„Red Bull“ komandai per žiemos bandymus sutelktas ypatingas dėmesys: šiais metais ekipa iš Milton-Kinso perėjo prie „Honda“ jėgos agregatų po ilgų metų bendradarbiavimo su „Renault“ ir dabar RB15 mašina atlieka pirmąjį rimtą patikrinimą lenktynių trasoje. Komandos vadovo Christiano Hornerio teigimu, pirmieji įspūdžiai yra gana teigiami.
„Naujas variklis parodė save iš gerosios pusės, o jo patikimumas viršija mūsų lūkesčius, - sakė C. Horneris. – Šiais metais pasikeitė Techninis reglamentas, todėl rezultatai, kuriuos komandos rodo per žiemos bandymus, gali suklaidinti. Mes kol kas nežinome, ko pasiekė varžovai, aš nemanau, jog jau dabar galima spręsti, kaip praeis pirmosios lenktynės, nors aš galiu ir klysti.
Bet įspūdžiai, gauti per bandymus, dažnai gali būti apgaulingi. Mes paprasčiausiai dirbame pagal savo programą, stengdamiesi atlikti tas užduotis, kurias sau numatėme. Ir nesiruošiame daryti išvadų apie varžovų pajėgumą iki lenktynių Melburne.
Mus labai džiugina, kad mašina leido įvykdyti tas užduotis, kurios buvo mums iškeltos per pirmąsias bandymų dienas. Taip pat mes tikimės, jog pagal galingumą „Honda“ jėgos agregatas jau praktiškai nenusileidžia varžovų varikliams. Tiksliai galima pasakyti, kad dabar mes turime galingesnį variklį nei praėjusiais metais. Beje, mes nežinome, ko per žiemą pasiekė „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Renault“ motoristai. Realus vaizdas bus aiškus tik po pirmų 3-4 lenktynių. Kol kas yra akivaizdžiai matoma, jog viskas einasi normaliai“.
Taip pat Horneris leido suprasti, kad jų komandos pilotai turi vienodas galimybes pasiekti sėkmės, bet vis tik tikisi, kad labiau patyręs Maxas Verstappenas aplenks savo komandos draugą: „Kiekvienas lenktynininkas turi turėti šansą, o komandos lyderiu galima laikyti tą, kuris yra greitesnis. Prioritetas atiduodamas tam, kas būna priekyje. Bet reikia atminti, jog tarp Maxo ir Pierre Gasly yra natūralus patirties skirtumas“.
Be to, „Red Bull“ komandos vadovas išreiškė viltį, jog kursas į „Brexit“, t.y. pasitraukimas iš Europos Sąjungos, kurį dabar vykdo Didžiosios Britanijos vyriausybė, neatves prie katastrofiškų padarinių lenktynių industrijos: „Niekas nežino, kokios bus „Brexit“ pasekmės globaliu masteliu. Nemanau, kad kam nors iš mūsų tai yra žinoma, nors mes turime keletą tolimesnių veiksmų variantų priklausomai nuo galimų scenarijų.
Tikiuosi, kad sprendimas bus surastas ir sveikas protas nugalės. BREXIT įsigalios kovo pabaigoje, po to mes pamatysime, ką tai reiškia realiai“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3483 |
2. | Tadas Misevičius | 3442 |
3. | 147 | 3436 |
4. | fandom | 3433 |
5. | D27 | 3425 |