„Red Bull“ ir „Honda“ yra pasiruošę baudoms (12)

„Red Bull“ ir „Honda“ yra pasiruošę baudoms
logo Sausio 09 d. 14:17, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Honda“ planuose 2019 metais – gerokai sumažinti atsilikimą nuo „Mercedes“ bei „Ferrari“. Bet už tai teks sumokėti tam tikrą kainą, juo labiau, jog „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ palaiko agresyvius japonų motoristų siekius.

Kaip rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“, Milton-Kinso komanda svajoja apie pergales, juk per hibridinių jėgainių eros metus jos pilotai laimėjo tik 12 GP lenktynių – labai mažai ekipai, kuri dominavo pasaulio čempionate nuo 2010 iki 2013 metų. Kaltę dėl prastų rezultatų „Red Bull“ verčia „Renault“, kadangi pagal jų skaičiavimus, prancūzų jėgos agregatų galios deficitas sudarė 40 AG lenktynių režimu ir 80 AG kvalifikacijose.

Dabar visos komandos viltys yra susietos su bendradarbiavimu su „Honda“. Pernykštė „Toro Rosso“, kuri pirmoji perėjo prie „Honda“ jėgainių, darbo patirtis suteikė daug vilčių, kadangi sezono pabaigoje jie jau turėjo kiek galingesnį nei „Renault“ jėgos agregatą. O jau naujo sezono pradžioje atsilikimas nuo lyderių turėtų būti sumažintas iki minimumo – tam „Honda“ yra pasiruošusi įdiegti ypatingą padidintos galios režimą, kuris bus naudojamas kvalifikacijose.

Tai turėtų pagerinti „Red Bull“ pilotų startines pozicijas, kad galiausiai komanda sugrįžtų į lyderių pozicijas. Komanda tikisi po dviejų metų laimėti čempionatą, bet, kalbėdamas apie artėjančio sezono planus, ekipos konsultantas Helmutas Marko pareiškė: „Mes planuojame kovoto dėl čempiono titulo jau 2019 metais“.

Kartu komanda yra pasiruošusi tam, kad agresyvi jėgainės modernizacija turės pasekmių: dėl jėgos agregato patikimumo gali iškilti daug klausimų.

„Mes laukiame, kad šiam sezonui mums reikės penkių jėgainių, - pripažino H. Marko, sutikdamas su tuo, kad jų lenktynininkams grės starto pozicijų praradimo baudos mažiausiai dviejuose etapuose. – Jei į baudų problemą pažiūrėsime su protu, praradimai bus nedideli. Variklio efektyvumas yra kur kas svarbiau“.

Taip pat galima nuspėti, kad „Toro Rosso“ kaip ir pernai, bus savotiška bandymų laboratorija ir Faenzoje sukurtose mašinose visos „Honda“ siūlomos naujovės bus išbandomos pirmiausiai.

Komentarai (12)


ksdkdk
| Sausio 12 d. 23:01
YZF
| Sausio 09 d. 22:26

Vakarelis prasideda.

Tau tuoj baigsis runkeli
EičJey
| Sausio 10 d. 16:20
Kažin ar Maxas pasiruošęs.
kart
| Sausio 10 d. 13:44
kart
| Sausio 10 d. 13:40

O tau nejuokinga, kai realiai hibridu eroje tik Mersai laiku tinkama motora sukure? Renault turedama savo gamykline komanda po siai dieniai dar tik svajoja apie konkurencinga motora, Ferrari realiai tik paskutini sezona turejo jau simtaprocentini motora, kuris galejo konkuruoti. Pries tai sezona nors jau su patikimumu buvo gana gerai, bet galios prasme dar ruke kampe.

*turbo eroje
kart
| Sausio 10 d. 13:40
Kestutis Ramanauskas
| Sausio 09 d. 23:03

Jau darosi juokinga....Honda 3 metus su McLarenu bandymus dare,per Torro Rosso aukojo savo sezona,dabar jau vel sneka,kad ateinani sezona vel teks aukoti,tik jau dar ir Red Bull prisides prie kompanijos.Tai kyla klausimas-ar tuos variklius isvis kas nors kuria,ar lietuviu emigrantai juos garaze surinkineja? :D

O tau nejuokinga, kai realiai hibridu eroje tik Mersai laiku tinkama motora sukure? Renault turedama savo gamykline komanda po siai dieniai dar tik svajoja apie konkurencinga motora, Ferrari realiai tik paskutini sezona turejo jau simtaprocentini motora, kuris galejo konkuruoti. Pries tai sezona nors jau su patikimumu buvo gana gerai, bet galios prasme dar ruke kampe.
Tech
| Sausio 10 d. 13:24
faktas,kad baudu nera reikalo bijot. kiek siemet startavo RBR is galo? budavo arba ant podiumo arba siek tiek uz jo
Kestutis Ramanauskas
| Sausio 09 d. 23:03
Jau darosi juokinga....Honda 3 metus su McLarenu bandymus dare,per Torro Rosso aukojo savo sezona,dabar jau vel sneka,kad ateinani sezona vel teks aukoti,tik jau dar ir Red Bull prisides prie kompanijos.Tai kyla klausimas-ar tuos variklius isvis kas nors kuria,ar lietuviu emigrantai juos garaze surinkineja? :D
YZF
| Sausio 09 d. 22:26
Vakarelis prasideda.
Lexxus
| Sausio 09 d. 21:17
Tas AG skirtumas su kiekvienu komentaru tik auga auga :) Nuo 20 iki jau 80. Juk gali sakyti, kad ir 180.. kas gi patikrins.. O šiaip laiudyje sakoma - "po mūšio kumščiais nemojuojama". Antra vertus, kas geriau - DNFas ar -40AG...?
kart
| Sausio 09 d. 21:06
jv
| Sausio 09 d. 17:16

Tai nereiskia kad visose kitose srityse geriausi buvo? Buvo trasu kur ir varikliai nedaug leme ir red bull nelaimejo. Mersu bolidui labai tinka ilgi istempti posukiai, feram atvirksciai. Taip kad ne vien variklis lemia, matwm kad skirtingose trasose bvo skirtingi top3 lyderiai

Aš viską suprantu, tiesiog sureagavau į "Kaltę dėl prastų rezultatų „Red Bull“ verčia „Renault“". Mano nuomone ir vienodo pajėgumo variklis su MB, Ferrari jiems negarantuotų lengvos kovos dėl WDC, nes Ferrari su MB kovoja jau šimtųjų lygmenyje, kai tuo tarpu RBR dar net variklio lygiaverčio neturi.
OG
| Sausio 09 d. 17:46
Tai, kad nomaliai tie redbuliai atrode visa nskaitant kiek gedimu turejo
×