„
Renault“ atstovų teigimu, jų jėgainės problemos su kuriomis buvo susidurta Jereze vykusių F-1 bandymų metu jau yra išspręstos.
Gamintojas savo ekipoms buvo apribojęs variklio pajėgumą, nes buvo baiminamasi, kad dideli krūviai galėjo sukelti rimtų gedimų. Tačiau „Renault“ atliko tam tikrus pakeitimus, tad „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ komandos Barselonoje vyksiančių bandomųjų važiavimų metu galės rimčiau paspausti.
„Norime pereiti prie pajėgumo aspektų ir Barselonoje išmėginti tą variklio versiją, kuri nežymiai skirsis nuo tos, kuri bus naudojama pirmose sezono lenktynėse. Žinoma, vis dar atidžiai stebėsime kaip bus su patikimumu“, – kalbėjo „Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.
„Barselonoje norime išsiaiškinti tam tikrų detalių galimybių ribas, kad toliau žinotume, kiek daug iš jų galime išspausti. Štai Jereze kilo bėdų su vandens pompa dėl gana naujos detalės gedimo. Daugelį dalykų peržiūrėjome ir atlikome tam tikrus pakeitimus. Tad toliau neturėtų kilti jokių rimtesnių problemų.“
„Renault“ vadovo Cyrilo Abiteboulo teigimu, dėl Jereze iškilusių problemų nereiktų per daug nerimauti.
„Taip, mes turėjome keletą problemų. Tačiau nebuvo nieko netikėto. Taip nutiko dėl mūsų sprendimo išspausti kuo daugiau iš tam tikrų elementų, kad gautume reikiamą kiekį informacijos. Dėl to turėjome tam tikrų problemų trasoje. Visos problemos mums žinomos. Kai kurių mes netgi laukėme. Tad nenutiko nieko blogo“, – sakė C. Abiteboulas.
„Dabar sunku pasakyti kokia yra mūsų pozicija palyginus su varžovais, kadangi kiti turėjo savų planų, naudojo kitokias padangas, skirtingus degalų kiekius. Tačiau mūsų pajėgumo lygis kol kas yra toks, kokio mes ir tikėjomės.“
„Ant bandymų stendo gauti duomenys sutapo su tais, kuriuos gavome atlikę bandymus trasoje. Kaip bolidai, taip ir mūsų variklis iki pirmųjų sezono lenktynių dar stipriai pasikeis.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).