„Regitra“ paneigė 5 populiariausius mitus apie vairavimo egzaminus (3)

„Regitra“ paneigė 5 populiariausius mitus apie vairavimo egzaminus
logo Vasario 28 d. 11:33, Regitros nuotr.

Teisės vairuoti įgijimas yra labai svarbus įvykis žmogaus gyvenime, kuris neretai būna apipintas įvairiomis istorijomis ir mitais. Tačiau pats žodis mitas jau savaime reiškia, kad tai yra netiesa ir neatitinka realybės. Tad siekiant išsklaidyti visas abejones bei baimes apie vairavimo egzaminus ir vairuotojo pažymėjimo įgijimą, „Regitros“ korupcijos prevencijos pareigūnas Edmundas Bogavičius pasakoja, kokie yra penki gajūs mitai visuomenėje ir kodėl jais nereikėtų tikėti.

Mitas Nr. 1.  Geriausia praktikos egzaminą laikyti ketvirtadienį 12.50 val.

Tarp būsimų vairuotojų sklando net ir tokių  keistų istorijų, kad pati tinkamiausia diena ir laikas laikyti praktikos egzaminą – ketvirtadienis, be dešimt minučių pirma valanda, kadangi savaitė jau būna persiritusi į antrą pusę, o egzaminuotojai jau yra po pietų. Iš tiesų, tiek vertinimo kriterijai, tiek klientų parinkimas, maršrutai ar pratimai yra parenkami atsitiktiniu būdu, t. y. atsitiktinumo principu. Tad egzamino rezultatas visiškai nepriklauso nei nuo savaitės dienos, nei valandos ar padalinio, kuriame laikysite egzaminą.

Mitas Nr. 2.  Nustatytos egzaminų kvotos, kiek žmonių per dieną gali išlaikyti egzaminus 

Visuomenėje gajus mitas, jog yra nustatytos tam tikros kvotos, kiek egzaminuotojas per dieną gali „praleisti“ klientų. Nieko panašaus, yra net keturi aspektai, kurie šį mitą paneigia.

Pirmasis – darbdavys negali egzaminuotojui nustatyti jokių kvotų, nes tai yra neteisėta. Antras aspektas – egzaminuotojų atlyginimas absoliučiai nepriklauso nuo to, kiek klientų pas jį laikė ir išlaikė, nes egzaminuotojo darbas vertinamas pagal kitus darbo kokybės rodiklius. Trečiasis – mums rūpi klientų eilių trumpinimas, tad kiekvienas neišlaikytas egzaminas, atvirkščiai, tik ilgina eilę. Ir galiausiai, ketvirtas aspektas, kuris yra itin svarbus – egzaminuotojui, kaip ir bet kuriam žmogui, yra tiesiog malonu pranešti gerą naujieną klientui apie sėkmingai išlaikytą egzaminą.

Mitas Nr. 3. Vairuotojo pažymėjimą galima įsigyti socialiniuose tinkluose

Pastaruoju metu visuomenėje itin dažnai diskutuojama apie įvairiose socialinių tinklų grupėse esančius skelbimus, kuriuose yra siūloma įsigyti vairuotojo pažymėjimą net nelaikius vairavimo egzaminų.

Socialiniame tinkle „Facebook“  galima pamatyti tokių skelbimų, kuriuose siūloma įvairiapusė pagalba norintiems įgyti teisę vairuoti. Taip pat pastebime, jog neretai  skelbimai būna skirti ir specialiai tiems, kurie yra praradę teisę vairuoti. Būkite atidūs, nes tai yra netiesa – šie sukčiai ne tik išvilios jūsų pinigus, bet taip pat galimai panaudos ir jūsų asmens duomenis, o jokio žadėto vairuotojo pažymėjimo jūs taip ir negausite. Tad geriau rinkitės patikimą būdą – atvykite į „Regitrą“, kur pasitikėdami tik savo jėgomis, išlaikykite teorijos bei praktikos egzaminus ir taip įgykite tikrą vairuotojo pažymėjimą.

Mitas Nr. 4. Vairuotojo pažymėjimo duomenys bus įtraukti į „Regitros“ duomenų bazę

Norėdami patikimai ir sąžiningai įgyti vairuotojo pažymėjimą, jūs turėsite praeiti net penkių „Regitros”  darbuotojų grandinę. Šie darbuotojai atidžiai patikrins jūsų asmens tapatybę bei kada ir kokius egzaminus esate laikęs. Jeigu bent vienam iš tikrinančių darbuotojų užklius tam tikri neatitikimai, natūralu, kad vairuotojo pažymėjimo jūs negausite.

Praktikoje yra nutikę ir tokių situacijų, kai klientas atvyksta į mūsų padalinį atsiimti socialiniame tinkle įsigyto „tikro“ vairuotojo pažymėjimo. Darbuotojas patikrina kliento duomenis ir kadangi jis net nebūna laikęs egzaminų, natūralu, kad socialiniame tinkle „užsakytas“ vairuotojo pažymėjimas jam neišduodamas.

Mitas Nr. 5.  Lengviausia teorijos egzaminą išlaikyti su specialia įranga

Vis dar pasitaiko atvejų, kai klientai tiki, kad teorijos egzaminą geriausia yra laikyti draudžiamos įrangos pagalba – „prisimontavus“ vaizdo kamerą ar ryšio perdavimo įrenginį, įsidėjus į ausį ausinę, kad trečiasis asmuo galėtų tiesiai į ausį pasufleruoti teisingus egzamino testo atsakymus.

Primename, jog atvykus į teorijos egzaminą, jums reikės nusiimti viršutinius rūbus, telefoną ir laikrodį. Visus asmeninius daiktus jūs galėsite pasidėti į tam skirtas spinteles ir eiti savo jėgomis laikyti teorijos egzaminą. Mūsų darbuotojai yra apmokyti ir kiekvieną klientą specialios įrangos pagalba patikrina, ar šis neturi draudžiamų daiktų. Jeigu bus nustatyta, kad klientas visgi bandė laikyti egzaminą draudžiamos įrangos pagalba, tokiam klientui galimybė kitą kartą laikyti egzaminą bus suteikta tik po 1-erių metų. O Lietuvos policija priims sprendimą dėl administracinės atsakomybės taikymo.

Tad būsimus vairuotojus norime paraginti labiau pasitikėti tik savo jėgomis, o ne kažkieno pasakojamomis istorijomis. Nesusikurkite baimių ir papildomo streso viešai pasiskelbdami, kad jūs laikysite vairavimo egzaminą. Geriau nuoširdžiai, atidžiai ir sąžiningai mokykitės, praktikuokitės vairavimo su šeimos nariais ir svarbiausia – į egzaminą atvykite pozityviai nusiteikę ir jums tikrai pavyks jį išlaikyti.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
egis013
IP: d95347c | 02/28 16:32 Atsakyti
Ne mitas, o realybė - Kaune laikant A kategoriją egzaminuotojas tyčia klaidingai parodė nuo kur atlikti kliūties apvažiavimo manevrą. Pasirodo to pratimo fiškės yra šiek tiek istrizai aikštelės ir kai kampu atvažiuoji ant 50 niekaip neapvažiuoji pirmos figurėlės. O laikyti važiavima mieste geirausia per lietu ir per piko valanda - todėl kad ribotas laiko tarpas, važiuoji lėtai ir mažiau vaziuosi, daugiau kamstyje stovesi.
Lauris
IP: a725c80 | 02/28 21:44 Atsakyti
egis013
02/28 16:32

Ne mitas, o realybė - Kaune laikant A kategoriją egzaminuotojas tyč... skaityti daugiau

Jeigu per lietų ir dar tamsiu paros metu laikyti tai būtų labai sunku
patikslinu
IP: 1337d0b | 02/29 13:41 Atsakyti
Nustatytos vairavimo egzaminų kvotos - teiginys neteisingas, bet mintis teisinga. PVZ nusamdau penkis tikrintojus (nesvarbu kokioje verslo ar paslaugų srityje). Jei keturi pastoviai randa neatitikimų, o penktam visada viskas gerai, tai jis, reiškia, blogas tikrintojas. Tas pats ir Regitroje. Garantuotai tarp instruktorių yra kažkokia nerašyta taisyklė kiek "blogų" vairuotojų reikia išaiškinti per mėnesį.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983