„Renault“ komandos likimas gali paaiškėti kitą savaitę (14)

„Renault“ komandos likimas gali paaiškėti kitą savaitę
logo Gegužės 24 d. 20:48, Renault Sport

Variklių gamintojo ir „Renault“ komandos likimas gali paaiškėti jau kitą savaitę.

Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, „Renault“ dabar išgyvena ne patį geriausią laikotarpį. Reaguodama ir pandemiją ir kilusią krizę, gamintojas svarsto atsisakyti kai kurių automobilių modelių bei uždaryti kelias gamyklas. Kalbama, jog vien Europoje be darbo gali likti apie 20 tūkst. darbuotojų. Tuo tarpu Prancūzijos finansų ministras Bruno Le Maire neslepia, kad gamintojas šiuo metu „išgyvena sunkų finansinį laikotarpį“.

Didžiausi „Renault“ akcininkai yra Prancūzijos valdžia ir „Nissan“. Abiem pusėms priklauso po 15 proc. „Renault“ akcijų. Šalies valdžia svarsto galimybę gamintojui skirti 5,4 milijardo eurų paskolą, kurią turi palaiminti minėtasis Bruno Le Maire.

„Dokumentus pasirašysime tada, kai žinosime kokia yra „Renault“ strategija. Norime, kad „Renault“ būtų labiau produktyvus ir pagamintų daugiau automobilių, ypač elektra varomų, Prancūzijoje“, - sakė finansų ministras.

„Renault“ ateitimi F-1 abejojama jau kurį laiką. Nuo 2014 m., kuomet buvo pradėti V6 1,6 turbo varikliai, ekipos, naudojusios prancūzų motorus, iškovojo 12 pergalių (9,9 proc.).

„Renault“ komanda 2018 metus baigė užėmusi ketvirtą vietą čempionate. O pernai liko penkta, į priekį praleidusi savo klientę „McLaren“.

Praeityje „Renault“ variklius naudojo „Red Bull“ ir „Toro Rosso“ komandos. Bet pastarosios perėjo į „Honda“ pusę. O kol kas vienintelė prancūzų klientė „McLaren“ nuo kitų metų į savo bolidus montuos „Mercedes“ jėgaines.

Pasibaigus 2018 m. sezonui „Renault“ pasirašė sutartį su Danieliu Ricciardo, kuris, kaip spėjama, per metus gauna 20 mln. svarų sterlingų atlyginimą.  Bet ir australas paliks prancūzų laivą. Sportininkas kitais metais pereis į „McLaren“ ekipą.

Prancūzų automobilių gamintojui pakenkė Carloso Ghosno skandalas. Nesėkmingai baigėsi ir derybos su „Fiat Chrylser“ dėl galimo susijungimo. Galų gale dėl COVID-19 viruso prasidėjo krizė, kuri palietė visus gamintojus.

„Renault“ išlaidų mažinimo planą ketina paskelbti kitą penktadienį, gegužės 29 dieną. Manoma, kad jau kitą savaitę gali paaiškėti ir F-1 komandos likimas. Tiesa, jos vadovas Cyrilas Abiteboulas neigia gandus apie ekipos pasitraukimą iš sporto.

„Galiu tokias kalbas paneigti. Bet abejoju, kad tai ką nors pakeis, nes tokios kalbos sklinda jau seniai“, - sakė C. Abiteboulas.


Komentarai (14)
talianas
| 05/25 15:44
OG
| Gegužės 25 d. 13:23

Visogero Renault, as niekad realiai nesuprarau kaip tos prancuziskos auto gamintohos isvis issilaiko su tokiais klaikiais kokybes standartais....

Na jau, pažiūrėk kokių modelių yra pas Prancūzus. Yra fantastiškų dizainų ir daugybė elektronikos. Ir atlaiko 5 metus. O kad po garantinio neverta remontuoti, tai tas gamintojams nerūpi. Jei mes savo 10-15 metų senumo automobilius remontuojame su kiniškomis dalimis, gamintojai iš to pelno negauna.
Telemetrijus
| 05/25 15:42
OG
| Gegužės 25 d. 13:23

Visogero Renault, as niekad realiai nesuprarau kaip tos prancuziskos auto gamintohos isvis issilaiko su tokiais klaikiais kokybes standartais....

Bet ne kartą ir ne du pakrovė kokybės "etalonams" MB, Bmw, Toyota ir t.t. ;)
Lexxus
| 05/25 14:13
OG
| Gegužės 25 d. 13:23

Visogero Renault, as niekad realiai nesuprarau kaip tos prancuziskos auto gamintohos isvis issilaiko su tokiais klaikiais kokybes standartais....

Tavo žiniai F1 nevažiuoja clio... O bet kuris Ferrari genda daug dažniau už tą patį Clio - ir nieko..
OG
| 05/25 13:23
Visogero Renault, as niekad realiai nesuprarau kaip tos prancuziskos auto gamintohos isvis issilaiko su tokiais klaikiais kokybes standartais....
A85 logo rėmėjas
| 05/25 11:51
Telemetrijus
| Gegužės 25 d. 08:30

O kas sako, kad dykai atiduos? Dalinai arba visiškai perleis kitam investuotojui, kaip ne kartą jau darė.

Nežinau ar yra paklausa dabar įsigyti F1 komandą. Greičiausiai tik visokie neaiškūs veikėjai, kurie komandos gyvavimą pratęstų metams ar dviems, kol visiškai nustekentų. Tai aš kol kas nesu labai optimistiškas šituo klausimu. Nebent Genie vėl atpirks dalį. Bet, kad nesugeba jie tos komandos valdyt, matėm, kaip per kelis metus į totalų minusą nuvarė. Jei gerai atsimenu, tai Genie ir dabar turi mažą dalį komandos akcijų.
A85 logo rėmėjas
| 05/25 11:47
kart
| Gegužės 25 d. 01:17

Neesminis, bet vis tik pastebėjimas iš mano pusės - ekonomikos nuosmukis prasidėjo dar prieš pandemiją ;)

Oi, čia labai ilga tema, tai nesiplėsiu. Kad ekonomika ėmė lėtėti tai taip, bet pandemija yra esminis veiksnys būtent dabartinei formulės situacijai.
Paulius Barysas1708901819162923
| 05/25 09:23
Nenustebsiu jei Renault trauksis.
Telemetrijus
| 05/25 08:30
A85 logo rėmėjas
| Gegužės 24 d. 23:42

Tai kur tą komandą dės? Va, kur klausimas. Atiduos dykai?

Variklių tiekimo klausimas nėra sudėtingas – nelikus Renault kaip gamintojo, ex-Renault gaus Honda, jei nesusitars su kitu gamintoju. Mercedes, jau yra gavusi leidimą teikti variklius sau ir dar 3 komandoms, Ferrari tiekia 3-ims, Honda – 2-iems. Tai abejoju ar bus leista Mercedes tiekti dar ir 5-ai komandai, o Ferrari netiekia variklių pajėgioms komandoms, o ir savo limitą yra pasiekusi. Žinoma, pasitraukus Renault, variklių tiekimo taisyklės gali būti peržiūrėtos, bet dabartinės taisyklės užtikrina, kad komanda negali likti be variklių tiekėjo. Na, gali Renault ir toliau tiekti tuos variklius, tik jų kokybė, tikriausiai, ilgainiui pradės stipriai nusileisti kitiems gamintojams.

Šiaip šita pandemija, su juo susijęs ekonomikos nuosmukis, ir tai, kad nėra 2021 Konkordo, gali labai stipriai atsiliepti formulei. Kol kas, iš viso matau tik porą komandų, kurios nekelia fundamentalaus dalyvavimo F1 klausimo – tai Ferrari, ir McLaren. Dėl visų likusių – aš nesu tikras :)

O kas sako, kad dykai atiduos? Dalinai arba visiškai perleis kitam investuotojui, kaip ne kartą jau darė.
kart
| 05/25 01:17
A85 logo rėmėjas
| Gegužės 24 d. 23:42

Tai kur tą komandą dės? Va, kur klausimas. Atiduos dykai?

Variklių tiekimo klausimas nėra sudėtingas – nelikus Renault kaip gamintojo, ex-Renault gaus Honda, jei nesusitars su kitu gamintoju. Mercedes, jau yra gavusi leidimą teikti variklius sau ir dar 3 komandoms, Ferrari tiekia 3-ims, Honda – 2-iems. Tai abejoju ar bus leista Mercedes tiekti dar ir 5-ai komandai, o Ferrari netiekia variklių pajėgioms komandoms, o ir savo limitą yra pasiekusi. Žinoma, pasitraukus Renault, variklių tiekimo taisyklės gali būti peržiūrėtos, bet dabartinės taisyklės užtikrina, kad komanda negali likti be variklių tiekėjo. Na, gali Renault ir toliau tiekti tuos variklius, tik jų kokybė, tikriausiai, ilgainiui pradės stipriai nusileisti kitiems gamintojams.

Šiaip šita pandemija, su juo susijęs ekonomikos nuosmukis, ir tai, kad nėra 2021 Konkordo, gali labai stipriai atsiliepti formulei. Kol kas, iš viso matau tik porą komandų, kurios nekelia fundamentalaus dalyvavimo F1 klausimo – tai Ferrari, ir McLaren. Dėl visų likusių – aš nesu tikras :)

Neesminis, bet vis tik pastebėjimas iš mano pusės - ekonomikos nuosmukis prasidėjo dar prieš pandemiją ;)
A85 logo rėmėjas
| 05/24 23:42
Telemetrijus
| Gegužės 24 d. 23:00

Tokie tie F1 komandų gyvavimo ciklai. Dabartinė Renault F1 kažkada juk buvo Benetton su kuria MS ėmė pirmuosius titulus. Tuo tarpu RBR yra ex Jaguar, ex Stewart ir t.t. ir pan.
Kitaip tariant, komanda vargu ar dings, čia labiau sprendžiasi engine department likimas.

Tai kur tą komandą dės? Va, kur klausimas. Atiduos dykai?

Variklių tiekimo klausimas nėra sudėtingas – nelikus Renault kaip gamintojo, ex-Renault gaus Honda, jei nesusitars su kitu gamintoju. Mercedes, jau yra gavusi leidimą teikti variklius sau ir dar 3 komandoms, Ferrari tiekia 3-ims, Honda – 2-iems. Tai abejoju ar bus leista Mercedes tiekti dar ir 5-ai komandai, o Ferrari netiekia variklių pajėgioms komandoms, o ir savo limitą yra pasiekusi. Žinoma, pasitraukus Renault, variklių tiekimo taisyklės gali būti peržiūrėtos, bet dabartinės taisyklės užtikrina, kad komanda negali likti be variklių tiekėjo. Na, gali Renault ir toliau tiekti tuos variklius, tik jų kokybė, tikriausiai, ilgainiui pradės stipriai nusileisti kitiems gamintojams.

Šiaip šita pandemija, su juo susijęs ekonomikos nuosmukis, ir tai, kad nėra 2021 Konkordo, gali labai stipriai atsiliepti formulei. Kol kas, iš viso matau tik porą komandų, kurios nekelia fundamentalaus dalyvavimo F1 klausimo – tai Ferrari, ir McLaren. Dėl visų likusių – aš nesu tikras :)
×

TOP naujienos