Toliau netyla gandai susiję su vienu iš F-1 variklių gamintoju ir tiekėju „
Renault“.
Pastarajam gamintojui itin nesėkmingai susiklostė paskutinės F-1 varžybos, vykusios Austrijoje, kur finišo nepasiekė abu „Toro Rosso“ pilotai bei čempiono titulą ginantis Sebastianas Vettelis su „Red Bull“ bolidu.
Remiantis vokiečių leidinio „Auto Motor und Sport“ pateiktais duomenimis šių metų „Renault“ variklis turi 40-70 arklio galių mažiau nei „Mercedes“ motoras.
Atsižvelgiant į tai, jog sezono metu variklių gamintojai negali tobulinti savo motorų ir didinti jų galios, prancūzams bus sunku pavyti varžovus iš Vokietijos.
Po Austrijos GP imta kalbėti apie tai, kad „Renault F1“ projektas gali būti parduotas. Apie tai prakalbo F-1 korespondentas Michaelis Schmidtas.
Pastarojo teigimu, F-1 projektas „Renault“ kainuoja daugiau nei tikėtasi – apie 50 mln. eurų per metus. Papildoma dalis pinigų gaunama iš prancūzų jėgaines naudojančių komandų. Tiesa, kaip buvo skelbiama anksčiau, ne visos skuba susimokėti už gaunamas prekes.
M. Schmidto teigimu, vienintelis dalykas, kurio „Renault“ nuo pat sezono pradžios sulaukia daugiau nei reikia yra kritika, o pastaroji tikrai nėra naudinga gamintojo įvaizdžiui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).