„Red Bull“ ir „Toro Rosso“ Prancūzijoje naudos patobulintus „Honda“ variklius (18)

„Red Bull“ ir „Toro Rosso“ Prancūzijoje naudos patobulintus „Honda“ variklius
logo Birželio 19 d. 20:46, Red Bull Content Pool / Getty Images

Honda“ į Prancūziją, kur vyks kitos F-1 lenktynės, atsiveš naujus patobulintus variklius, trečios specifikacijos, kurie bus sumontuoti trijuose boliduose.

Naujos jėgainės bus sumontuotos Maxo Verstappeno, Pierre‘o Gasly ir Daniilo Kvyato automobiliuose. Rusui už variklio keitimą bus skirta starto pozicijų bauda.

Pirmą kartą šiemet „Honda“ patobulintus variklius komandoms pristatė Azerbaidžane. Tikimasi, jog trečios specifikacijos motoras bus galingesnis. Tiesa, nesitikima tokio didelio šuolio, koks buvo pernai taip pat pristačius trečios specifikacijos motorą.

Dauguma gamintojų trečios specifikacijos variklius dažniausiai pradeda naudoti po vasaros pertraukos.

Naujas motoras nebus šį kartą sumontuotas Alexo Albono bolide. Pakeitus variklį jam, kaip ir D. Kvyatui, būtų skirta starto pozicijų bauda. Teigiama, kad „Toro Rosso“ nenori, jog tą patį lenktynių savaitgalį būtų nubausti abu pilotai.

„Ruošiant trečios specifikacijos jėgainę atnaujinome turbokompresorių. Mūsų bandymų rezultatai rodo padidėjusią variklio galią. Tačiau mes vis dar atsiliekame nuo gamintojų, pirmaujančių čempionate. Bet tai žingsnis teisinga kryptimi. Tęsime tobulinimo darbus sezono metu“, - sakė „Honda F1“ technikos direktorius Toyoharu Tanabe.

Komentarai (18)


YZF
| Birželio 21 d. 12:47
tribeca
| Birželio 21 d. 06:10

Taip, zinoma, kaip McLaren nevaziavo buvo aiskinama kad pas juos bene geriausia rikiuoteje vaziuokle ir viskas blogai tik del Honda variklio, kai Red Bul gerai vaziuoja tai cia jau variklis nei prie ko, jau vien tik del geros vaziuokles ir aero jiems sekasi. Kas draude pagaminti McLarenam gera vaziuokle ir aero lieka neaisku. ir kodel neskaiciuoti Red Bull pelnytu tasku kaip tasku pelnytu su Honda varikliu irgi lieka neaisku. Kodel negalima Renault komandos lyginti su Red Bull komanda, o tik su Torro Roso irgi lieka neaisku. Ko dar negalima palyginti?

Kai viska suplaki i kruva ir neturi noro normaliai sudelioti mintis, pagal logika tai tada kyla keisti klausimai.

Mclaren bolidas buvo letas ir kadangi Honda buvo leta tai rezultatu nebuvo. Kas tau cia neaisku? Kas kalbejo apie Mclaren greitas vaziuokles, tu zmoniu ir paklausk. Tik per daug smegenys lagina atsirinkti kurie tai sake, tai viska suplaki i viena vieta. Kodel lygini RBR Honda su Mclaren Renault? Kas per dauzta logika. Lygink Mclaren Honda / Mclaren Renault arba RBR Honda / RBR Renault arba TR Honda / TR Renault. Imk ir susirasyk viska ir pasilygink jeigu dar neaisku. O ne skirtingus bolidus ir skirtingus variklius.
Stinger
| Birželio 21 d. 09:50
tribeca
| Birželio 21 d. 06:10

Taip, zinoma, kaip McLaren nevaziavo buvo aiskinama kad pas juos bene geriausia rikiuoteje vaziuokle ir viskas blogai tik del Honda variklio, kai Red Bul gerai vaziuoja tai cia jau variklis nei prie ko, jau vien tik del geros vaziuokles ir aero jiems sekasi. Kas draude pagaminti McLarenam gera vaziuokle ir aero lieka neaisku. ir kodel neskaiciuoti Red Bull pelnytu tasku kaip tasku pelnytu su Honda varikliu irgi lieka neaisku. Kodel negalima Renault komandos lyginti su Red Bull komanda, o tik su Torro Roso irgi lieka neaisku. Ko dar negalima palyginti?

Ne, taip lyginti negalima, nes tuomet bliūkšta YZF kosmoso teorijos ir išvedžiojimai.
tribeca
| Birželio 21 d. 06:10
YZF
| Birželio 20 d. 12:39

Visi 'Hondos' taskai tai yra RBR bolido nuopelnas. Veza ju motora RBR aerodinamika ir vaziuokle. Taip kad nekisk tasku, nes tai nera teisingas palyginimas. Geriau palygink Toro Rosso taskus su Renault ir taskus su Honda. Va tada bus tiksliau.

Taip, zinoma, kaip McLaren nevaziavo buvo aiskinama kad pas juos bene geriausia rikiuoteje vaziuokle ir viskas blogai tik del Honda variklio, kai Red Bul gerai vaziuoja tai cia jau variklis nei prie ko, jau vien tik del geros vaziuokles ir aero jiems sekasi. Kas draude pagaminti McLarenam gera vaziuokle ir aero lieka neaisku. ir kodel neskaiciuoti Red Bull pelnytu tasku kaip tasku pelnytu su Honda varikliu irgi lieka neaisku. Kodel negalima Renault komandos lyginti su Red Bull komanda, o tik su Torro Roso irgi lieka neaisku. Ko dar negalima palyginti?
CBRV
| Birželio 20 d. 19:35
Senas_Kareivis
| Birželio 20 d. 12:37

Tai Ferrari turi tik ~1,3 karto daugiau taškų nei Honda - tai negi Ferrari jau tokie blogi (su geriausiu varikliu anot daugeliu)?

net ferrari neneigia turinti geriausia varikli...., tik senas sukrioses kareivis uzsilikes po WWII galvoja kitaip
Tapke1
| Birželio 20 d. 18:20
Nera ta honda tokia ir tragiska. Daugumai nuoskaudos islikusios po hondos, mclaren, Alonso fiasco. Manau Honda tikrai apylige yra Renault motorui, o jei ir rezultatai blogesni tai ne del variklio, o pacio bolido. Patys redbull su Verstapenu pripazino, kad bolidas blogesnis nei praitais metais, del to ir nelaimejo Monake.
Klepsidra
| Birželio 20 d. 13:38
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

1. Renault atnaujinima jau pristate ir bent jau iki siol jis nebuvo naudojamas pilna galia 2. Be abejo, kad Renault, kaip ir Ferrari su Mercedes, nemetys atnaujinimu kada papuola, nes niekas nenori rinktis baudu. 3. sitas Honda atnaujinimas yra kartu bandymas issisukti su 4 motorais per sezona, bent jau RB atveju. buvo kazkur skaiciavimai apie motoru variantus ir ridas. zodziu tiesiog reikia dometis
maxpower
| Birželio 20 d. 12:52
YZF
| Birželio 20 d. 12:39

Visi 'Hondos' taskai tai yra RBR bolido nuopelnas. Veza ju motora RBR aerodinamika ir vaziuokle. Taip kad nekisk tasku, nes tai nera teisingas palyginimas. Geriau palygink Toro Rosso taskus su Renault ir taskus su Honda. Va tada bus tiksliau.

Beje Redbull pernai siuo momentu turejo 2 pergales o siemet 0
YZF
| Birželio 20 d. 12:39
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

Visi 'Hondos' taskai tai yra RBR bolido nuopelnas. Veza ju motora RBR aerodinamika ir vaziuokle. Taip kad nekisk tasku, nes tai nera teisingas palyginimas. Geriau palygink Toro Rosso taskus su Renault ir taskus su Honda. Va tada bus tiksliau.
Senas_Kareivis
| Birželio 20 d. 12:37
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

Tai Ferrari turi tik ~1,3 karto daugiau taškų nei Honda - tai negi Ferrari jau tokie blogi (su geriausiu varikliu anot daugeliu)?
maxpower
| Birželio 20 d. 11:30
tribeca
| Birželio 20 d. 11:15

Siuo metu Honda turi 2.4 karto daugiu tasku nei Renault,Honda pristate trecios specifikacijos variki, tuo tarpu Renault pazadejo kad jokiu zymiu atnaujinimu artimiausiu metu nebus, reiskia atotrukis tik dar labiau padides, o dar nepraejo nei puse sezono.

RedBull turi ne Honda
×

F-1.lt pulsas