„
Renault“ pranešė, kad nutraukia revoliucinio, plataus kampo tarp cilindrų, variklio projektą ir kito sezono metu naudos įprastą V10 agregatą.
„Mūsų tikslas yra sukurti variklį pagal naujuosius techninius reikalavimus, kuriuose numatyta vieno variklio lenktynių savaitgaliui taisyklė, tuo pačiu išlaikant ir kitas reikiamas savybes. Tai bus puikių charakteristikų agregatas, patikimas treniruotėse ir lenktynėse. Tam, kad galėtume užtikrinti patikimumą, sugrįžtame prie įprastos jo architektūros, tačiau nedidiname svorio. Variklis bus puikių savybių dėl techninių sprendimų, kuriuos parengėme per pastaruosius trejus metus“, – pareiškė komandos vadovas Flavio Briatore.
Manoma, kad tradicinės architektūros variklis „Renault“ yra kuriamas jau kurį laiką.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).