„Renault“ į Austrijos GP atsiveš ilgai lauktą naujos specifikacijos MGU-K. Bet naują sistemą greičiausiai naudos tik gamintojo komanda.
Naujos specifikacijos MGU-K buvo planuota pradėti naudoti dar 2017 m. pradžioje, bet dėl įvairių priežasčių jos debiutas buvo vis atidėliojamas. Bet naujai sistemai pagaliau buvo uždegta žalia šviesa ir ji atkeliauja į Austriją, kur savaitgalį vyks F-1 lenktynės.
Nors naująją sistemą galės naudoti visos trys komandos, „Renault F1“ vadovo Cyrilo Abiteboulo teigimu, viena iš klienčių bent jau kol kas nusprendė toliau naudoti senesnės kartos MGU-K. Komandos turi atsižvelgti į tai, jog pagal galiojančias taisykles vienas sportininkas per sezoną gali panaudoti tik dvi MGU-K. Viršijus šį limitą yra skiriama starto pozicijų bauda.
„Naujos specifikacijos MGU-K bus prieinama visoms mūsų variklius naudojančioms komandoms. Tačiau ne visos ekipos nusprendė ją naudoti kitose lenktynėse“, - sakė C. Abiteboulas.
„Tai atnaujinimas, kurio mes labai ilgai laukėme. Bet tai, jog ne visos komandos ją naudos nėra gerai. Jos lieka prie senosios kartos MGU-K, kurios patikimumas yra prastesnis. Bet mes priimame visų mūsų klienčių pasirinkimus.“
„Mes žinome, kad šis elementas buvo labiausiai pažeidžiamas. Todėl nusprendėme kuo labiau prailginti jo ilgaamžiškumą. Naujos specifikacijos MGU-K patikimumas bus geresnis. Pavėlavome du ratus, bet naują MGU-K galėsime naudoti Austrijoje.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |