„
Red Bull“ komanda patvirtino, kad lenktynėse Barselonoje šį savaitgalį jie naudos betarpio jungimo pavarų dėžę, kurios naudojimas bandymuose praėjusią savaitę pasiteisino.
Ekipos bolidai nenaudojo naujosios pavarų dėžės pirmosiose trijose lenktynėse.
„Gana vėlai sužinojome, kad šiemet naudosime „
Renault“ variklius, todėl kai kuriose srityse atsilikome nuo plano. Dėl logistinių problemų nusprendėme naująją pavarų dėžė išbandyti tik praėjusios savaitės bandymuose Barselonoje ir tai davė teigiamų rezultatų“, - sakė komandos technikos direktorius Markas Smithas
Be šio pakeitimo „Red Bull“ taip pat stipriai atnaujino bolido aerodinamiką. Padaryti pakeitimai daugelyje sričių: pakeistas priekinis sparnas, aušinimo angos, galinė bolido dalis.
„Tikėjomės, kad šioms lenktynėms pristatysime gerokai atnaujintą bolidą. Pirmosiose trijose lenktynėse pamatėme, kad turime patikimumo problemų, todėl Barselonos bandymų metu išsprendėme ir jas. Labiausiai mus erzino kuro papildymo angos dangtelis, kuris kartais atsidarydavo trasoje, o kartais sustojimų metu neatsidarydavo. Dabar panaikinome ir šia problemą“ , - aiškino „Red Bull“ technikos direktorius.
Praėjusią savaitę pilotuodamas atnaujintą bolido versiją, ekipos pilotas Davidas Coulthardas apvažiavo greičiausią šiemet Barselonos trasos ratą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).