„Red Bull“ rengiasi sudėtingesniam 2023 m. sezonui

„Red Bull“ rengiasi sudėtingesniam 2023 m. sezonui
logo 2022 Rugsėjo 18 d. 16:05, Ferrari nuotr.

„Formulės-1“ komandų jėgoms išlyginti nuo 2021 m. į techninį reglamentą įtraukta norma, pagal kurią komandų pasiekti rezultatai yra tiesiogiai susiję su ekipų galimybe ilgiau ar trumpiau dirbti vėjo tunelyje ir su skaitmeninės hidrodinamikos instrumentais CFD.

Galima prisiminti, kaip „Ferrari“, 2020 m. pasaulio čempionatą užbaigusi tik šeštoje pozicijoje, dėl geresnių darbo sąlygų ir ilgesnio laiko vėjo tunelyje sugebėjo vėl sugrįžti į lyderių tarpą.

Perskaičiavimai dėl darbo trukmės atliekami du kartus per metus – sausio 1 d. ir liepos 1 d. Be to, nuo 2022 metų šie ribojimai tapo dar griežtesni.

Anksčiau pirmaujanti komanda galėjo panaudoti 90 proc. galimų resursų kiekio, o dešimta ekipa – 112,5 proc. Dabar sezono lyderiai turi teisę dirbti tik su 70 proc. resursų, o autsaideriai – 115 proc. Taigi, skirtumas šiuo metu yra pusantro karto ir tai suteikia teisę atsiliekančių komandų konstruktoriams pasiekti kur kas daugiau.

Kadangi „Red Bull“ pirmavo Konstruktorių įskaitoje šių metų vasaros viduryje, jai yra taikomi patys griežčiausi apribojimai, kurie bus tęsiami ir po Naujųjų metų. O tai reiškia, kad konstruodama 2023 m. bolidą, „Red Bull“ bus pačioje nepalankiausioje padėtyje.

„Kitais metais taisyklės vėl pasikeis ir mums bus leidžiama naudoti dar mažiau resursų lyginant su varžovais, - aiškino „Red Bull“ vyriausiasis inžinierius Paulas Monaghanas. - Tai palies darbo valandas vėjo tunelyje ir su CFD technologijomis.

Taip, galima teigti, kad pas mus dirba gabiausi specialistai, bet taip kalbėti būtų neteisinga. Todėl labai abejoju, jog mums pavyks išsaugoti dabartinį mūsų pajėgumą ir 2023 metais. Šia prasme šių metų pasiekimai mums bus nenaudingi ateinančių metų čempionate.

Mums reikėtų dirbti bent jau artimiausių mūsų varžovų tempu, ypač reaguojant į būsimus reikalavimus mašinos dugnui - jo kietumo ir geometrijos srityse. Bus svarbu mums dėl to neprarasti daugiau lyginant su konkurentais“.

Kartu Monaghanas sutiko, kad radikalaus jėgų pasikeitimo neturėtų būti ir jų komanda išsilaikys lyderių tarpe.

„Suprantama, kad ir kitais metais mes būsime konkurencingi, - pasakojo inžinierius. - Bet ar pavyks mums pakartoti tai, ką darome dabar – didelis klaustukas.

Mes per rudenį ir žiemą padarysime viską, kas įmanoma ir tik po 2-3 kito sezono lenktynių bus aišku, kur reikės judėti toliau“.

Šiais metais „Red Bull“ sportininkai laimėjo 12 lenktynių iš 16-kos, o Maxas Verstappenas pasaulio čempionu gali tapti jau etape Singapūre.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 4
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794