„Renault“: „Honda“ slepia tikruosius faktus (17)

„Renault“: „Honda“ slepia tikruosius faktus
logo 2018 Gruodžio 22 d. 00:05, Red Bull Content Pool / Getty Images

Renault“ atstovai mano, kad „Honda“, kartu su „Red Bull“, viešumoje pateikia gražesnę situaciją nei yra iš tikrųjų.

Po ilgai trukusios partnerystės su „Renault“, minėtoji „Red Bull“ nusprendė nuo kitų metų naudoti „Honda“ variklius. „Red Bull“ atstovai ne kartą kritikavo prancūzus dėl jų motorų ir tuo pačiu gyrė „Honda“ padarytą pažangą.

„Renault F1“ vadovas Cyrilas Abiteboulas mano, kad japonai viešumoje sako ne visą tiesą apie savo variklius.

„Honda“ varikliai vis dar yra 20 kilovatų silpnesni už mūsų motorus. Žinau ką viešumoje sako „Red Bull“, bet „Honda“ slepia tikruosius faktus bei manipuliuoja informacija. Suprantu jų strategija, bet faktų nėra“, - ispanų leidiniui „Marca“ sakė C. Abiteboulas.

„Anksčiau ar vėliau paaiškės, kad „Honda“ vis dar atsilieka 20 kilovatų ir nėra pasistūmėjusi į priekį nuo paskutinio taško.“

„Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko pasijuokė iš tokių prancūzo pareiškimų.

„Neverta apie tai diskutuoti, nes kitais metais pamatysime kokia bus mūsų pozicija“, - teigė H. Marko.

„Ponas Abiteboulas gali toliau svajoti, bet kitais metais viskas paaiškės.“


Komentarai (17)
A85 logo rėmėjas
| 12/23 18:49 Atsakyti
Klepsidra
12/23 11:35

Dar - McLaren i top3 gali pretenduoti panasiai kaip i Red Bull i pergales - kartais. Jei tai ivyks, su ju turimais resursais bus didziule sekme. Pasidomek McLaren infrastrukturos lygiu - Renault net lenkia, nekalbant apie top3.

McLaren su savo infrastruktūra mane ir siutina, nes ant popieriaus jie minimum top-3 komanda turėtų būt. O ne žaist kažkokias nesąmones ir badytis pirštais. Nu, kaip tu visai :P
Klepsidra
| 12/23 11:35 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/22 21:18

Heh, greičiau atvirkščiai – RBR pataikys, o likę du priklausys kaip gerai kryptį pasirinko ir ką gero nuveikė ta kryptimi. Didžiausias wildcard – McLaren, ten gali būt visko, nuo Top-3, iki Top-10 svyravimo. Praeitais metais lygiai taip pat prieš sezoną visi kalbėjo, kad, va, pakeitė Honda, tai gal ir nebus pretendentai į čempionus, bet podiumai nusimato. O gavosi, tai matėm kaip. Williams istorija, tik su laimingesne pabaiga :D

Dar - McLaren i top3 gali pretenduoti panasiai kaip i Red Bull i pergales - kartais. Jei tai ivyks, su ju turimais resursais bus didziule sekme. Pasidomek McLaren infrastrukturos lygiu - Renault net lenkia, nekalbant apie top3.
Klepsidra
| 12/23 11:33 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/22 21:18

Heh, greičiau atvirkščiai – RBR pataikys, o likę du priklausys kaip gerai kryptį pasirinko ir ką gero nuveikė ta kryptimi. Didžiausias wildcard – McLaren, ten gali būt visko, nuo Top-3, iki Top-10 svyravimo. Praeitais metais lygiai taip pat prieš sezoną visi kalbėjo, kad, va, pakeitė Honda, tai gal ir nebus pretendentai į čempionus, bet podiumai nusimato. O gavosi, tai matėm kaip. Williams istorija, tik su laimingesne pabaiga :D

Kiekviena karta Williams istorija paminejus kazkas pasikeicia? Williams istorija cia kuo? Pay driverius susirinko ar ka?
Tech
| 12/22 22:43 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/22 22:13

Na, komandos, kurios mokėjo konstruot, mokės ir toliau (čia apie Top-3). Va, tik Ferrari, man toks klaustukas biškį. Jei tiesa, kad Binotto su Arrivabene nesutaria, tai gali atsiliept bolido kūrimui. Visgi, abu vyrai ambicingi, tai tokie galios žaidimai ne į gerą, ypač, jei pradės paklodę į savo pusę tempt. O Ferrari, gi, visada politiškiausia buvo.

Kas dėl aero / važiuoklės – nu, pažiūrėsim. Kol kas Top-3 parodė, kad variklis nėra lemiamas faktorius sukurti gerą bolidą, bet čempionatus laiminčiam bolidui geriausias variklis reikalingas, kaip ir pilotas :) He he.

Žodžiu, sutinku, kad mokantys – turėtų mokėt ir toliau kurt bolidus, nes kūrimo principai, kaip tokie, tai nelabai keičiasi. O už Top-3, man asmeniškai, visiškai niekas neaišku, tai bus įdomu pažiūrėt, kas bus kitąmet. Norėčiau, kad priartėtų kažkas bent jau iki galimybės kovot dėl podiumų pro retą. Bet tam reikia atkąst sekundę. Tai – jo.

beja Ferrari gali buti problemu ne tik del bolido kurimo principo nuomoniu issiskyrimo, bet ir del pilotu protegavimo. kazkaip nuojauta sako, kad gali kazkuo buti panasu i 2007 Mclaren situacija :)
A85 logo rėmėjas
| 12/22 22:13 Atsakyti
Tech
12/22 21:42

sutinku,kad uz top 3 , gal ir bus pokyciu, bet top 3 isliks toks pat :) top3 turi toki pranasuma,kad bet kokiu atveju, 2019 konceptas bus ant tos pacios platformos tik su aero upgradais. kas liecia RBR vaziuokle, tai su Merso ar Ferrariu varikliu, jie realiai nebutu tureje problemu susirinkt titulus per hybrid era. o siaip, kas liecia Honda varikli tai ir su tuo tikriausiai tikru GP2 (f2) engine jRBR butu stabiliai 3 vietoj :)

Na, komandos, kurios mokėjo konstruot, mokės ir toliau (čia apie Top-3). Va, tik Ferrari, man toks klaustukas biškį. Jei tiesa, kad Binotto su Arrivabene nesutaria, tai gali atsiliept bolido kūrimui. Visgi, abu vyrai ambicingi, tai tokie galios žaidimai ne į gerą, ypač, jei pradės paklodę į savo pusę tempt. O Ferrari, gi, visada politiškiausia buvo.

Kas dėl aero / važiuoklės – nu, pažiūrėsim. Kol kas Top-3 parodė, kad variklis nėra lemiamas faktorius sukurti gerą bolidą, bet čempionatus laiminčiam bolidui geriausias variklis reikalingas, kaip ir pilotas :) He he.

Žodžiu, sutinku, kad mokantys – turėtų mokėt ir toliau kurt bolidus, nes kūrimo principai, kaip tokie, tai nelabai keičiasi. O už Top-3, man asmeniškai, visiškai niekas neaišku, tai bus įdomu pažiūrėt, kas bus kitąmet. Norėčiau, kad priartėtų kažkas bent jau iki galimybės kovot dėl podiumų pro retą. Bet tam reikia atkąst sekundę. Tai – jo.
Tech
| 12/22 21:42 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/22 21:23

Nesutikčiau, kad tie pokyčiai tokie menki, kad neturėtų įtakos. Taip, jei nori surinkt bolidą ir varžytis kaip Manor, tik dėl to, kad važiuot, tai surenki pagal reglamentą ir į trasą su -3 sek. deficitu. Jei nebūtų pokyčių, tai niekas nepradėtų bolido kurt vidury sezono, o tiesiog perrinktų ir paleistų kitam sezonui, kaip jau buvo prie stabilaus reglamento, kai su pernykščiu bolidu startuodavo, ar dar ankščiau, kai iš viso kelis sezonus praktiškai tą patį bolidą naudodavo. Atsiranda vairuotojo balastas, didėja kuro bakas, priekinio sparno aero koncepcija stipriai supaprastinta, bet tuo pačiu sparnas platesnis, o galinis aukštesnis. Nu, daug tų pokyčių. O bolido aero prasideda nuo priekinio sparno, kuris atsakingas už oro valdymą. Ir, plius, jei keičiasi aero koncepcija, kad out-wash dingsta, tai komandos vėl galės savo oro tunelius naudot, o ne naudotis kitais, kurie platesni yra ;) Daug smulkmenų, bet jos, manau, gali šiek tiek pakeist rikiuotę tiems, kas gerai pataikys.

sutinku,kad uz top 3 , gal ir bus pokyciu, bet top 3 isliks toks pat :) top3 turi toki pranasuma,kad bet kokiu atveju, 2019 konceptas bus ant tos pacios platformos tik su aero upgradais. kas liecia RBR vaziuokle, tai su Merso ar Ferrariu varikliu, jie realiai nebutu tureje problemu susirinkt titulus per hybrid era. o siaip, kas liecia Honda varikli tai ir su tuo tikriausiai tikru GP2 (f2) engine jRBR butu stabiliai 3 vietoj :)
A85 logo rėmėjas
| 12/22 21:23 Atsakyti
Tech
12/22 20:35

revoliuciniu pkyciu reglamente nebus,, kad kazkur stipriai prasaut. o dar maziau tiketina, kad aero guru saus pro sali. jei ir kazkas tokio yra buve, sezono eigoj sutvarko. buvo 3, ten ir liks. nieko naujo

Nesutikčiau, kad tie pokyčiai tokie menki, kad neturėtų įtakos. Taip, jei nori surinkt bolidą ir varžytis kaip Manor, tik dėl to, kad važiuot, tai surenki pagal reglamentą ir į trasą su -3 sek. deficitu. Jei nebūtų pokyčių, tai niekas nepradėtų bolido kurt vidury sezono, o tiesiog perrinktų ir paleistų kitam sezonui, kaip jau buvo prie stabilaus reglamento, kai su pernykščiu bolidu startuodavo, ar dar ankščiau, kai iš viso kelis sezonus praktiškai tą patį bolidą naudodavo. Atsiranda vairuotojo balastas, didėja kuro bakas, priekinio sparno aero koncepcija stipriai supaprastinta, bet tuo pačiu sparnas platesnis, o galinis aukštesnis. Nu, daug tų pokyčių. O bolido aero prasideda nuo priekinio sparno, kuris atsakingas už oro valdymą. Ir, plius, jei keičiasi aero koncepcija, kad out-wash dingsta, tai komandos vėl galės savo oro tunelius naudot, o ne naudotis kitais, kurie platesni yra ;) Daug smulkmenų, bet jos, manau, gali šiek tiek pakeist rikiuotę tiems, kas gerai pataikys.
A85 logo rėmėjas
| 12/22 21:18 Atsakyti
kart
12/22 18:00

teisingumo dėliai galima įvertinti ir tai, kad nuo sekančio sezono keičiasi šiek tiek reglamentas, tai yra teorinių šansų RBR'am su kažkuo prašaut, o Renault ar McLaren su viskuo pataikyt.

Heh, greičiau atvirkščiai – RBR pataikys, o likę du priklausys kaip gerai kryptį pasirinko ir ką gero nuveikė ta kryptimi. Didžiausias wildcard – McLaren, ten gali būt visko, nuo Top-3, iki Top-10 svyravimo. Praeitais metais lygiai taip pat prieš sezoną visi kalbėjo, kad, va, pakeitė Honda, tai gal ir nebus pretendentai į čempionus, bet podiumai nusimato. O gavosi, tai matėm kaip. Williams istorija, tik su laimingesne pabaiga :D
Tech
| 12/22 20:35 Atsakyti
kart
12/22 18:00

teisingumo dėliai galima įvertinti ir tai, kad nuo sekančio sezono keičiasi šiek tiek reglamentas, tai yra teorinių šansų RBR'am su kažkuo prašaut, o Renault ar McLaren su viskuo pataikyt.

revoliuciniu pkyciu reglamente nebus,, kad kazkur stipriai prasaut. o dar maziau tiketina, kad aero guru saus pro sali. jei ir kazkas tokio yra buve, sezono eigoj sutvarko. buvo 3, ten ir liks. nieko naujo
kart
| 12/22 18:00 Atsakyti
kart
12/22 17:55

Gana kategoriškas aš todėl, kad tai ką mačiau sezono pradžioje, buvo visai nepanašų į tą Honda, kuri buvo McLaren'uose. Pagal galią gal ir buvo silpniausi iš visų, bet važiavo stabiliai, be gedimų.
Aišku, galima netikėti tuo, jog kas įvyko po to, kai buvo oficialiai paskelbta dėl RBR. Kad neva dauguma elementų keitimų susiję su 2019 sezonų, siekiant kuo daugiau ištobulinti techniką ir t.t.
Bet neturiu pagrindo tuo netikėti, nes buvo matomas ryškus kontrastas tarp pirmos sezono dalies ir po to, kai oficialiai RBR susiejo ateitį su Honda.
Gal ir prašausiu su spėjimu, bet dabar priežasčių galvoti kitaip nelabai matau, ypač po to, kai paaiškėjo, kad McLaren patys savo darže nesusitvarko.

teisingumo dėliai galima įvertinti ir tai, kad nuo sekančio sezono keičiasi šiek tiek reglamentas, tai yra teorinių šansų RBR'am su kažkuo prašaut, o Renault ar McLaren su viskuo pataikyt.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas