Naujas alaus giganto "Foster's“ reklamos būdas buvo pirmąkart panaudotas per Vengrijos GP savaitgalį. Logo ir užrašas buvo tiesiog ant trasos dangos.
Nors ir toks reklamos žingsnis sulaukė daugybę kritikos, Belgijoje toks reklamavimo būdas vėl bus naudojamas. Hungaroringe didžiulis "Foster's“ logo buvo ant asfalto ties ketvirtuoju posūkiu, tačiau kadangi nei sesijų, nei lenktynių metu nelijo, pilotams didelių rūpesčių tai nesukėlė, bet Belgijoje, kur trasa būna dažniau šlapia nei sausa, tokios trasos vietos gali būti labai slidžios.
"Asmeniškai tikiuosi, kad tai buvo paskutinis kartas, kai mes kažką panašaus matome,“ - sakė Ralfas Schumacheris apie tokią reklamą. "Problema yra ta, kad jei bus viena tokia reklama, anksčiau ar vėliau atsiras dar viena ir greitu laiku visa trasa bus nuklota reklamomis, o tai gali sukelti daug problemų lyjant.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).