„Red Bull“ M. Verstappeno avarijos žalą įvertino 750 tūkst. eurų (25)

„Red Bull“ M. Verstappeno avarijos žalą įvertino 750 tūkst. eurų
logo Liepos 22 d. 15:28, Red Bull Content Pool / Getty Images

Maxo Verstappeno bei Lewiso Hamiltono susidūrimas pirmajame Didžiosios Britanijos GP etapo rate dar ilgai bus svarstomas, tačiau jis turi konkrečiai įvardytus finansinius nuostolius. „Red Bull“ ekipos konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko teigia, kad avarijos nuostoliai jų komandai bus apie 750 tūkst. eurų.

„Labai gaila, bet Maxas daugiau niekada negalės atsisėsti prie tos konkrečios mašinos vairo, kadangi ją tenka visą nurašyti, - H. Marko kalbėjo RTL televizijos eteryje. - Vengrijoje jis gaus visiškai naują automobilį ir bus labai motyvuotas.

Šiuo momentu avarijos nuostolius mes vertiname maždaug 750 tūkst. eurų, nors kol kas dar neaiški situacija su jėgos agregatu – ar galėsime ką nors iš jo panaudoti ateityje, ar ne. Turint galvoje biudžetinius apribojimus, suma yra labai didelė ir, žinoma, tai kenkia mums“.

Marko pakomentavo ir M. Verstappeno sveikatos būklę, kuris smūgio metu patyrė net 51G išcentrinę jėgą: „Maxas jaučiasi stebėtinai gerai. Saugumo dėlei nakčiai viešbutyje kartu su juo buvo jo tėvas Josas. Mes bijojome, kad 51G perkrovos pasekmės bus labai rimtos, bet nieko daugiau išskyrus kaklo skausmus, Maxas nepajautė. Todėl su juo viskas tvarkoje.

Manau, kad netreniruotas žmogus tokių perkrovų neperneštų. Maxas yra puikios fizinės formos – tai bene svarbiausia priežastis, kodėl jis beveik nenukentėjo“.

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2021 sezono taškai: 344.5
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau
Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2021 sezono taškai: 226.5
Komanda: Red Bull Amžius: 23 m.
Plačiau

Komentarai (25)
Pica nr1
IP: f936132 | 07/31 19:08 Atsakyti
Verstapenas uzsisake seimynine pica su geju, atsiprasau cesnakiniu padazeliu:)))
Vaikams
IP: f936132 | 07/31 19:05 Atsakyti
Jums gal nupirkti po kiaura kibiriuka - galesit smeliuka dezeje zaisti stebukladarius, pilu ir vis nepilneja:) ir Tam kritikui lapu*** kazkuriam pamirsau varda , kuris bande mane nesveiku pavadinti, tai tegul gydosi nabagelis looseris- Vel kabinsi makaronus, koks nesveikas ilindo I Jo proto knysymo centra:) invalidukas sitame forume, durnina jus visus, isspauspausdamas jusu visa durnina, o po to su F1 sudaro F1 lenktyniu plana, ir tenkins visi invalidu norus:) gera versija, ane?:)))) Nepatikesite, salyginai taip vyksta - Kai nieko nevyksta, kad sukelti intriga:))))
svecias787
IP: dd722b5 | 07/23 13:17 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/23 10:53

Ačiū! Nežinojau šito. Labai įdomu, kai tokios detalės išlenda.

tech
IP: bfb2e24 | 07/23 11:04 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/23 09:44

Greitai pagūglinau, tai straipsniukas kažkas į tą pusę, apie over-take knopkę ir variklio režimus: https://www.gpblog.com/en/news/66225/more-details-about-ban-of-qualification-mode-***-button-remains-allowed.html

Edit: Nu šita autocenzūra tai ***:

Overtake button remains
According to the aforementioned source, drivers in Formula 1 may continue to use the so-called overtaking button. "The parameters for discharging and feeding the electric power may be further modified," can be read on the German website.

Driving with the same engine setting from Saturday afternoon sounds simple, but in some situations, it simply isn't desira***. That is why there are a few exceptions.
- The laps to the grid
- Laps behind the Safety Car or at VSC speed (virtual SafetyCar)
- The lap of honor after the chequered flag
- Rounds before and after a flying qualification round
- Any other round that is 20 percent above the fastest round of the qualifying session

teisingai. maniau kad su mapingo uzdraudimu, to nebegalima to daryt. ta vadinama over.take boost OT ( taip pavadintas AMG) visgi naudojamas ir po siai dienai :)
https://www.youtube.com/watch?v=giWg44Uprb4&ab_channel=Mercedes-AMGPetronasFormulaOneTeam
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 07/23 10:53 Atsakyti
svecias787
07/23 10:47

Tech, A85 - skaičiau straipsneli, kuriame rase apie priežastis, kodel ham tiek spaude ver pirmam rate. Tiksliai dabar neatgaminsiu, bet esme ratu isvirtime ir padangų temperatūroje. Jei pastebėjot, sprint race stipriai granulejosi padangos. Kad to išvengti lenktynese, red Bull surizikavo su mazesniais isvirtimo nustatymais ir zinojo, kad del padangų islamo bus problema pirmam rate. Kazkas panašaus.

Ačiū! Nežinojau šito. Labai įdomu, kai tokios detalės išlenda.
svecias787
IP: 911624b | 07/23 10:47 Atsakyti
Tech, A85 - skaičiau straipsneli, kuriame rase apie priežastis, kodel ham tiek spaude ver pirmam rate. Tiksliai dabar neatgaminsiu, bet esme ratu isvirtime ir padangų temperatūroje. Jei pastebėjot, sprint race stipriai granulejosi padangos. Kad to išvengti lenktynese, red Bull surizikavo su mazesniais isvirtimo nustatymais ir zinojo, kad del padangų islamo bus problema pirmam rate. Kazkas panašaus.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 07/23 09:44 Atsakyti
tech
07/23 09:40

Na vat idomu ir man. :)

Greitai pagūglinau, tai straipsniukas kažkas į tą pusę, apie over-take knopkę ir variklio režimus: https://www.gpblog.com/en/news/66225/more-details-about-ban-of-qualification-mode-***-button-remains-allowed.html

Edit: Nu šita autocenzūra tai ***:

Overtake button remains
According to the aforementioned source, drivers in Formula 1 may continue to use the so-called overtaking button. "The parameters for discharging and feeding the electric power may be further modified," can be read on the German website.

Driving with the same engine setting from Saturday afternoon sounds simple, but in some situations, it simply isn't desira***. That is why there are a few exceptions.
- The laps to the grid
- Laps behind the Safety Car or at VSC speed (virtual SafetyCar)
- The lap of honor after the chequered flag
- Rounds before and after a flying qualification round
- Any other round that is 20 percent above the fastest round of the qualifying session
tech
IP: c4754c7 | 07/23 09:40 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
07/23 09:30

KERS laikais - 6 sekundes per ratą, jei gerai atsimenu.
Kad over-take knopkė yra, tai tikrai yra. Tik vadinasi pas visas komandas ji skirtingai. Tik tiksliai nežinau ką jinai daro. Pagal mane, tai suteikia maksimalią galimą galią (iš ERS). Pilotai gali ir to ERS agresyvumą pasirinkt per nustatymus. Seniau keisdavo ir variklio mapingus, dabar lyg mapas yra plombuojamas kvalifikacijos pradžioj ir negalima jo keist nė į vieną pusę, t.y. net galios sumažint neleidžia.
Jei turi konkrečios info - prašau į studiją, pačiam įdomu būtų paskaityt.

Na vat idomu ir man. :)
YZF
IP: 20135ae | 07/23 09:40 Atsakyti
TingiuPrisijungti
07/22 20:37

Greitai pasimiršta momentai, kai nepasiseka? Azerbaižane turėjo kišenėj 25 taškus, negavo nė vieno. Iš tokios geros situacijos išėjo su 0.

Ir tai buvo toks vienas momentas. Tu paziurek kokia jis turejo 'serija' finisu top 3-5 per paskutinius kelis metus.

O tada prisimink visokias Imolas ir praeitu metu Silverstonus ir Vokietijas (kvala) ir t.t.
YZF
IP: 20135ae | 07/23 09:38 Atsakyti
Manyciau islaidos avariju taisymui neturetu buti itrauktos i biudzeto lubas.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas