"
Renault" ekipa yra priversta apgalvoti tolimesnę variklių gamybos strategiją, nes nuo 2004-ųjų metų įsigalios naujos - "vieno variklio" taisyklės.
Kadangi
FIA svarsto galimybę variklių gamintojui tiekti savo produkciją dar vienai ar dvejoms ekipoms, o nuo 2004-ųjų bus įvesta taisyklė,pagal kurią vienas lenktynininkas GP savaitgalio metu galės naudotis tik vienu varikliu, revoliucinio 111-os laipsnių kampo "Renault" variklio tolimesnė gamyba ir tobulinimas gali būti sustabdytas.
To priežastis - 111-os laipsnių variklio patikimumo stoka, o neturint patikimumo, komandos-klientės nenorės bendradarbiauti su variklių tiekėju (šiuo atveju tai būtų "Renault"), kurio produkcija yra nepatikima.
Komandos variklių padalinio vadovas Denis Chevrieris tą pripažįsta: "Yra rizikos naudojant "platųjį" variklį pagal šias taisykles ir mes greičiausiai svarstysime alternatyvą, jei norėsime 2004-ais turėti gerą automobilį."
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).