„Red Bull“ ir „Porsche“ nesutarimų priežastis - skirtingas DNR

„Red Bull“ ir „Porsche“ nesutarimų priežastis - skirtingas DNR
logo 2022 Rugsėjo 09 d. 14:30, Pexels

Red Bull“ vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad komandai nepavyko susitarti su „Porsche“ dėl skirtingų DNR.

„Porsche“ siekė užmegzti partnerystę, pagal kurią nuo 2026 m. būtų gaminamas naujas variklis „Red Bull Powertrains“ gamykloje Milton Keinse.

Sandoris taip pat būtų apėmęs „Red Bull Racing“ akcijų paketą ir 50:50 dalį sprendimų priėmimo procese. Tačiau pastarosiomis savaitėmis imta kalbėti, kad abi pusės nesutaria, o šiandien „Porsche“ oficialiai paskelbė, kad derybos su „Red Bull“ nutrauktos.

„Red Bull“ atsisakė bendradarbiauti dėl to, kad komanda baiminosi, jog dėl „Porsche“ korporatyvinio požiūrio nukentėtų jos gebėjimas greitai reaguoti į kasdienius F-1 reikalavimus.

C. Horneris taip pat tvirtino, kad „Red Bull Powertrains“ projektas niekada nepriklausė nuo to, ar gaus paramą iš „Porsche“, ar kokio nors kito partnerio.

„Akivaizdu, kad 2026 m. „Red Bull“ taps variklių gamintoju“, - sakė C. Horneris.

„Buvo natūralu pradėti diskusijas, bet tos diskusijos jau baigtos. Sutarta, kad jų sąlygos „Red Bull“ dalyvavimui F-1 nėra tinkamos. Mes įsipareigojome tapti variklių gamintoju prieš pusantrų metų, arba šiek tiek anksčiau. Daug investavome į įrenginius ir žmones, o pirmasis „Red Bull“ variklis buvo užvestas maždaug prieš mėnesį.“

„Red Bull“ tai nepaprastai įdomus naujas etapas, kuris niekada nebuvo sąlyginis ar priklausomas nuo trečiosios šalies ar kito gamintojo dalyvavimo. Tai niekada nebuvo būtina sąlyga.“

Paklaustas, ar „Porsche“ finansinis indėlis būtų buvęs priedas, C. Horneris atsakė: „Bet tik tuo atveju, jei tai atitiktų mūsų DNR ir mūsų ilgalaikę strategiją. Diskusijų apie finansus nebuvo. „Porsche“ yra puikus prekės ženklas. Tačiau „Porsche“ DNR yra visai kitoks. Vykstant diskusijoms paaiškėjo, kad yra strateginių nesutapimų.“

„Red Bull“ pademonstravo, ką sugeba F-1. Ir akivaizdu, kad kaip nepriklausoma komanda, o dabar ir variklių gamintoja, tikimės konkuruoti su OEM gamintojais tiek kurdami jėgaines, tiek važiuokles.“

C. Horneris pripažino, kad „Red Bull“ išlieka atvira diskusijoms su kitais potencialiais partneriais, kurie galėtų būti suinteresuoti paženklinti naujai sukurtą jėgainę. Bet „Red Bull“ svarstytų tik tokį sandorį, kuriame ji išlaikytų didesnę autonomiją, nei būtų buvusi su „Porsche“.

„Esame visiškai sutelkę dėmesį į „Red Bull“ jėgainę. Ir jei atsirastų bendramintis partneris, kuris galėtų kažkuo prisidėti prie projekto, tada, žinoma, reikėtų būtinai tai apsvarstyti. Tačiau tai nėra būtina sąlyga. Mes būsime vienintelė komanda, išskyrus „Ferrari“, kuri gamins variklį ir važiuoklę po vienu stogu. Manome, kad dėl ilgalaikio komandos konkurencingumo tai yra teisingas žingsnis.“

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983