„Renault“ byloje – paslaptingas liudininkas

„Renault“ byloje – paslaptingas liudininkas
logo 2009 Rugsėjo 23 d. 08:10, Renault
Tarptautinei automobilių federacijai (FIA) antradienį paskelbus pilną „Renault“ bylos medžiagą, paaiškėjo, kad apie susitarimą tyčia sukelti avariją praėjusių metų Singapūro GP lenktynėse buvo prabilęs dar vienas šios komandos darbuotojas.
Liudininku X vadinamas asmuo pareiškė dalyvavęs po kvalifikacijos vykusiame susitikime su tuometiniais komandos vadovais Flavio Briatore ir Patu Symondsu. Pastarasis, informatoriaus teigimu, tuomet užsiminė apie lenktynininko Nelsono Piquet jaunesniojo pasiūlytą galimą tyčinį avarijos sukėlimą. Liudininkas patikino tuo metu prieštaravęs šiai idėjai ir tai, kad ji bus įgyvendinta, supratęs tik varžybų metu, kai minėtas pilotas sudaužė savo bolidą.
„Renault“ komandos prašymu, liudininko X asmenybė buvo įslaptinta ir žinoma tik aukščiausiam FIA vadovui bei keliems organizacijos teisininkams. Taip buvo pasielgta siekiant, kad ateityje suteikti reikiamos informacijos kiti panašioje situacijoje atsidūrę „Formulės-1“ komandų darbuotojai. Remiantis liudininko X parodymais buvo nustatyta, kad F. Briatore žinojo apie šį sąmokslą.
FIA konstatavo, kad esant vienas kitam prieštaraujantiems N. Piquet ir P. Symondso parodymams, neįmanoma nustatyti, kas iš šių dviejų asmenų iš tiesų buvo tyčinės avarijos idėjos iniciatoriumi. Vis dėlto, konstatuota, jog apie sąmokslą žinojo visi keturi minėti asmenys.
P. Symondsas: amžinai gailėsiuosi
Iš FIA pateiktos bylos medžiagos matyti, kad prieš pirmadienį vykusį lemtingą bylos svarstymą į federaciją kreipėsi ir pats P. Symondsas, pripažinęs savo kaltę incidente bei išreiškęs gilų apgailestavimą dėl savo vaidmens sąmoksle.
„Norėčiau pripažinti savo vaidmenį šiame incidente. Turėjau šią idėją atmesti iš karto, kai ją pasiūlė Nelsonas Piquet jaunesnysis. Amžinai gailėsiuosi ir jausiu gėdą, kad to nepadariau. Galiu tik pasakyti, kad taip pasielgiau iš klaidingo atsidavimo komandai ir nesiekdamas jokios asmeninės naudos“, - laiške federacijai rašė buvęs ekipos inžinerijos direktorius.
„Vaidmenį, kurį atlikau komandą atvesdamas ten, kur ji yra dabar, laikau didžiausiu savo gyvenimo darbu. Vienu veiksmu nubraukiau per 33 darbo autosporte metus užtarnautą puikią reputaciją“, - teigė garsus specialistas, komandoje dirbęs dar tuomet, kai ši buvo žinoma „Toleman“ ir „Benetton“ vardais.
„Tą praėjusių metų vakarą Singapūre padariau klaidą, kurios pasekmių tuo metu net nenumaniau. Už šią klaidą galiu jums visiems, kuriuos palietė šis veiksmas, su kuriuo buvau susijęs, pasiūlyti tik gilų atsiprašymą“, - pridūrė jis.
Bylos medžiaga – viešai prieinama
„Renault“ bylos medžiaga ir pokalbių garso įrašai antradienį buvo viešai paskelbti oficialioje FIA interneto svetainėje ir yra prieinami visiems jos lankytojams.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140