„Red Bull“ 2020 metais svajoja apie titulą

„Red Bull“ 2020 metais svajoja apie titulą
logo 2019 Gruodžio 07 d. 11:36, Pixabay

„Red Bull“ komanda pasibaigusį sezoną laikė pereinamuoju, kadangi tai buvo tik pirmieji bendradarbiavimo su „Honda“ metai, tačiau ekipa pasaulio čempionatą užbaigė 3 Konstruktorių taurės vietoje. Maxas Verstappenas taip pat užėmė 3 vietą asmeninėje įskaitoje, iškovojo tris pergales ir du kartus startavo iš „pole“ pozicijos.

„Auto Motor und Sport“ rašo, kad šie rezultatai puikiai iliustruoja progresą, pasiektą japonų motoristų, o kitais metais Milton-Kinso komanda tikisi stoti į kovą su „Mercedes“ dėl pergalės pasaulio čempionate, tačiau tam reikia žengti didelį žingsnį į priekį.

Sezono metu „Honda“ įdėjo daug pastangų, modernizuodama savąją jėgainę ir už tai teko susimokėti: „Red Bull“ pilotai periodiškai gaudavo baudas už papildomą jėgos agregatų elementų keitimą, tačiau kitais metais „statymai“ bus kur kas aukštesni, todėl motorų keitimus teks gerokai apriboti. Visa tikėtina, kad komandai ir motoristams tai pavyks, kadangi jau dabar, ekspertų vertinimu, „Honda“ varikliai pagal galingumą artėja prie „Mercedes“. O važiuoklė, kurią konstruoja ši komanda, visuomet pasižymėdavo dideliu efektyvumu.

Bet dar yra ir toks svarbus faktorius kaip techninis patikimumas, o šioje srityje – ne viskas sklandu. Pavyzdžiui, Abu Dabyje Maxas Verstappenas skundėsi dėl nestabilaus jėgos agregato darbo, nors, beje, tai jam nesutrukdė finišuoti antram.

„Variklio nustatymas kažkodėl „nusimušė“, to priežastys kol kas neaiškios, - komentavo „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko. – Galiausiai tai atsiliepė tam, kaip variklis reagavo į piloto veiksmus. Be to, buvo problemų stabdant varikliu“.

Bet kokiu atveju norint stabiliai pretenduoti į pergales, reikia panaikinti visas silpnąsias vietas ir pasiekti „Mercedes“ lygį absoliučiai pagal visus rodiklius. Suprantama, kalba eina ne tik apie variklį, bet ir apie padangas, apie komandos darbą apskritai. Pasaulio čempionų komanda pasižymi itin dideliu stabilumu, veiksmai iki galo suderinti daugelyje situacijų ir jie beveik nedaro klaidų. „Red Bull“ rezultatai kur kas padrikesni, antroji sezono pusė buvo ryškiai geresnė už pirmąją.

Iš dalies nestabilumas pasireiškė tuo, kad RB15 bolidui buvo būdingi kai kurie trūkumai, kurių panaikinti iki sezono pabaigos taip ir nepavyko.

„Mūsų važiuoklė yra per daug jautri vėjo pasikeitimams ir temperatūrai“, - pripažino vienas iš ekipos inžinierių. Būtent šiems dviem aspektams komanda žada skirti maksimalų dėmesį, kurdama RB16, 2020 metų bolidą.

„Jei su tuo mes išsiaiškinsime, tai kitas sezonas turėtų susiklostyti puikiai, - pridūrė jis. – Visai įmanoma, kad aštrios kovos dėl pergalių vyks tarp trijų komandų – „Mercedes“, „Ferrari“ ir mūsų“.

Milton–Kinse išties rimtai svajoja ne tik apie Maxo čempiono titulą, bet ir apie pergalę Konstruktorių įskaitoje. O tam Alexui Albonui 2020 metais tektų dar labiau pasitempti, kad jis pagal savo rezultatų lygį priartėtų prie M. Verstappeno.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553