„
Renault“ komanda žurnalistams pateikė telemetrijos duomenis, kuriais remiantis galima įrodyti, jog šios ekipos lenktynininkas Fernando Alonso neatliko „stadžių testo“ Lewisui Hamiltonui iš „McLaren“.
Kontaktas tarp šių sportininkų įvyko pirmajame rate, kai daug pozicijų starte praradęs britas karštakošiškai mėgino jas kuo greičiau susigrąžinti. Mėgindamas aplenkti ispaną, „McLaren“ atstovas trenkėsi į šio bolido galą, nulauždamas savo automobilio priekinį sparną.
L. Hamiltonui po avarijos teko apsilankyti techninio aptarnavimo zonoje ir pakeisti bolido priekinį sparną, tuo tarpu F. Alonso tęsė lenktynes kiek pažeistu galiniu sparnu.
Aptarinėjant incidentą netruko atsirasti nuomonė, esą ispanas buvusiam savo komandos draugui atliko „stabdžių testą“ – bandydamas išgąsdinti ar net sukelti avariją, netikėtai tyčia sumažino greitį ar apskritai nuspaudė stabdžius.
F. Alonso tokius kaltinimus pavadinimo visiškais niekalais, o „Renault“ pateikė telemetrijos duomenis, įrodančius, jog lenktynininkas važiavo įprastu ritmu.
„Manau, kad važiavome per arti vienas kito, ir jis nesuprato, kiek mažai mus skiria. Jis įvažiavo į mano galinį sparną. Esu tikras, kad pirmus porą ratų, kai važiuoji aštuntas ar devintas, per greitai bandai atgauti prarastas pozicijas“, - teigė ispanas.
„Patas Symondsas man papasakojo apie šį gandą. Be to, jis atspausdino visiems duomenis. Tai visiški niekalai, tačiau ką aš galiu padaryti“, - pridūrė jis.
Britų „Autosport“ teigimu, remiantis „Renault“ pateiktais duomenimis, galima nustatyti, jog F. Alonso prieš incidentą važiavo visą laiką nuspaudęs akceleratorių, nelietė stabdžių pedalo ir tolygiai greitėjo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).