tikrai ne metų ar dviejų, deja, kol kas prasidėjo tik gandų lygyje...
Skirmantas_M
IP: 97273b3 | 06/04 21:14
AF1
IP: 10fe2dd| 06/04 20:55

Labai labai labai keista. Suomiai - taip. Olandai - taip. Britai - ... ... ...

Čia gal ir yra koks nesusišnekėjimas, nes anglai nelabai sako tiesiai. Pasakyt pasako, bet būtent ne tiesiai, o atsargiai ir diplomatiškai. Netgi dažnai su jumoru, kad nebūtų per tiesmukiška ir grubu.
AF1
IP: 10fe2dd | 06/04 20:55
Klepsidra
IP: 51aae71| 06/04 18:02

grafikas grafiku - is visus Europos naciju, su kuriom bendrauju, tik anglai ir suomiai pasako tiesa be uzuolanku iskart. aisku, cia kalba eina apie standartini blue/white collar darbuotoja, o ne aristokratija ar diplomatija.

Labai labai labai keista. Suomiai - taip. Olandai - taip. Britai - ... ... ...
Skirmantas_M
IP: 97273b3 | 06/04 18:25
AF1
IP: 10fe2dd| 06/04 16:30

Ne. Neatvirksciai. Dutch, German yra negative feedback DIRECT puseje, Britai - per viduri, bet lyginant su DE ir NL, galima sakyt, kad jie visiskai priesingoje.

https://i.insider.com/54bc349f69bedd330bfa7c90?width=600&format=jpeg&auto=webp

Dėkui kad pasidalinai, įdomu buvo. Dar kas, manau, svarbu ir kaip dažnai tą nuomonę reiškia. Aš manau, kad anglai gal ir ne tiesiogiai, bet netiesiogiai pasako labai dažnai. Daugiau gal net nei tie tiesiogiai sakantys. Tai visumoj vis tiek pasako gal net daugiau ;)
Klepsidra
IP: 51aae71 | 06/04 18:02
AF1
IP: 10fe2dd| 06/04 16:30

Ne. Neatvirksciai. Dutch, German yra negative feedback DIRECT puseje, Britai - per viduri, bet lyginant su DE ir NL, galima sakyt, kad jie visiskai priesingoje.

https://i.insider.com/54bc349f69bedd330bfa7c90?width=600&format=jpeg&auto=webp

grafikas grafiku - is visus Europos naciju, su kuriom bendrauju, tik anglai ir suomiai pasako tiesa be uzuolanku iskart. aisku, cia kalba eina apie standartini blue/white collar darbuotoja, o ne aristokratija ar diplomatija.
Klepsidra
IP: 51aae71 | 06/04 17:53
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8| 06/04 15:11

Na, Brawn GP visą sezoną suvažiavo su trim bolidais, o sezoną pradėjo su dviem bolidais ir minimaliom dalių atsargom. Žinoma, ten situacija kitokia, bet Brawn GP 2009 laimėjo su iš esmės komandos outsaiderės biudžetu. Mano mintis, kad teoriškai galima turėti greitą bolidą bet neturėti didelio biudžeto komandos išlaikymui.

Bet taip, Williams situacija labai prasta. Iš esmės komanda važiuoja ant garų bake, kad ir kaip ironiška kalbėti taip apie beveik šimtamilijoninį biudžetą turinčią komandą.

vel ir taip ir ne - Brawn GP pradejo sezona su dideliu biudzetu (pradziai) bet be reikalingos irangos (nes viskas tempesi iki paskutiniu minuciu, tame tarpe ypac motoras, kuri suorganizavo Whitmarshas, uz ka buvo ismestas is McLaren). Taigi Brawn turejo pinigu pradziai ir dideli performance pranasuma. I sezono gala $ seko ir netiek ir daug truko, kad pralostu titulus. Williams tuo tarpu neturi pinigu pasiruosti sezonui normaliai, kas pasmerkia visa likusi sezona. Normali Williams lygio komandos situacija turetu buti duru uzkalimas, arba nauji savininkai, nes pardavinejimas dalimis ir pan yra kompresai numireliui. Nebent cia gyvenama su viltimi, kad pasikeitus taisyklems ir padidejus FOM pinigams prasides renesansas. Beda, kad nera uz ka ruostis tam taisykliu pasikeitimams ir 2022 starte ju pozicija bus vel pati blogiausia
Klepsidra
IP: 51aae71 | 06/04 17:49
zonker logo rėmėjas
IP: e839631| 06/04 15:30

tai ne managemento klaidos istustina ju biudzeta? (prasti derybinikai ir sponsoriu ieskotojai veda link mazesniu investiciju i inzinerija)

dalinai sutikciau - managemento kaltes yra, bet nera ir taip paprasta - remejai nesirikiuoja eileje, kad remtu F1 komanda. televizija nebera pagrindinis reklamos kanalas - turim rezultata, kad nebeliko title sponsoriu su 50-70mln per sezona - tokie Haas ar Williams daugiau 15mln tikriaus negauna uz title - ka jau kalbeti apie mazesnius remejus. islaidos tik isaugo, plius dar prisideda bendra F1 bukle, kai mazesnes komandos neturi biudzetu bent kazkiek kovoti su didesnemis - tokie ir rezultatai. gali koks nori geras tas managementas buti - is sudo vasko neisspausi.
kart
IP: ff4c1cb | 06/04 17:37
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8| 06/04 15:11

Na, Brawn GP visą sezoną suvažiavo su trim bolidais, o sezoną pradėjo su dviem bolidais ir minimaliom dalių atsargom. Žinoma, ten situacija kitokia, bet Brawn GP 2009 laimėjo su iš esmės komandos outsaiderės biudžetu. Mano mintis, kad teoriškai galima turėti greitą bolidą bet neturėti didelio biudžeto komandos išlaikymui.

Bet taip, Williams situacija labai prasta. Iš esmės komanda važiuoja ant garų bake, kad ir kaip ironiška kalbėti taip apie beveik šimtamilijoninį biudžetą turinčią komandą.

Nuo Brawn laikų pasikeitė daug kas ir aero, ir PU sudėtingumas, kas baisiai iškėlė kaštus. Todėl vienos komandos atitolo nuo kitų. Kad Brawn atėjo į sportą su kiek kitu požiūriu ir taip galima sakyti užkėlė standartus, tai faktas. Bet lemiamas veiksnys, manau buvo pinigai. Valdymą pakeisti įvedant naujus standartus gali nesunkiai, bet jeigu nėra pinigų, tai iš š vaško neišspausi.

Užtenka pažiūrėti į Williams rezultatus nuo 2014m. Pirmi metai buvo sudėtingesni, bet vėliau du sezonu iš eilės buvo top3 komanda, kol tokios komandos kaip Ferrari ir RBR struglino baisiai. Kaip matom, ir prie tokio valdymo galima pasiekti rezultatų. Tiesiog manau, kad vėliau, vis įvedinėjant naujas aero taisykles ir panašiai, pritrūko pinigų tyrimams, kas pradėjo atsispindėti rezultatuose, atsirado įtampa, pradėjo ieškoti finansinių injekcijų taip mėtydamiesi tarp Strollų, Kubicų ir reziume yra kaip yra.
Sunku prisivilioti ir gerų specialistų, kai neturi jokios vizijos. O kad viziją realizuoti, reikia turėti tvirtą finansinį pagrindą.
AF1
IP: 10fe2dd | 06/04 16:33
PS Ta pat proga, NL galima keisti i DE, pasikeis, bet nezymiai: https://kieranearley.co.uk/wp-content/uploads/2019/02/Anglo-dutch-translation.jpg
AF1
IP: 10fe2dd | 06/04 16:30
Klepsidra
IP: 51aae71| 06/04 13:46

sakyciau, kad atvirksciai

Ne. Neatvirksciai. Dutch, German yra negative feedback DIRECT puseje, Britai - per viduri, bet lyginant su DE ir NL, galima sakyt, kad jie visiskai priesingoje.

https://i.insider.com/54bc349f69bedd330bfa7c90?width=600&format=jpeg&auto=webp
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 06/04 16:27
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04| 06/04 15:28

as manau, kad tai, kas buvo imanoma 2009, visiskai neimanoma siuo metu. pasikeite viskas. ir be resursu tu nieko niekaip neiissausi. deja. gal tai bus kazkiek panasu nuo 2022m kai kazkas ras kazka, ko netures kiti, bet greitai nukopijuos, manau.

Tai tas Brawn bolidas buvo ar ne brangiausias bolidas istorijoje, skaičiau, kad Honda ar ne apie milijardą žalių sumerkė į jo kūrimą. Kurtas trijose Honda bazėse, ten epinis projektas buvo. Tik tiek, kad lenktyniauta buvo su ubagišku biudžetu. Nu, čia kaip paveldėt McLaren F1 ir juo kasdien važinėt į darbą už 1k € į rankas per mėnesį. Kaip ir važiuoja, ir ant benzo užtenka (vos), bet laikai daugiabučio kieme, ir jei kas rimčiau suges, tai beliks tik parduot :)
zonker logo rėmėjas
IP: e839631 | 06/04 15:30
Klepsidra
IP: 51aae71| 06/04 13:43

management'as yra viena, o $ nebuvimas - kita. gali ten sodinti ka nori - kai komanda retire'ina masinas, nes reikia taupyti atsargines dalis sekancioms lenktynems apie kokius rezultatus mes kalbam?

tai ne managemento klaidos istustina ju biudzeta? (prasti derybinikai ir sponsoriu ieskotojai veda link mazesniu investiciju i inzinerija)
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 06/04 15:28
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8| 06/04 15:11

Na, Brawn GP visą sezoną suvažiavo su trim bolidais, o sezoną pradėjo su dviem bolidais ir minimaliom dalių atsargom. Žinoma, ten situacija kitokia, bet Brawn GP 2009 laimėjo su iš esmės komandos outsaiderės biudžetu. Mano mintis, kad teoriškai galima turėti greitą bolidą bet neturėti didelio biudžeto komandos išlaikymui.

Bet taip, Williams situacija labai prasta. Iš esmės komanda važiuoja ant garų bake, kad ir kaip ironiška kalbėti taip apie beveik šimtamilijoninį biudžetą turinčią komandą.

as manau, kad tai, kas buvo imanoma 2009, visiskai neimanoma siuo metu. pasikeite viskas. ir be resursu tu nieko niekaip neiissausi. deja. gal tai bus kazkiek panasu nuo 2022m kai kazkas ras kazka, ko netures kiti, bet greitai nukopijuos, manau.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 06/04 15:11
Klepsidra
IP: 51aae71| 06/04 13:43

management'as yra viena, o $ nebuvimas - kita. gali ten sodinti ka nori - kai komanda retire'ina masinas, nes reikia taupyti atsargines dalis sekancioms lenktynems apie kokius rezultatus mes kalbam?

Na, Brawn GP visą sezoną suvažiavo su trim bolidais, o sezoną pradėjo su dviem bolidais ir minimaliom dalių atsargom. Žinoma, ten situacija kitokia, bet Brawn GP 2009 laimėjo su iš esmės komandos outsaiderės biudžetu. Mano mintis, kad teoriškai galima turėti greitą bolidą bet neturėti didelio biudžeto komandos išlaikymui.

Bet taip, Williams situacija labai prasta. Iš esmės komanda važiuoja ant garų bake, kad ir kaip ironiška kalbėti taip apie beveik šimtamilijoninį biudžetą turinčią komandą.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 06/04 15:11
Klepsidra
IP: 51aae71| 06/04 13:43

management'as yra viena, o $ nebuvimas - kita. gali ten sodinti ka nori - kai komanda retire'ina masinas, nes reikia taupyti atsargines dalis sekancioms lenktynems apie kokius rezultatus mes kalbam?

Na, Brawn GP visą sezoną suvažiavo su trim bolidais, o sezoną pradėjo su dviem bolidais ir minimaliom dalių atsargom. Žinoma, ten situacija kitokia, bet Brawn GP 2009 laimėjo su iš esmės komandos outsaiderės biudžetu. Mano mintis, kad teoriškai galima turėti greitą bolidą bet neturėti didelio biudžeto komandos išlaikymui.

Bet taip, Williams situacija labai prasta. Iš esmės komanda važiuoja ant garų bake, kad ir kaip ironiška kalbėti taip apie beveik šimtamilijoninį biudžetą turinčią komandą.
Klepsidra
IP: 51aae71 | 06/04 13:46
AF1
IP: 10fe2dd| 06/04 09:55

Britai sukils. How dare you, Ralf? :) Ju kulturoje sakyt kazka tiesiai yra unimaginable.

sakyciau, kad atvirksciai
Klepsidra
IP: 51aae71 | 06/04 13:43
management'as yra viena, o $ nebuvimas - kita. gali ten sodinti ka nori - kai komanda retire'ina masinas, nes reikia taupyti atsargines dalis sekancioms lenktynems apie kokius rezultatus mes kalbam?
Naivus Kvailys
IP: 7050bae | 06/04 12:48
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81| 06/04 11:58

Klausimas ant kiek pats Frankas tokiame amziuje sugeba mastyt. Geriausia butu Claire likt kaip savininkei ir tiek, uztikrinant, kad pati komanda ir jos vardas nedingtu is F1. Man imponuoja williamsu tas kurybiskumas, kad ir kai visi kure el. kers jie nusprende kurt mechanini, viskas butu gerai 80's, bet siais laikais kai 9/10 vaziuoja su el. nieks tau su mechanu neleis varzytis, tai tik patvirtina, kad komanda vis dar gyvena 80-90's galetu komanda dalinai nusipirkt, kad ir ta pati BMW isleist ta proga koki serijini supercar'a kartu, nes berods tokio nera williams kolekcijoj :)

Nera, nes Jaguar nusprende negaminti.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas