„Red Bull“ ir „Honda“ yra pasiruošę baudoms

„Red Bull“ ir „Honda“ yra pasiruošę baudoms
logo 2019 Sausio 09 d. 14:17, Unsplash

„Honda“ planuose 2019 metais – gerokai sumažinti atsilikimą nuo „Mercedes“ bei „Ferrari“. Bet už tai teks sumokėti tam tikrą kainą, juo labiau, jog „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ palaiko agresyvius japonų motoristų siekius.

Kaip rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“, Milton-Kinso komanda svajoja apie pergales, juk per hibridinių jėgainių eros metus jos pilotai laimėjo tik 12 GP lenktynių – labai mažai ekipai, kuri dominavo pasaulio čempionate nuo 2010 iki 2013 metų. Kaltę dėl prastų rezultatų „Red Bull“ verčia „Renault“, kadangi pagal jų skaičiavimus, prancūzų jėgos agregatų galios deficitas sudarė 40 AG lenktynių režimu ir 80 AG kvalifikacijose.

Dabar visos komandos viltys yra susietos su bendradarbiavimu su „Honda“. Pernykštė „Toro Rosso“, kuri pirmoji perėjo prie „Honda“ jėgainių, darbo patirtis suteikė daug vilčių, kadangi sezono pabaigoje jie jau turėjo kiek galingesnį nei „Renault“ jėgos agregatą. O jau naujo sezono pradžioje atsilikimas nuo lyderių turėtų būti sumažintas iki minimumo – tam „Honda“ yra pasiruošusi įdiegti ypatingą padidintos galios režimą, kuris bus naudojamas kvalifikacijose.

Tai turėtų pagerinti „Red Bull“ pilotų startines pozicijas, kad galiausiai komanda sugrįžtų į lyderių pozicijas. Komanda tikisi po dviejų metų laimėti čempionatą, bet, kalbėdamas apie artėjančio sezono planus, ekipos konsultantas Helmutas Marko pareiškė: „Mes planuojame kovoto dėl čempiono titulo jau 2019 metais“.

Kartu komanda yra pasiruošusi tam, kad agresyvi jėgainės modernizacija turės pasekmių: dėl jėgos agregato patikimumo gali iškilti daug klausimų.

„Mes laukiame, kad šiam sezonui mums reikės penkių jėgainių, - pripažino H. Marko, sutikdamas su tuo, kad jų lenktynininkams grės starto pozicijų praradimo baudos mažiausiai dviejuose etapuose. – Jei į baudų problemą pažiūrėsime su protu, praradimai bus nedideli. Variklio efektyvumas yra kur kas svarbiau“.

Taip pat galima nuspėti, kad „Toro Rosso“ kaip ir pernai, bus savotiška bandymų laboratorija ir Faenzoje sukurtose mašinose visos „Honda“ siūlomos naujovės bus išbandomos pirmiausiai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983