„Renault“ ir toliau siekia patikimumo

„Renault“ ir toliau siekia patikimumo
logo 2006 Vasario 07 d. 17:35, Renault
Renault“ komandos variklių programos vadovai dar kartą pabrėžė, kad pagrindinis ekipos tikslas išlieka maksimalaus patikimumo siekimas, eliminuojant visus galimus gedimus.
„Kaip ir visada, siekiame nulinio gedimų lygio. Sutikome naują iššūkį, mūsų darbas dabar – įveikti jį taip gerai, kaip tik sugebame“, – apie 8 cilindrų variklių naudojami pradžią prabilo „Renault“ variklių programos technikos direktorius Robas White‘as.
„Dažniausiai V8 varikliai veikia aukštame sūkių diapazone. Tai gali sukelti patikimumo problemų, todėl apie tai galvojome dar tik planuodami variklio konstrukciją. Taigi, neturime jokių specifinių patikimumo problemų, o RS26 buvo sukurtas naudoti kitaip, nei V10 agregatai“, – pridūrė jis.
Naujojo RS26 variklio jėgą bei R26 bolido efektyvumą praėjusią savaitę puikiai pademonstravo Fernando Alonso. Paskutines 10 minučių bandymų Valensijoje įveikęs beveik tuščiu kuro baku bei naujomis padangomis, ispanas daugiau nei sekunde pranoko artimiausius konkurentus.
„Renault“ technikos direktoriaus Bobo Bello teigimu, Bahreine šie bolidai bus dar greitesni, nes naudos naują aerodinamikos komponentų paketą.
„Mes sieksime kiekvienose lenktynėse naudoti vis naujas bolido dalis. Pavyzdžiui, dabar naudojamas aerodinamikos paketas gana stipriai skiriasi nuo to, kurį matysite pirmosiose lenktynėse. Patobulinimai prieš pat lenktynes Bahreine mums suteiks gerą pajėgumo postūmį“, – pareiškė jis.
„Renault“ daugelio specialistų bei pačių „Formulės-1“ pasaulio atstovų laikoma artėjančio sezono favorite. Artimiausiais jos konkurentais, tikimasi, bus „Honda“ ir „Ferrari“. Praėjusio sezono varžovė „McLaren“ kol kas kenčia nuo problemų su „Mercedes“ varikliais.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144