„Red Bull“ stengsis aplenkti „BMW Sauber“

„Red Bull“ stengsis aplenkti „BMW Sauber“
logo 2007 Gegužės 10 d. 06:28, Red Bull
Red Bull“ savininkas Dietrichas Mateschitzas tiki, kad jo komanda šiemet yra pajėgi aplenkti puikiai sezoną pradėjusią „BMW Sauber“ ekipą.
RB3 bolidas, kurį kūrė aerodinamikos genijumi vadinamas Adrianas Newey‘us šiemet nepateisino lūkesčių ir komandos geriausias pasiekimas kol kas yra lenktynėse iškovota dešimtoji vieta. Visiška priešingybė jiems yra BMW komanda, kurios bolidai yra tik truputėlį lėtesni už lyderių „Ferrari“ ir „McLaren“ bolidus. Vokiečių komanda šiuo metu komandinėje įskaitoje yra trečioje vietoje.
„Red Bull“ dar prieš sezono pradžią sakė, kad nuo konkurentų jie atsilieka trimis savaitėmis, tačiau atrodo, kad dabar jie pasivijo ir aplenkė rikiuotės vidutiniokus. Ypač optimistiškai buvo nusitekęs komandos savininkas D. Mateschitzas.
„Išsprendėme daug mūsų bolidą kamavusių problemų. Gerokai pasistūmėjome į priekį. Davidas Coulthardas Bahreino lenktynėse iš 21 vietos buvo prasibrovęs iki septintosios. Markas Webberis kvalifikavosi pirmajame dešimtuke. Vienu metu mūsų bolidai užėmė septintą ir aštuntą pozicijas, taigi aplenkėme „Renault“, „Williams“ ir „Toyota“ ekipas. Nenoriu būti juokingas ir kalbėti apie „Ferrari“ bei „McLaren“ ekipas kaip galimas konkurentes sekančių lenktynių metu“, - sakė D. Mateschitzas.
„BMW ekipa šiemet žengė didelį žingsnį į priekį. Aplenkti juos yra mūsų tikslas. Kaip jau sakiau metų pradžioje, tikrasis tikslas yra baigti sezoną penktoje vietoje. Manau, kad žiūrint į bandymų Barselonoje rezultatus ir turint omenyje, kad gerokai atnaujinsime bolidą lenktynėms Kanadoje, tai yra visai pasiekiamas tikslas. Neužmirškime, kad iki šiol mes buvome vienintelė komanda nenaudojanti betarpio jungimo greičių dėžės“, - sakė „Red Bull“ savininkas.
„Vis dar atsiliekame nuo savo plano dėl ankstesnių problemų, bet mūsų bolidas turi didesnį potencialą nei kitų komandų. Manau, sugebėsime pasivyti BMW ir likti kitų komandų priekyje. Mūsų bolidas buvo suprojektuotas visiškai iš naujo. Iš pernykščio modelio neliko nevieno varžtelio. Tai gana rizikinga“, - sakė D. Mateschitzas.
Jo nuomone, sezono pradžioje kilusių problemų priežastimi buvo naujasis vėjo tunelis, kuris nebuvo teisingai sureguliuotas, kai A.Newey‘us pradėjo bolido kūrimo darbus.
„Vėjo tunelis nebuvo tinkamai paruoštas, todėl Adrianas Newey‘us kartais nežinojo kuo pasitikėti, tunelyje pasiektais rezultatais ar savo instinktais, bet jis pasirinko tunelį. Pirmųjų bandymų gruodį ir sausį metu paaiškėjo, kad duomenys iš gamyklos ir trasos gerokai skiriasi. Tiesa sakant, bolido kūrimas buvo pasukęs neteisinga linkme „, - baigė savo interviu Vokietijos žurnalui „Motorsport Aktuell“ D. Mateschitzas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983