„Alpine“ komandos vadovo postą paliekantis Bruno Faminas papasakojo, kiek „Renault“ jėgos agregatai pagal galingumą nusileidžia varžovų jėgainėms.
„FIA skelbiami skaičiai rodo, kad šiuo metu „Renault“ motoras konkurentams nusileidžia maždaug 15 kilovatų (kW), - pasakojo B. Faminas. - 2014 metais, kai „Formulė-1“ perėjo prie hibridinių jėgos agregatų, „Renault“ atsidūrė tarp autsaiderių.
Dabar mūsų jėgainė yra nuo 10 iki 15 kW silpnesnė nei kitų. Vidutiniškai dėl to bolidas viename rate praranda po 0,2 sekundės“.
Šiuo metu „Renault“ koncernas yra labai arti to, kad būtų atsisakyta vystyti 2026 metų reglamento jėgainių konstravimo programą ir žada, kad „Alpine“ komanda naudos perkamus motorus. B. Faminas papasakojo, kad Viri mieste esančios variklių gamyklos darbuotojams ši žinia tapo nemaloniu siurprizu: „Antradienį Viri mes surengėme susirinkimą, kuriame darbuotojams pranešėme, kad F-1 jėgos agregatų projektas gali būti nutrauktas ir nuo 2026 metų motorai bus perkami iš kito gamintojo, o Viri dirbs su naujausiomis technologijomis automobilių gamybos pramonei. Jiems tai buvo didelis šokas“.