„Red Bull“ nesugrįš prie bendradarbiavimo su Vetteliu

„Red Bull“ nesugrįš prie bendradarbiavimo su Vetteliu
logo 2020 Vasario 03 d. 14:54, Red Bull/Getty Images

2021 metai žada tapti radikalių permainų „Formulėje-1“ laikotarpiu, mes taip pat pamatysime rimtus pakeitimus komandų sudėtyse.

Kol kas aiškumas yra tik dėl ilgalaikių kontraktų su Maxu Verstappenu su „Red Bull“ (iki 2023 m pabaigos) ir Charlesu Lecrercu su „Ferrari“ (iki 2024 m. pabaigos), taip pat aišku, jog ilgalaikėmis sutartimis bus įpareigoti „Renault“ su Estebanu Oconu ir „McLaren“ su Carlosu Sainzu bei Lando Norrisu. Bet dar bene 15 vietų F-1 pasaulio čempionato komandose kitiems metais galima laikyti laisvomis, mažų mažiausia – sąlygiškai.

Didžiausią susidomėjimą kelia tolimesni Lewiso Hamiltono ir Sebstiano Vettelio planai. Dauguma ekspertų mano, kad šešiskart pasaulio čempionas greičiausiai pasiliks „Mercedes“ ir po 2020 metų ir kad abi pusės jau yra arti susitarimo, tačiau Lewisas yra iškėlęs naujas sąlygas. Beje, jis pats visa tai neseniai paneigė, sakydamas, jog derybos dėl kontakto pratęsimo dar net neprasidėjo. Kodėl negalima nuspėti, jog tai paaiškinti būtų gana lengva: tiek komandai, tiek ir pačiam britui yra čia viskas aišku – tai kam švaistyti laiką bereikalingos diskusijoms?

O štai Sebastiano Vettelio situacija yra kur kas labiau miglota. Jo sutartis su „Ferrari“ baigiasi šių metų pabaigoje, o komanda viską „stato“ už jauną ir perspektyvų Leclercą bei Maranello komanda leido aiškiai suprasti, kad Sebastiano likimas – jo pačio rankose, viskas priklausys nuo jo rezultatų prasidedančio sezono pradžioje.

Vettelis kol kas niekada nekalbėjo, jog jau rengiasi užbaigti karjerą ir primygtinai nori pasilikti „Ferrari“ – o gal komandos vadovybė turi kitokią nuomonę šiuo klausimu, galbūt jis turi galimybę sugrįžti į „Red Bull“, su kuria prieš kurį laiką iškovojo keturis pasaulio čempiono titulus?

Jei kas nors iš Sebastiano sirgalių to ir tikisi, tai „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko yra pasirengęs juos nuvilti.

„Pratęsus kontraktą su Maxu, aš negaliu įsivaizduoti, kad mūsų komandoje lenktyniautų du pilotai, kurių pavardės prasideda „F“ raide. Tai būtų labai sudėtinga net ir finansine prasme“, - pareiškė Marko.

Maxo Verstappeno bazinis atlyginimas vargu ar siekia kosminių ribų, tačiau kartu su bonusas už taškus, podiumus ir pergales jis gaus tiek, kad jį bus galima laikuti vienu iš daugiausiai uždirbančių lenktynininkų visoje „Red Bull“ istorijoje. Daktaras Marko akivaizdžiai linksta prie to, jog Vettelis taip pat priprato prie daugiamilijoninių honorarų ir vargu ar sutiktų su mažesniu piniginiu apdovanojimu.

Kartu 76 metų austrų vadybininkas jokiu būdu nemenkina profesionalių Vettelio savybių: „Jei Sebastianui yra komfortiška, jei mašina tinka jo pilotavimo stiliui, tai jis vienareikšmiškai sugeba pasiekti labai aukštų rezultatų.

Vettelis – geras lenktynininkas ir nuoširdus žmogus, kuris nenori lįsti į F-1 politiką ir nenori dalyvauti užkulisinėse intrigose, Charlesas Leclercas šioje srityje turi neabejotiną pranašumą, nes jo vadybininkas yra Nichola Todtas, kuris, be abejo, labai efektyviai dirba visose šiose srityse.

Tačiau Sebastianas turi viską, ko reikia norint gerai pasirodyti. Klausimas kitas: ar jam tai išeis?“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983