„Racing Point“ tikisi pažangos kitose lenktynėse

„Racing Point“ tikisi pažangos kitose lenktynėse
logo 2019 Birželio 04 d. 12:54, Racing Point

Pirmose šio sezono lenktynėse „Racing Point“ teuždirbo tik 17 taškų – beveik dvigubai mažiau nei „McLaren“, pagrindinis varžovas dėl 4 vietos Konstruktorių įskaitoje. Tačiau „Racing Point“ buvo pasiruošusi tokiam įvykių scenarijui: praėjusį sezoną dėl finansinių problemų ir neapibrėžtos ateities ji beveik nedirbo su šių metų mašina ir tik dabar stengiasi atsikovoti pozicijas.

„Mes norime tęsti kovą peletono viduryje, nusitaikę į ketvirtą vietą Konstruktorių įskaitoje, - pareiškė „Racing Point“ bendrasavininkis Lawrence‘as Strollas. – Kai dėl mūsų planų ilgalaikėje perspektyvoje – mes norime tapti viena iš geriausių komandų techninio aptarnavimo zonoje ir kovoti dėl pergalių.

2018 metais komandos savininkai neturėjo reikiamų resursų naujam bolidui kurti. Mes žinojome, kad pirmosiose šio sezono lenktynėse mums bus sunku, bet stengėmės modernizaciją vykdyti greičiau už kitus – gali būti, jog mes nusileidžiame stambiausioms komandoms pagal technikos tobulinimo tempus, bet stengiamės naujienas ruošti taip greitai, kiek įmanoma“.

Ši komanda visuomet efektyviai dirbdavo apriboto biudžeto sąlygomis ir pasikeitus savininkams, ekipos vadovas Otmaras Szafnaueris stengiasi išsaugoti šį bruožą.

„Mano prioritetu buvo darbo vietų išsaugojimas ir tokios atmosferos sukūrimas, kad visi būtų pilnai susikoncentravę ties darbu, - pareiškė O. Szafnaueris, prisimindamas sunkius laikus. – Kai biudžetas yra apribotas, svarbus yra kiekvienas sprendimas ir reikia gerai pasverti, kada galima leisti kam nors išleisti pinigus, kada pasamdyti darbui naują specialistą ar pasirinkti lenktynininką.

Mano pagrindinė užduotis artimiausiems keliems metams – sukurti maksimaliai greitą bolidą, pasistengti padaryti taip, kad visiems patiktų dirbti mūsų komandoje. Būtent todėl naujosios bazės statybos turi didelę reikšmę ir iki 2021 metų mes tikimės persikelti į naująjį pastatą“.

Ekipos technikos direktorius Andrew‘as Greenas spėja, kad pažanga bus matoma ne iš karto.

„Finansinės problemos išspręstos ir dabar teks daug ką padaryti, bet reikia apsišarvuoti kantrybe ir teisingai organizuoti darbą, - sakė A. Greenas. – Žinoma, norėtųsi vystytis greičiau, bet apskritai mes esame patenkinti progreso tempais – mes ruošiame sprendimus, kurie leis judėti į priekį.

Mes žinojome, kad Barselonoje bus sunku, nors ten ir pristatėme keletą atnaujintų aerodinamikos elementų. Visuomet turėdavome sunkumų ispanų trasoje – iš dalies tai susiję su mašinos ypatumais. Monake nusileidome visai nedaug, bet mums beveik viskas užsibaigė dar kvalifikacijoje, kai abu lenktynininkai nepateko į antrąją sesijos dalį. Nors abu pilotai puikiai varžėsi, jie neturėjo šansų atsilošti trasoje, kurioje neįmanoma lenkti.

Kitose lenktynėse naujienos turėtų dirbti efektyviau – juo labiau, kad mes pristatysime visiškai naują aerodinamikos paketą, kai po Kanados GP sugrįšime į Europą. Ten turėsime praktiškai naują mašiną.

Šiuolaikiniuose boliduose įgyvendinti tikri inžinerijos stebuklai – labai sudėtingos ir brangios hibridinės jėgainės. Gali būti, jog jos yra pernelyg sudėtingos. Būtų gerai, jei artimiausioje perspektyvoje mes sugrįžtumėm prie kur kas paprastesnio Techninio reglamento. Ir būtų dar geriau, jei nauji varikliai nereikalautų tiek daug išlaidų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983