R. Taffenas: Monzoje laukia sunkus savaitgalis

R. Taffenas: Monzoje laukia sunkus savaitgalis
logo 2014 Rugsėjo 03 d. 06:55, Getty Images
Monzos trasa yra vienas sunkiausių išbandymų variklių sistemoms. „Renault“ kompanijos motoristai pripažįsta, kad jų laukia labai sunkus savaitgalis Italijoje. Tačiau Spa ir Monrealio trasose, kur jėgainių galingumas lemia ne ką mažiau, „Renault“ variklius naudojančios „Red Bull“ komandos pilotas laimėjo lenktynes, o tai prancūzų specialistus nuteikia optimistiškai.
Remi Taffenas, „Renault“ vyriausiasis motoristas: „Po kai kurių sunkumų Spa mes išvykstame į Monzą, kur labai svarbi variklių sistemos galia. Dabar mes nusiteikę pakankamai optimistiškai, nes iškovojome pergalę Belgijoje, kurioje baiminomės, kad mūsų jėgainės bus nepakankamai konkurencingos. Mes pripažįstame, kad pergalę nulėmė palankiai susiklosčiusios aplinkybės, bet mūsų varikliai pademonstravo labai gerą greitį per visą savaitgalį ir mes pasinaudojome situacija.
Variklių sistemą Italijoje mes derinsime visai kitaip nei Belgijoje. Monza yra viena iš greičiausių trasų per visą F-1 čempionatą, kur yra keturios ilgos atkarpos – tai praktiškai trys ketvirtadaliai viso rato, kai akseleratorius būna nuspaustas iki dugno. Tris atkarpas jėgainė dirba maksimaliu režimu, kiekviena iš jų trunka maždaug po 13 sek., o dar 17 sek. su nuspaustu iki dugno greičio pedalu važiuojama pagrindinėje tiesiojoje.
Šiais metais greičiai bus didesni, pavyzdžiui, lyginant su 2013 metais – 10 km/h ir jie gali viršyti 350 km/h maksimalų greitį – kol kas tai turėtų būti šių metų rekordu, dėl to vidaus degimo variklis bus apkrautas maksimaliai ir patirs didžiausias apkrovas. Dėl patikimumo ir dėl greičio mes būsime priversti šiame etape naudoti daug naujų jėgainės detalių.
Likusieji jėgainės komponentai bus apkrauti mažiau. Pavyzdžiui, turbina nebus smarkiai apkrauta, kadangi tiesiosiose jis suksis mažesniu greičiu. Dėl nedidelio posūkių skaičiaus MGU-K irgi bus išnaudojama nepilnai: kiekvienas stabdymas truks kiek ilgiau nei dvi sekundes, o to nepakanka, kad būtų pilnai įkrautas akumuliatorius. Kartu pilotai stengsis kuo daugiau atakuoti kelkraščius, norėdami ištiesinti trajektorijas, tuo kartu praras galimybę akumuliuoti energiją. Norėdami tai kompensuoti, MGU-K rekuperuos energiją, kai tik akseleratorius bus vidurinėje padėtyje, bet to, blokas bus įkraunamas nuo MGU-H tiesiosiose.
Apskritai, mes žinome, kad laukia labai sunkus savaitgalis, o mes išvažiuojame į Italiją atsilikdami nuo varžovų. Tačiau, kaip parodė etapai Spa ir Monrealyje, gavę estafečių lazdelę, mes mokame su ja bėgti. Būtent tai mes ir rengiamės padaryti Monzoje: kiekvienas turės susikoncentruoti ties savo darbu ir sugebėti greitai sureaguoti į pasikeitimus trasoje, pradedant nuo pat starto.“


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983