Šią savaitę įvyksiantis Kinijos GP etapas žymės kelių erų pabaigą. Kartu su parduodamomis „
Sauber“ ir „Minardi“ ekipomis, savo pasirodymą „Formulėje-1“ baigs ir V10 varikliai. Sėkmingiausia šio tipo variklių gamintoja ir buvo „
Renault“ kompanija.
„Renault“ V10 varikliais varomi bolidai nuo 1989 m. laimėjo šešis konstruktorių taurės čempionatus. Jei tai padaryti „Renault“ komandai pasisektų ir šiemet, tai jau būtų septintoji pergalė.
„Manau, kad matyti V10 variklius kertančius finišo liniją paskutinį kartą, bus tikrai daug emocijų sukeliantis momentas. Tai bus dar vienos eros pabaiga.
V8 variklių keliamas triukšmas yra visiškai kitoks, o tai reiškia, kad kasdieninio variklio užvedimo garaže garsas žymiai keisis.
„Renault“ variklius naudojančiose komandose girdėjome V10 garsą jau 17 metų. Nuo kitų metų tai bus labai skirtinga patirtis“, - kalbėjo „Renault“ variklių operacijų vadovas Denisas Chevrieras.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).