„Renault“ mėgina atidėti KERS įvedimą (16)

„Renault“ mėgina atidėti KERS įvedimą
logo 2008 Rugpjūčio 05 d. 22:04, LAT Photographic
Renault“ komandos vadovas Flavio Briatore ėmėsi žygių atidėti Kinetinės energijos regeneracijos sistemų (KERS) įvedimą „Formulėje-1“, tačiau tam pasipriešino trys varžovų ekipos.
„Autosport“ teigimu, praėjusią savaitę „Ferrari“ bazėje Maranello, Italijoje, vykusio komandų vadovų pasitarimo metu F. Briatore išsakė idėją atidėti KERS naudojimo pradžią, numatytą 2009 m.
Šiai minčiai, tvirtinama, pritarė ne vienos kitos ekipos vadovas, sutikęs prisidėti prie atidėjimo iniciatyvos, jei tam pritartų ir kiti. Vis dėlto, atsirado ir prieštaraujančių, taip iš esmės sužlugdžiusių šią idėją.
KERS įvedimo numatytu laiku nori „BMW Sauber“, „Honda“ ir „Williams“ komandos. Tai beveik neabejotinai reiškia, jog šis įtaisas boliduose pasirodys jau nuo kito sezono pradžios, mat norint atidėti jo debiutą, būtinas absoliučiai visų „Formulės-1“ ekipų pritarimas.
Kuriami ir dar tik pradėti trasoje bandyti KERS įtaisai jau ne vienai komandai sukėlė rimtų problemų. Beveik prieš mėnesį „Red Bull“ gamykloje teko gesinti užsiliepsnojusias baterijas, o paskutiniuose bandymuose vos prie bolido prisilietęs „BMW Sauber“ mechanikas patyrė elektros smūgį.
Žinoma, jog KERS bandymų metu trasoje jau išbandė „Honda“ ir „BMW Sauber“ komandos. „McLaren“ tai žada atlikti rugsėjį, o „Ferrari“, neoficialių šaltinių teigimu, kažkurį iš rudens mėnesių. „Renault“, tuo tarpu, manoma, šios technologijos bandymus pradės tik kitų metų pradžioje.
Priminsime, kad nuo 2009 m. sezono „Formulėje-1“ planuojama leisti naudoti 60 kW (82 AJ) galios KERS sistemas. Stabdymo metu išsiskirianti energija bus išsaugojama, o lenktynininkai ja galės pasinaudoti paspaudę specialų mygtuką. Manoma, kad sukauptos energijos pakaks kiek ilgesniam nei 6 sekundžių trukmės spurtui.

Komentarai (16)
F1 = Ferrari Nr.
| 08/06 20:25 Atsakyti
STFU>> tavo klausimas logiskas ir kartu kvailas- gal per daug zaidie NFS, bet niekas niekam nesakyk kiek kartu per rata ar lenbktynes gali panaudoti ta "navarota", nesakys ir kiek tiksliai tai arkliu duoda, tai yra ir bus paslaptis. bet pats kalbi teisingai: naudoji stabdzius- krauni akumus, o jau nuo naudingumo koeficiento ir priklausys kiek energijos tau pavyks issaugoti, o veliau panaudoti. sowiniai>> taip, teisingai. La Form>> jie tokie svarus, tokie nekalti, nieko negamina, nieko netobulina nes visas bapkes sukiso i nepakarotojamas 0,6 sekundes :D butu ju valai tai kitamet bolidai ant plytu vietoje padangu vaziuotu :D
McForce
| 08/06 19:38 Atsakyti
taigi, kas sukiso daug pinigu ir projektas pavyko - tikrai nenores atsisakys. visi zinom, kad renault inovacijom elektronikoj ir ju kokybe nepasizymi... :)
sowiniai
| 08/06 16:20 Atsakyti
Per tas 6sek greiciau waziuosi ar kaip?jei tajp tj galima lenkimuj panaudot.
STFU
| 08/06 13:16 Atsakyti
as tik neikertu kiek kartu per varzybas bus galima ja naudoti, nes jei ja bus galima spusteli kiekvienam rate tai islekei i tiesiaja spust ir psio problemu nera, jei koki 1 karta per varzybas, tai kada ja panaudoi irgi niekas nzn, jei 10 kartu nu tai irgi reik labai tiksliai skaiciuot... ta prasme kiek kartu reik uzmygt stabdzius kad ji uzsikrautu info nepateikiama
1_Protingas
| 08/06 10:55 Atsakyti
Honda savotišką KERS turi jau serijiniuose automobiliuose. Aišku tai nėra Tojotos sistema, bet energijos duoda. Ir galbūt tas reikalas, kad Tojota serijiniuose derina optimumą tarp elektros ir benzo duoda tą skirtumą su Honda, kuri elektrą naudoja tik kaip priedą. Formulėje tai būtų irgi kaip priedas geresniam spurtui tarkim lenkiant tiesiojoje.
Aš už elektrą, už alternatyvą vietoj benzo. Tegul mėgina, tobulina, gal kas ir gausis.
.:M.S:.
| 08/06 10:35 Atsakyti
Natūralu, juk šios trys komandos jau dirba prie KERS, jas išbandė ir neabejotinai daug pinigų į tai investavo, kol tuo tarpu kiti dar miegojo. Nebus susitarimo tikrai.
slatkus
| 08/06 09:31 Atsakyti
Nuo kitu metu BMW mechanikai vaikscios su lenciugeliais, kad KERS nenukratytu. Respect adminams. Puikiai isvertete KERS. Dabar ir lietuviskai KERS atitinka pirmasias zodziu raides.
annizizi
| 08/06 09:23 Atsakyti
KERS sistema nera privaloma, jei Renault negali jos sukurti tai lai ir neneaudoja...
1969 01 03
| 08/06 07:43 Atsakyti
Nemoka pagaminti ir atideda.:D Che, va ko cia Alonso nori i Honda begti, nes kitais metais Renault paspirtuke KERS mygtuko nebus:D
moderator La Form
| 08/06 00:36 Atsakyti
Aha Flavio, suvoki, kad kitais metais gali buti labai labai prastai:) Na nieko, bent tures proga spaudai pasiskusti, kad kiti taisykles apeina, o Renault tokie svarus, norejo padaryti viska graziai, saugiai... todel rezultatai tokie prasti. Laidok si sezona, pradek KERS gaminti;)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas