„Honda“ patvirtino apie išankstinį jėgos agregatų keitimą Baku etape – šį savaitgalį Azerbaidžane debiutuos antroji vidaus degimo variklio versija, taip pat bus optimizuoti ir kiti mazgai.
Turint galvoje tai, kad per 21-erias lenktynes yra leista panaudoti tik tris jėgos agregatus, pirmąjį planinį keitimą komandos yra numačiusios prieš Kanados GP etapą, bet antroji „Honda“ jėgainės versija yra galingesnė bei patikimesnė, todėl abi komandos ryžosi išankstiniam jų pakeitimui, tuo tarsi sutikdamos su neišvengiamomis baudomis sezono eigoje.
„Honda“ technikos direktorius Toyoharu Tanabe: „Ketvirtasis sezono etapas įvyks pačioje greičiausioje miesto trasoje visame kalendoriuje. Esminės trasos Baku ypatybės – labai ilga tiesioji, ilgesnė nei 2 kilometrai ir daug 90 laipsnių posūkių. Norėdami pasiekti visų jėgos agregato sistemų efektyvaus darbo tiesiojoje mes naudojame pernai metų patirtį.
Šiais metais mes sumontuosime antrąją vidaus degimo variklio versiją visose keturiose mašinose. Viena iš priežasčių – Daniilo Kvyato jėgainės gedimo tyrimas yra susijęs su darbų kokybės kontrolės problemomis. Antroji vidau degimo variklio versija pasižymi labai dideliu resursu, geresniu patikimumu bei nedideliu galios padidėjimu“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |